Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #41 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Det var en gal dame i hotel cæsar Ja vet om henne, så det😃 de andre har vi funnet på bare. Fjaser litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #42 Del Skrevet 1. april 2022 @lurven jeg får sashimi i kveld på døra. Tar 0 minutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #43 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): @lurven jeg får sashimi i kveld på døra. Tar 0 minutter Teleporterer de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #44 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Teleporterer de? Biler eller sykler👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #45 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): @lurven jeg får sashimi i kveld på døra. Tar 0 minutter For deg ja, men fisken må fiskes i Oslofjorden først og så kjøres ut til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #46 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): For deg ja, men fisken må fiskes i Oslofjorden først og så kjøres ut til deg Not my problem😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #47 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Biler eller sykler👍 Foodora er bra da, og enda bedre nå når lets eat legger ned, håper ikke foodora også legger ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #48 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): For deg ja, men fisken må fiskes i Oslofjorden først og så kjøres ut til deg Spør fiskeriministeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #49 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Teleporterer de? Hadde vært kult om man kunne teleportere mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #50 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hadde vært kult om man kunne teleportere mat Og så kommer bare halve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #51 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Foodora er bra da, og enda bedre nå når lets eat legger ned, håper ikke foodora også legger ned Neida de går ikke konk, betaler jo budene ræva lønn🙈🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #52 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida de går ikke konk, betaler jo budene ræva lønn🙈🤪 De? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #53 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): De? Foodora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #54 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Og så kommer bare halve Eller det kommer som en svær flue. ( sett filmen the fly?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #55 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Eller det kommer som en svær flue. ( sett filmen the fly?) Nei men tror jeg så en episode av Star trek som liten hvor ene personen skulle teleportere seg tilbake til skipet og så kom bare halve personen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #56 Del Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Eller det kommer som en svær flue. ( sett filmen the fly?) Ja😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #57 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Nei men tror jeg så en episode av Star trek som liten hvor ene personen skulle teleportere seg tilbake til skipet og så kom bare halve personen 😝 Hater når det skjer😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2022 #58 Del Skrevet 1. april 2022 Jeg jobber ennå.. hjelp meg gjerne med å holdet motet oppe til 18.00. Da erre slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #59 Del Skrevet 1. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hater når det skjer😂 Sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #60 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Nei men tror jeg så en episode av Star trek som liten hvor ene personen skulle teleportere seg tilbake til skipet og så kom bare halve personen 😝 Anbefales, gammel film med Jeff goldblum som spiller en vitenskapsmann som teleporterer seg, men uheldigvis kommer det en flue inn i maskinen. Etterhvert blir han en menneskelig flue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå