Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

De ti lykkeligste landene

 

 

1. Finland

2. Danmark

3. Island

4. Israel

5. Nederland

6. Sverige

7. Norge

8. Sveits

9. Luxembourg

10. New Zealand

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er den eneste faste ansatte sykepleieren i 100% stilling igjen på jobben min nå😪 Vi var 6 stk for 3 år siden. Savner den tiden💓

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Jeg er den eneste faste ansatte sykepleieren i 100% stilling igjen på jobben min nå😪 Vi var 6 stk for 3 år siden. Savner den tiden💓

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varmer opp taco rester og i taco shell pakken var der 13 istedenfor 12 shell, det var en første gang for meg 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg varmer opp taco rester og i taco shell pakken var der 13 istedenfor 12 shell, det var en første gang for meg 😄

Nam Nam Cassidy Tvillingene synes at Taco er skikkelig digg nattmat.🌮🌮:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Athena Freyja skrev (10 timer siden):

De ti lykkeligste landene

 

 

1. Finland

2. Danmark

3. Island

4. Israel

5. Nederland

6. Sverige

7. Norge

8. Sveits

9. Luxembourg

10. New Zealand

Hvordan  måler man lykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (13 minutter siden):

Hvordan  måler man lykke?

Cassidy Tvillingene synes at det er et godt spørsmål, det lurer vi to også på??👨‍🦰👩‍🦰:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen verdens beste tvillinger. 🥰❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

God morgen verdens beste tvillinger. 🥰❤️

Cassidy Tvillingene sier Godmorgen tilbake til deg kjære snille og fine Emblaen vår.💚💚💙💙🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier Godmorgen tilbake til deg kjære snille og fine Emblaen vår.💚💚💙💙🥰🥰

Love u. ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å puste in kjølig vårluft på lilestrøm stasjon idagmorges.. forøvrig var 2 mnd i bodø som 2 år i helvete..der jeg har måttet forholde meg til et folkeslag som kun kan beskrives som overgripere..Mine fri valg og menneskerettigheter har vært det store problemet for dem til å akseptere..i nord så henger de kristne butikksektene og lestadianerne  samt frimurerne i odd feelow tullet sterkt.. og det ligger i kortene at kristne og losjere ikke aksepterer den frie vilje..i deres verden så består det kun en vuirkelighet , å være lydig og ikke skille seg ut..ellers er ingenting tillatt..annet enn å glede seg til de dauer, for det fake narrativet deres , gud , er ikke istand til å endre på noe av deres tilværelse..den liksom altevnende allmektige..snakker meg om å kaste livet sitt bort på et mislykket narrativ..  Det vil bli galt av meg å snakke nedsettende mot bodøværingene, det ville vært det samme som å håne psykisk utviklingshemmede, det hever jeg meg over..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

Herlig å puste in kjølig vårluft på lilestrøm stasjon idagmorges.. forøvrig var 2 mnd i bodø som 2 år i helvete..der jeg har måttet forholde meg til et folkeslag som kun kan beskrives som overgripere..Mine fri valg og menneskerettigheter har vært det store problemet for dem til å akseptere..i nord så henger de kristne butikksektene og lestadianerne  samt frimurerne i odd feelow tullet sterkt.. og det ligger i kortene at kristne og losjere ikke aksepterer den frie vilje..i deres verden så består det kun en vuirkelighet , å være lydig og ikke skille seg ut..ellers er ingenting tillatt..annet enn å glede seg til de dauer, for det fake narrativet deres , gud , er ikke istand til å endre på noe av deres tilværelse..den liksom altevnende allmektige..snakker meg om å kaste livet sitt bort på et mislykket narrativ..  Det vil bli galt av meg å snakke nedsettende mot bodøværingene, det ville vært det samme som å håne psykisk utviklingshemmede, det hever jeg meg over..

Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig å se deg Baktus.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig å se deg Baktus.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

dere også , fra meg..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Baktus skrev (1 minutt siden):

dere også , fra meg..

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag fikk jeg melding fra Statens vegvesen om at det var gjort et vedtak om bruksforbud for bilen min på grunn av manglende EU-kontroll, men jeg hadde bilen min på kontroll i februar, så mandag klokka 8 kjørte jeg til bilverkstedet som hadde utført kontrollen. Jeg fikk til svar at sannsynligvis hadde de ikke sendt melding til Statens vegvesen om at bilen min hadde vært gjennom EU-kontroll og blitt godkjent. Melding ville straks bli sendt

For sikkerhets skyld ringte jeg Statens vegvesen da klokka nærmet seg 3 og spurte om alt var i orden, men det var det ikke. Da ble jeg sur og kjørte straks til bilverkstedet. Da fikk jeg en kjøreseddel som dokumenterer at bilen min har vært igjennom EU-kontroll og blitt godkjent, så den har jeg liggende i bilen for sikkerhets skyld

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
CAPS LOCK skrev (1 time siden):

Søndag fikk jeg melding fra Statens vegvesen om at det var gjort et vedtak om bruksforbud for bilen min på grunn av manglende EU-kontroll, men jeg hadde bilen min på kontroll i februar, så mandag klokka 8 kjørte jeg til bilverkstedet som hadde utført kontrollen. Jeg fikk til svar at sannsynligvis hadde de ikke sendt melding til Statens vegvesen om at bilen min hadde vært gjennom EU-kontroll og blitt godkjent. Melding ville straks bli sendt

For sikkerhets skyld ringte jeg Statens vegvesen da klokka nærmet seg 3 og spurte om alt var i orden, men det var det ikke. Da ble jeg sur og kjørte straks til bilverkstedet. Da fikk jeg en kjøreseddel som dokumenterer at bilen min har vært igjennom EU-kontroll og blitt godkjent, så den har jeg liggende i bilen for sikkerhets skyld

Dårlig av verkstedet altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (20 minutter siden):

Dårlig av verkstedet altså

Ja. Jeg vurderte å brenne det ned 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...