Tanuki Skrevet 30. mars 2022 #1 Del Skrevet 30. mars 2022 "After many ups and downs over the past few years (som da Alec skjøt og drepte Halnya Hutchins!), we have an exciting up and a huge surprise: another Baldwinito is coming this fall." Baldwinito?😂 Blir ikke Hillary snart lei av å late som om hun er spansk?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. mars 2022 #2 Del Skrevet 31. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. april 2022 #3 Del Skrevet 1. april 2022 Nr 7 i rekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 2. april 2022 #4 Del Skrevet 2. april 2022 Hun må jo lyve så hun tror på det selv 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. april 2022 #5 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg tror ikke hun kan la være å "være spansk". Det er liksom identiteten hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryan190686 Skrevet 3. april 2022 #6 Del Skrevet 3. april 2022 minister-mio skrev (På 2.4.2022 den 21.00): Jeg tror ikke hun kan la være å "være spansk". Det er liksom identiteten hennes. Hun er ikke spansk. Dette var en stor sak for et par år siden. Google:-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. april 2022 #7 Del Skrevet 4. april 2022 Maryan190686 skrev (6 timer siden): Hun er ikke spansk. Dette var en stor sak for et par år siden. Google:-) No shit sherlock. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryan190686 Skrevet 5. april 2022 #8 Del Skrevet 5. april 2022 minister-mio skrev (På 4.4.2022 den 4.25): No shit sherlock. Da er det vel ikke hennes identitet da. 🙂 Bare var ikke så klart i din forrige melding. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. april 2022 #9 Del Skrevet 5. april 2022 Maryan190686 skrev (5 minutter siden): Da er det vel ikke hennes identitet da. 🙂 Bare var ikke så klart i din forrige melding. 🙂 Å late som hun er spansk virket å være hele hennes identitet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. april 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 6. april 2022 5 hours ago, minister-mio said: Å late som hun er spansk virket å være hele hennes identitet har hun i det hele tatt bodd i Spania? Vet at foreldrene hennes er pensjonister der, men har ikke helt fått greie på om hun har bodd der elller ikke. Hun kan i hvertfall ikke snakke spansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. april 2022 #11 Del Skrevet 6. april 2022 Tanuki skrev (3 timer siden): har hun i det hele tatt bodd i Spania? Vet at foreldrene hennes er pensjonister der, men har ikke helt fått greie på om hun har bodd der elller ikke. Hun kan i hvertfall ikke snakke spansk. Jeg aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 6. april 2022 #12 Del Skrevet 6. april 2022 Hun har aldri bodd i Spania, bare vært på ferie der noen ganger som barn... Hele greia er absurd, hun må jo være helt psyk. https://graziamagazine.com/articles/hilaria-baldwin-spanish-accent-explained/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 6. april 2022 #13 Del Skrevet 6. april 2022 Det er så flaut å bevitne såkalte "kjendiser" lyve og tuske så de tror det selv. Kan hun ikke heller bare si: "Jeg elsker Spania, identifiserer meg veldig med spansk kultur, språk og levemåte", istedenfor å juge om hvor hun er født, at hun ikke husker enkelte ord på engelsk osv.? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. april 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 6. april 2022 3 hours ago, Aquarius04 said: Det er så flaut å bevitne såkalte "kjendiser" lyve og tuske så de tror det selv. Kan hun ikke heller bare si: "Jeg elsker Spania, identifiserer meg veldig med spansk kultur, språk og levemåte", istedenfor å juge om hvor hun er født, at hun ikke husker enkelte ord på engelsk osv.? Og bryllupet, "det var fint å vise min kultur". Nei lady, spansk kultur er ikke din kultur. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 7. april 2022 #15 Del Skrevet 7. april 2022 Akvarium85 skrev (På 6.4.2022 den 8.46): Hun har aldri bodd i Spania, bare vært på ferie der noen ganger som barn... Hele greia er absurd, hun må jo være helt psyk. https://graziamagazine.com/articles/hilaria-baldwin-spanish-accent-explained/ Dette er jo spinnvilt! Men antallet barn på kort tid er nesten like spinnvilt. Og hvordan orker Alec det, han er vel rundt 60? Fatter ikke at en så gammel mann orker å ha en hel barnehage, det må være ufattelig slitsomt. De adopterte vel et barn midt oppe i alt dette også, mens de hadde en liten baby allerede? Bare at de nektet å svare på om babyen var adoptert (men det måtte den være, den forrige babyen var ikke engang i nærheten av å være ni mnd gammel). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsekvinnen Skrevet 8. april 2022 #16 Del Skrevet 8. april 2022 Mmmwhatever skrev (På 7.4.2022 den 18.20): Dette er jo spinnvilt! Men antallet barn på kort tid er nesten like spinnvilt. Og hvordan orker Alec det, han er vel rundt 60? Fatter ikke at en så gammel mann orker å ha en hel barnehage, det må være ufattelig slitsomt. De adopterte vel et barn midt oppe i alt dette også, mens de hadde en liten baby allerede? Bare at de nektet å svare på om babyen var adoptert (men det måtte den være, den forrige babyen var ikke engang i nærheten av å være ni mnd gammel). Barnet ble båret frem ved surrogati 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 8. april 2022 #17 Del Skrevet 8. april 2022 Hver gang den familie har en sosial krise blir hun gravid. Eneste jeg vet nå er at hun kan sikkert bare løfte et bein og ungen faller bare rett ut. Hun der er helt sinnsykt avhengig av å gå gravid og sosial media. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 11. april 2022 #18 Del Skrevet 11. april 2022 Tanuki skrev (På 6.4.2022 den 12.17): Og bryllupet, "det var fint å vise min kultur". Nei lady, spansk kultur er ikke din kultur. Så flaut 🤣 En tidligere kollega av meg er superfan av denne dama. Da løgnen om hennes etnisitet ble avslørt så jeg hun kommenterte inne på IG til Hillary. Forsvarte henne med nebb og klør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå