Gå til innhold

Ukrainske kvinner må beskyttes mot innpåslitne norske menn

Jdz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir ikke flau av å være mann på grunn av dette, fordi det er ikke jeg som utfører disse motbydelige handlinger disse menn gjør.

De eneste som burde være flaue å skamme seg, er de menn som gjør dette. En mann som ikke oppfører seg slik har ingen grunn til å skamme seg.

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ubegripelig hvilken tankegang disse svinene har. Jeg har også lest at det er et stort problem i Polen (landet med flest ukrainske flyktninger).

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet har gjort så sex blir sett på som noe man kan ha når man vil og det har blitt en kapital ut av det. Det blir som med penger- de med lite er desperate og de med mye vil ha mer. Man legger til side andre sine følelser.

Endret av Majer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (2 timer siden):

Ukrainske kvinner må beskyttes mot innpåslitne menn – VG Nå: Krig i Ukraina

Altså, hva i helvete er dette for noe? Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Som om ikke krigen i Ukraina er jævlig nok, så må ukrainske flyktninger i Norge beskyttes mot kåte norske menn. Jeg har ikke ord...

I dag er det flaut å være norsk og flaut å være mann. Er vi virkelig ikke bedre enn dette?

Ja, fyffff!! Det er rett og slett flaut og ubehagelig at det finnes så jæææævlig dårlige representanter for norske menn. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke vi hadde SÅ mange ekkle perverse og desperate griser her til lands. Det ER flaut! Og det er uendelig vondt om en allerede traumatisert kvinne nå risikerer å bli voldtatt. Hva er det med disse svina?!?! Det er også norske straffedømte som har reist ned på grensa i personbil. Stakkars, stakkars kvinner og barn!!! 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har fedre, ektemenn, brødre og sønner sendt sine kjære ut av landet, og stoler på at nabolandene rundt passer på dem for dem. Og nå har det forsvunnet både kvinner og barn på grensa, som aldri kommer til å komme tilbake. Og nå i tillegg så er det desperate griser som kjører lengre enn langt her i Norge for å stalke og forgriper seg på sårbare kvinner. Skulle gjerne brukt mange stygge gloser. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva i helvete er dette for noe? Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Som om ikke krigen i Ukraina er jævlig nok, så må ukrainske flyktninger i Norge beskyttes mot kåte norske menn. Jeg har ikke ord...

I dag er det flaut å være norsk og flaut å være mann. Er vi virkelig ikke bedre enn dette?

Hæ? Hva? Men hvordan......? Valser de bare inn på mottaket og spør etter noen som vil ha sex? What? 

Jeg fatter det ikke. Ok, så jeg ser død og fordervelse i krig på TV. Så registrerer jeg at det kommer flyktninger til Kvinesdal for å redde seg selv fra denne krigen. Og det første som slår meg er at jeg skal sette meg i bilen, kjøre flere titalls mil for å (mest sannsynlig ikke) pule dem? Hva i hel%@te er det som foregår oppi hodet til enkelte? Meget interessante tilfeller for psykiatrien, dette😳

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (Akkurat nå):

Her har fedre, ektemenn, brødre og sønner sendt sine kjære ut av landet, og stoler på at nabolandene rundt passer på dem for dem. Og nå har det forsvunnet både kvinner og barn på grensa, som aldri kommer til å komme tilbake. Og nå i tillegg så er det desperate griser som kjører lengre enn langt for å stalke sårbare damer. Skulle gjerne brukt mange stygge gloser. 

Jepp. I tillegg så sa justisministeren på pressekonferanse forrige uke at de var gjort kjent med at tidligere pedofildømte menn reiser til mottakene å prøver og kontakte barn 😡😭🤮

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malifika skrev (7 minutter siden):

Jepp. I tillegg så sa justisministeren på pressekonferanse forrige uke at de var gjort kjent med at tidligere pedofildømte menn reiser til mottakene å prøver og kontakte barn 😡😭🤮

Skal ikke skrive hva man burde gjøre med sånne, for da blir jeg nok utestengt.... Men de kan i alle fall brenne i helvete... 

• Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å skjønne hvorfor en ukrainsk bekjent foretrekker å bli i Kyiv... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok inn to unge ukrainske damer i kjellerleiligheten i forrige uke. Pene tror jeg de sikkert er også etter å ha kommet seg litt etter en røff reise. De er slanke slik norske damer var for 25-30 år siden. Men etter å ha lest alt her skal jeg kaste de rett ut på gata i morgen tidlig. Hvis de spør hvorfor skal jeg si det som det er, fordi jeg ikke er en gris og ikke vil bli sett på som en.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å måtte si det, men dette hadde jeg faktisk tanker om ville kunne skje og ble ikke sjokkert av disse overskriftene😞De drar dit i håp om å kunne bytte til seg seksuelle tjenester med penger/goder/hjelp..

Det er jo egentlig det samme som skjer ved prostitusjon. Sårbare kvinner som må selge kroppen sin for å overleve, blir utnyttet av kåte menn.

Så en amerikansk dokumentar som viste at flere fattige land i Europa, inkl Ukraina ble oppsøkt av ensomme menn som søkte etter en kone eller sexpartner. Kvinner i feks Ukraina er kjente for å være vakre og se vestlige ut. Mange fattige kvinner i Ukraina legger også ut kontaktannonser på let etter vestlige menn. Som en mulig flykt fra fattigdommen. Samme som Thailanske damer har gjort i mange år. . Disse tingene  vet antagelig menn som oppsøker flykningsmottak og de håper kvinnene er desperate nok til å bite på. Bare vondt og trist fra ende til annen og skjønner godt menn skammer seg på vegne av andre menn i slike situasjoner.

