Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lurven
Baktus skrev (1 time siden):

Er ikke mangel på initiativ av ansatte i drammen kommune...her kommer de kl 0730 og bilen står her fortsatt klar for inspeksjonsrunde ikveld..begynner å nærme seg 12 timers arbeidsdag..mistenker den kommer til å bli både 12 og 15 ... Mye aktivitet både inne i og utenfor bygget her , etter at jeg kom hit forleden.. adventistenes og muslimenes mekka det her.. biblioteket.. kun regnet som gjør at jeg sitter her men..de ventet nok på stasjonen her da jeg kom..kjenner jeg de overgriperne rett..

De har jo nettopp lidd nederlag i nord og nå kommer sommeren for tur..de ønsker mest av alt å fjerne mine tilganger og komfortable steder å reise til , slik at jeg ikke har noe å reise til...det er målet dems.. som jeg har sagt så mangen ganger..det eneste jeg skal ha igjen,ifølge de psykotiske fanatikerne der , er narrativet deres..gud.. jeg skal ikk ekunne være noe sted, jeg skal ikke kunne reise noe sted , uten å oppleve det samme.. det er det som er strategien.. i bodø satte jeg mewg ute..da tilkallet de politiet og både jeg og politiet høstet inn den samme sjargongen vi hadde på østlandet for noen år siden.. de bikkjene som disse fanatikerne misbruker ( politiet ) skremmer ikke meg... jeg vet hvilken historie de har og hvilken menneskerettighetsforbrytere de har vært og er..  på østlandet vant de aldri frem med lygingen sin ..til og med ikke med hjelp av journalister..for å si det sånn .. så ringer de ned dørene til legevakten , siden de ikke får tilslag og medhold hos politiet...og torpederer helsevesenet med bekymringsmeldinger, de har ikke lyktes med det heller...

De har vel som et endelig mål at  å plage meg til jeg dør , så får han det bedre etter døden.. det er jo grunnfjellet i narrativet deres.. at det er etter at vi er død vi skal komme hjem og få det fint. 

Utrolig nok innser ikke disse folkene at de er menneskerettighetsforbrytere og mordere.

Tror du det hele er en eneste stor konspirasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (25 minutter siden):

Tror du det hele er en eneste stor konspirasjon?

Hvor er Karius er spørsmålet da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (24 minutter siden):

Tror du det hele er en eneste stor konspirasjon?

sikkert..på samme måte at hvis jeg stalket deg hele tiden..og du ringte politiet så hevdet jeg at alle vet hvor paranoid du er..

eller , hvis du var liten og jeg voksen og jeg begikk overgrep mot deg så forklarte jeg omgivelsene samtidig om hvor ville fantasier du har og hvordan du har problemer med å forholde deg til virkeligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overgripers første bud.... sørge for at ikke den som blir begått overgrep mot har tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Det er lov. Tenkte ikke på deg :)

Ble litt lettet nå, trodde du var irritert på meg😅 Jeg prøver forøvrig alltids å ikke avspore og eventuelt ta det videre i en chatte tråd 

Slik jeg gjorde nå 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (3 minutter siden):

Ble litt lettet nå, trodde du var irritert på meg😅 Jeg prøver forøvrig alltids å ikke avspore og eventuelt ta det videre i en chatte tråd 

Slik jeg gjorde nå 😁

Hehe. Neida :) Jeg har avsporet selv men nå er det konstant. Ofte av de samme brukerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden):

Hehe. Neida :) Jeg har avsporet selv men nå er det konstant. Ofte av de samme brukerne. 

Man merker at ting har endret seg det siste halvåret her ja

Endret av Cid
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (2 minutter siden):

Man merker at ting har endret seg det siste halvåret her ja

Definitivt! Før var det hyggelig. Nå er det mest surr og kaos. Falske brukere og oppspinn. Men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det lureste jeg lærte på studiet.. Tidligere atferd er den beste prediktoren på fremtidig atferd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (24 minutter siden):

Definitivt! Før var det hyggelig. Nå er det mest surr og kaos. Falske brukere og oppspinn. Men men. 

Savner tiden her for 1 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vei inn til Oslo for å møte en hyggelig gjeng i posthallen etter endt kveldsvakt🤗 Gleder meg💓

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (Akkurat nå):

På vei inn til Oslo for å møte en hyggelig gjeng i posthallen etter endt kveldsvakt🤗 Gleder meg💓

Håper du hygger deg 😃

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

På vei inn til Oslo for å møte en hyggelig gjeng i posthallen etter endt kveldsvakt🤗 Gleder meg💓

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Hyggelig kveld. Du kule og greie @Fighter83🥰🥰

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fighter83 skrev (Akkurat nå):

Håper dere har en toppers flotters kveld🤗

Cassidy Tvillingene har en flott kveld, vi har det alltid veldig hyggelig og koselige her inne med dere fine mennesker som er her på Sosial prat.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...