Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damian Drake skrev (1 time siden):

Hvem er det ?

Du minner veldig om denne Balian, i hvert fall...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spesielt god stedsans, selv om jeg kommer meg rundt på ukjente steder uten kart og kompass alltid. 

Men uansett om jeg sover, eller er opptatt med ting lenge sånn at jeg ikke har peiling på hvor jeg egentlig er, så vet jeg så godt som alltid når jeg er i nærheten av Ringhals-anlegget når jeg drar til/fra pappa 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

🦒🦒🥰🥰

Er fra Disney World i Florida. Bygningen i bakgrunnen er et hotell hvor man har utsikt rett til giraffene. :mynona2:

Må være fantastisk å bare sitte på terassen og se på giraffer, sebraer, antoloper, osv. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SVK said:

Er fra Disney World i Florida. Bygningen i bakgrunnen er et hotell hvor man har utsikt rett til giraffene. :mynona2:

Må være fantastisk å bare sitte på terassen og se på giraffer, sebraer, antoloper, osv. 

Er selvsagt skamdyrt hotell, men lov å drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Er fra Disney World i Florida.Bygninen i bakgrunnen er et hotell hvor man har utsikt rett til giraffene. :mynona2:

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi kunne godt tenke oss å sitte å se på sånne flotte ville dyr.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Hva slags? :spise:

Ostekake med solbærgelelokk. Og en sjokoladekake med kremfyll og glasur av smeltet firkløver:jepp:

Kommer du? 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Er selvsagt skamdyrt hotell, men lov å drømme!

Cassidy Tvillingene er enige, vi synes at det både bra og viktig å ha drømmer.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Frøkenfryden said:

Ostekake med solbærgelelokk. Og en sjokoladekake med kremfyll og glasur av smeltet firkløver:jepp:

Kommer du? 😃

JA! :spise: Elsker både sjokoladekake og ostekake! Og solbærlokk og glasur av smeltet firkløver virker også som fantastisk. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

JA! :spise: Elsker både sjokoladekake og ostekake! Og solbærlokk og glasur av smeltet firkløver virker også som fantastisk. :spise:

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg åtte glassbiter; fire blanke, tre brune og en grønn. I går fant jeg seks, alle blanke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

I dag fant jeg åtte glassbiter; fire blanke, tre brune og en grønn. I går fant jeg seks, alle blanke 

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du plukker opp glassbiter, vi synes at flere burde gjøre det samme.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du plukker opp glassbiter, vi synes at flere burde gjøre det samme.:nikke::nikke:

Det rare er at jeg finner nye glassbiter på samme stedet jeg var i går og på søndag. Søndag fant jeg 13, mandag fant jeg 6 og i dag fant jeg 8 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

Det rare er at jeg finner nye glassbiter på samme stedet jeg var i går og på søndag. Søndag fant jeg 13, mandag fant jeg 6 og i dag fant jeg 8 

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du er der og fjerner de, sånn at ingen tråkker på de.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...