Det er bare en ting dere kan gjøre med det. Og det er å uttrykke avsky mot slike holdninger og handlinger overfor andre menn. Både når det gjelder spesifikke saker som dette og situasjoner der sårbare kvinner utnyttes generelt. Som ved prostitusjon og i sexindustrien.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mannsoverskudd. Må hente 400.000-500.000 til så balansen utjevnes da venstresiden har herpet landet over tid. Eneste taperne på det er norske kvinner og venstresiden. Ser jo hvor dårlig stelt det er for noe samfunnet har neglisjert i mange år når folk blir så desperate. I østblokk land er det kvinneoverskudd pga sånne ting som nu som har pleid å fjerne tusener av menn. Neste gang man skal hente flyktninger må man hente 200.000 fra Cuba som hater sosialister og kommunister akkurat som de som hater kristendommen har hentet 14 åringer med helskjegg hit som siden skulle ha familie reunion med storfamilien.

den artikkelen illustrerer bare i praksis hvor desperate mannfolk er. Og nei, folk er ikke bedre en som så. Jeg lagde en tinderprofil som jente engang å ble kontaktet av gutter jeg kjente til med bare et navn, alder og avstand. De trengte ikke engang bilde. Å det er mange av de som jenter rødmer når de tror de er populære for at de blir nedrent i meldinger fra gutter. Disse mannfolka har kun funnet «et marked» (tror de).

og til deres håpløse forsvar, jeg ser allerede mange ukrainske damer på tinder rundt her jeg bor da det er to sånne mottak. Så mange av de jentene er på tinder de også.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCFA skrev (1 time siden):

Jeg tok inn to unge ukrainske damer i kjellerleiligheten i forrige uke. Pene tror jeg de sikkert er også etter å ha kommet seg litt etter en røff reise. De er slanke slik norske damer var for 25-30 år siden. Men etter å ha lest alt her skal jeg kaste de rett ut på gata i morgen tidlig. Hvis de spør hvorfor skal jeg si det som det er, fordi jeg ikke er en gris og ikke vil bli sett på som en.

Syns egentlig måten du fremstilte dette på var skikkelig ekkel. Samtidig får du jo frem et poeng. Menn med utelukkende GODE hensikter kan fort bli mistenkt for å være ute etter noe annet. På samme måte som frivillige flykningsarbeidere kan bli mistenkt for å være menneskehandlere og dermed bli nektet å hjelpe kvinner og barn. Viser litt av omfanget av konsekvenser som fører med de menn som utnytter sårbare krigsrammede kvinner.

Endret av Jullen
  • Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jullen said:

Syns egentlig måten du fremstilte dette på var skikkelig ekkel. Samtidig får du frem et poeng. Menn med utelukkende GODE hensikter kan fort bli mistenkt for å være ute etter noe annet. På samme måte som frivillige flykningsarbeidere kan bli mistenkt for å være mennesjehandlere og dermed bli nektet å hjelpe kvinner og barn. Viser litt av omfanget av konsekvenser som fører med de menn som utnytter sårbare krigsrammede kvinner.

Var et fånyttes forsøk på "dramaturgi" med brå overgang for å få flere til å forstå at verden er grå. Ikke så svart-hvit som de enkle naive tror. Inkl journalister som ofte har en veldig grunn psykologisk tilnærming til saker (virker som de fleste av dem enten er 22 år selv eller så skriver de som om alle leserne er det). Single menn som hjelper unge kvinner kan både ha et ønske om å hjelpe og ønske om å få sjans. Og er dette nødvendigvis galt i alle omstendigheter? Sålenge de alltid tar et nei for et nei. For det kan jo også tenkes at norske kvinner, som i alle år har utgjort flertallet av de som er har vært positive til å ta inn flyktning-/asylsøkergrupper der de fleste er unge menn, og stemmer på partier som er positive til det samme, også har hatt "eksotiske baktanker". Men når det nå i steden kommer en flykninggruppe der de fleste er kvinner (i hvert fall nå i starten) så skal dette plutselig sees veldig gjennom kjønnsbriller. https://www.nrk.no/nordland/nav-ansatt-i-nord-norge-domt-i-salten-tingrett-for-a-ha-utnyttet-asylsoker-seksuelt-1.15376656

Endret av LCFA
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne ønske beskrivelsen av disse mennene, eller situasjonen i seg selv var litt mer detaljert. Er det snakk om single innpåslitne menn som tror de skal få seg ukrainsk kone? Eller er det potensielt menneskesmuglere med tilknytning til kriminelle nettverk...

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at disse mennene er over hele spekteret fra de som vil voldta/bruke i prostitusjon via de som ønsker seg et seriøst forhold til amatører som kun vil hjelpe.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke unikt for Norge. Jeg har familie som jobber med mottak av flyktninger i et annet vestlig land , og der må politiet avvise menn fra mottaket hele tiden. Det er ikke noe nytt at mange ønsker å utnytte andre. Syns så utrolig synd på disse kvinner (og barn) som ikke rekker å komme i trygghet før de blir «prøvd på».. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger bak disse historiene? Hvem er disse mennene og hvordan kommer det frem at de ønsker å utnytte kvinner?

Merkelige folk i alle fall.

Rettelse: Det kom litt rart ut ser jeg. Det er altså raringer som lusker rundt selv om natten og må jages av politiet. Jeg synes bare det er så absurd. Jeg lurer på hva disse mennene selv sier og hva de prøver på.

Endret av Isambard
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...