Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene har spist hver vår pakke med Cherry-tomater nå.🍅🍅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (5 minutter siden):

Hører på nyeste plata til DM :tommelopp2:

Den er bra! Gleder meg til konsert 11 august:) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

Den er bra! Gleder meg til konsert 11 august:) 

Dere kan dra sammen 😄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (2 minutter siden):

Den er bra! Gleder meg til konsert 11 august:) 

Ja, jeg også 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (1 minutt siden):

😅

Og så kan @TheHairyToothfairy være sjåføren deres, han henter dere i en limousin og så sitter dere baki og drikker og hygger dere. Men så merker dere at det tar litt for lang tid å komme til konserten, dere spør sjåføren og da åpner han den luken hvor de kan prate til de baki og så viser det seg at det er norwayrob som kjører o: tannfeen er bundet fast hjemme i garasjen. Dere roper og hyler men vinduene er lydtette, tannfeen finner en tannpirker i lomma og klarer å kutte tauet og løper som en gal. Dere ser ut bakvinduet og ser tannfeen komme kjørende på en motorsykkel, han kaster seg inn gjennom frontruta og starter en slåsskamp med Rob. Han får overtaket til slutt og hiver Rob ut av vinduet og rett nedi tornebusker, dere drar til konserten og hygger dere mens Rob ligger i buskene i mørket og gråter  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Og så kan @TheHairyToothfairy være sjåføren deres, han henter dere i en limousin og så sitter dere baki og drikker og hygger dere. Men så merker dere at det tar litt for lang tid å komme til konserten, dere spør sjåføren og da åpner han den luken hvor de kan prate til de baki og så viser det seg at det er norwayrob som kjører o: tannfeen er bundet fast hjemme i garasjen. Dere roper og hyler men vinduene er lydtette, tannfeen finner en tannpirker i lomma og klarer å kutte tauet og løper som en gal. Dere ser ut bakvinduet og ser tannfeen komme kjørende på en motorsykkel, han kaster seg inn gjennom frontruta og starter en slåsskamp med Rob. Han får overtaket til slutt og hiver Rob ut av vinduet og rett nedi tornebusker, dere drar til konserten og hygger dere mens Rob ligger i buskene i mørket og gråter  

😂😂😂 Herregud, så bra at vi rakk konserten! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (1 minutt siden):

😂😂😂 Herregud, så bra at vi rakk konserten! 😅

Jeg og fantasien min 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har ikke søkt på eller sett på puslespill på nettet siden i fjor.

Var med ei venninne på Extra-leker idag, og mens hun tittet på spill, tittet jeg på puslespill. 
 

Plutselig får jeg sponset innlegg på Facebook fra panduro, med nøyaktig det puslespillet jeg tittet på i butikken. 
 

Merkelig…

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene har kjøpt 5 nye puslespill, som vi to skal pusle sammen i vårt årlige puslespillmaraton som vi har hver påske.🧩🧩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Endret av Ciaran og Ciara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene liker ikke at klokken flyttes til sommertid.:risterpåhodet::risterpåhodet: Vi sliter begge to med søvnen vår, og vi synes alltid at det blir ennå verre å få sove når klokken flyttes en time frem og det blir lysere.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...