Gå til innhold

Eiendomsmeglere - hvilke er best?


Lovebird

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge en leilighet i Asker og lurer på om det er noen som har noen meglere/meglerfirmaer å anbefale? Notar og Remax er allerede uaktuelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja - Remax hadde jeg aldri brukt til boligsalg. Blir like sjokkert hver gang jeg ser skiltet deres når folk skal selge bolig. Boligsalg er et "littegranne" for stort prosjekt til at jeg hadde valgt en selger uten utdannelse. Synes det virker som om gud og hverman får jobb i Remax - utdannelse trenger man ihvertfall ikke :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Det samme gjelder Notar. En jeg vet om som jobber i Notar her i byen sier selv at de er oppsamlingsplass for folk med 9-årig grunnskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krogsveen?

Jeg kjenner ikke til de da... Vi brukte Notar da vi solgte tomter + et hus samme sted, mener det var ganske uproblematisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notar solgte huset vi kjøpte, og jeg anbefaler dem ikke!

Mamma selger leilighet i Oslo nå, og bruker iHus. Er foreløpig fornøyd, leiligheten er akkurat lagt ut, men prospektene er utrolig lekre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv har jeg god erfaring med. Men husk på at det ikke er firmaene i seg selv, men menneskene som skal gjøre jobben, som utgjør forskjellen. Ta en tur rundt til eller ring noen meglere, be om tilbud, og velg det tilbudet som du totalt sett har størst tiltro til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notar er jo svindyre! Skulle ha nesten 40 000 bare for annonseringen.

I tillegg kom da provisjonen, som er en av de høyeste meglerprovisjonene i landet.

Vi har valgt Aktiv. Kjempe fornøyd så langt. Mye billigere, fin annonsering, veldig bra service og oppfølging.

Så får vi bare se hvor mye penger de kan skaffe oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...