Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg burde ha vasket bilen, men jeg orker ikke. Jeg er lat. Godt jeg ikke er katolikk, for latskap er vel en av de syv dødssyndene ifølge katolisismen? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (7 minutter siden):

Jeg burde ha vasket bilen, men jeg orker ikke. Jeg er lat. Godt jeg ikke er katolikk, for latskap er vel en av de syv dødssyndene ifølge katolisismen? 

Cassidy Tvillingene er døpte som katolikker hjemme i Irland, men vi to meldte oss utav kirken da vi var 15 år. Vi er begge to ateister.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (53 minutter siden):

Morkaka

Åååå. Den skal jeg ikke spise. Morsdagskake derimot 🎂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Kvakkekyllingen skrev (29 minutter siden):

Åååå. Den skal jeg ikke spise. Morsdagskake derimot 🎂 

Kvakkekyllingen! I dag traff jeg en stor del av slektningene dine da jeg var ute og handlet. Noen hadde pyntet med dere i butikken og menneskene bare løftet dere opp og la dere i handlekurvene.  Dere er jo veldig søte da 🐥

4FEAF4E6-3E55-46BD-9B11-68941B9AF1BD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Kvakkekyllingen! I dag traff jeg en stor del av slektningene dine da jeg var ute og handlet. Noen hadde pyntet med dere i butikken og menneskene bare løftet dere opp og la dere i handlekurvene.  Dere er jo veldig søte da 🐥

4FEAF4E6-3E55-46BD-9B11-68941B9AF1BD.jpeg

Cassidy Tvillingene synes at dette var noen skikkelig søte kyllinger, vi to digger de kyllingene der.🐤🐤🐥🐥🐣🐣🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene er døpte som katolikker hjemme i Irland, men vi to meldte oss utav kirken da vi var 15 år. Vi er begge to ateister.:nikke::nikke:

Også ateist 🤚

Helt greit å være "troløs" på et vis men må jo spesifisere at jeg faktisk tror på mange 😅 Mange jeg har trua på for å si det slik👏💪 Mange fine folk ute i verden💓

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (5 minutter siden):

Også ateist 🤚

Helt greit å være "troløs" på et vis men må jo spesifisere at jeg faktisk tror på mange 😅 Mange jeg har trua på for å si det slik👏💪 Mange fine folk ute i verden💓

Cassidy Tvillingene er som sagt ateister, men vi respekterer at andre mennesker har en tro og en religion som de tror på. Vi mener at alle som tror må få tro, og at alle som ikke tror må få lov til å ikke tro.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er som sagt ateister, men vi respekterer at andre mennesker har en tro og en religion som de tror på. Vi mener at alle som tror må få tro, og at alle som ikke tror må få lov til å ikke tro.:nikke::nikke:

Er fint å ha noe å tro på tenker jeg. Mye håp i det. Håp er en av livets mest verdifulle mening for å leve 💓

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Er fint å ha noe å tro på tenker jeg. Mye håp i det. Håp er en av livets mest verdifulle mening for å leve 💓

Det er Cassidy Tvillingene enige i vi synes at dette var noen sanne, fine og kloke ord.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så irritert når Kjartan Skjelde (som jeg liker sååå godt!) roper fremdragende. Fremdragende folk, fremdragende mat. Hva mener han? At man skal dra frem folk, eller slepe maten først, eller? Det heter fremragende. Som i at noe står foran!  Ååååååå, jeg blir så sur! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (2 minutter siden):

Blir så irritert når Kjartan Skjelde (som jeg liker sååå godt!) roper fremdragende. Fremdragende folk, fremdragende mat. Hva mener han? At man skal dra frem folk, eller slepe maten først, eller? Det heter fremragende. Som i at noe står foran!  Ååååååå, jeg blir så sur! 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...