Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Men jeg orker ikke å holde på sånn nå lenger, nå er det bare Cid 😁 etter alt det tullet med Anton det siste året så hadde det blitt veldig rart om jeg ikke het Cid lenger 

Hvem er/ var Anton? Så det navnet gitt igjen, sammen med hoppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Jeg lengter etter sommeren.

 

Kunne godt vært der på profilbildet ditt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Hvem er/ var Anton? Så det navnet gitt igjen, sammen med hoppen?

Det er en fiktiv karakter som jeg lagde tidlig sist år basert på faren til Emil. Når jeg er rampete så kommer Anton etter meg og da løper jeg 🏃‍♂️

Og ja han er gift med @Hoppetaujenta i historien siden 1992 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Det er en fiktiv karakter som jeg lagde tidlig sist år basert på faren til Emil. Når jeg er rampete så kommer Anton etter meg og da løper jeg 🏃‍♂️

Og ja han er gift med @Hoppetaujenta i historien siden 1992 😁

Passer ypperlig å bli gift med en fra Astrid Lindgrens verden, for Pippi vår :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Passer ypperlig å bli gift med en fra Astrid Lindgrens verden, for Pippi vår :nikke:

Jeg så mye på Pippi og Emil som barn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (29 minutter siden):

Ja :) men het først Jacklost i noen dager, senere det året så het jeg Big Jim Rennie. Etter det så skiftet jeg navn oftere enn folk skifter truse i opp mot 2 år 😅 før jeg satt meg til rette med Winza i 2017

Ligger han på gulvet og ler nå kanskje? (Ja vet ekstremt tørr 😆)

Haha! Nei, han byttet jobb og da trengte han ikke henge mer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Årstider og måneder - UNDERVISNINGSMETODERimage.png.4ecb7dc2e6a318d13311b304ee3502be.pngÅrstider og måneder - UNDERVISNINGSMETODER

 

Athena Freyja skrev (1 time siden):

 

Våren regnes fra mars til mai. Sommeren regnes fra juni til august. Høsten regnes fra september til november. Vinteren regnes fra desember til februar.

https://snl.no/årstider

:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (10 minutter siden):

Min favoritt fra  Astrid Lindgrens verden er

Astrid Lindgren: Madicken På Junibacken | CDON

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (45 minutter siden):

Ja, her og er noe dritt, men det er ikke normalen her. Det er ikke lenge siden jeg så snøklokker

snøklokke – Store norske leksikon

Cassidy Tvillingene så de første snøklokkene i midten av februar i Bergen i år.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Her i Ålesund så ser jeg snø overalt :( 

Du hadde så jævlig med snø der også! 20230311_081701.thumb.jpg.675b15a7169a9071cbb80054e2258d22.jpg

Kaldt og guffent, men veldig pent da

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Du hadde så jævlig med snø der også! 20230311_081701.thumb.jpg.675b15a7169a9071cbb80054e2258d22.jpg

Kaldt og guffent, men veldig pent da

Gleder meg til mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Gleder meg til mai

Ja, jeg også. Da skal jeg være der fra siste uken og et solid stykke inn i juni. Tenker ta cab'en med og leke turist da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Lurven skrev (3 timer siden):

Ja det er fordi noen har bestemt det, de vil ha 3 måneder på hver. Men sånn er det ikke i praksis . Men det kommer jo såklart an på hvor i landet man bor også

Det er vel best å kalle de månedene for «vinterlige», men det forandrer seg jo også fra år til år.  Jeg husker veldig mange stivfrosne mars måneder, og det samme med november. Av og til er det nydelige dager i mars, varmt og godt. Så de årstidene er tidsbestemt på kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Det er vel best å kalle de månedene for «vinterlige», men det forandrer seg jo også fra år til år.  Jeg husker veldig mange stivfrosne mars måneder, og det samme med november. Av og til er det nydelige dager i mars, varmt og godt. Så de årstidene er tidsbestemt på kalenderen.

:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper jeg får oppleve en fin april/ mai med blomstrende kirsebærblomster! ^^, 

I går var det bart selv om det var litt is og snø her og der, men nå snør det søren meg masse! 9C3F6B82-6CB9-4AA8-AF12-12CBE82E2EAE.gif.c4f3b5b9a109eced271a3370f437dd51.gif

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (19 minutter siden):

Håper jeg får oppleve en fin april/ mai med blomstrende kirsebærblomster! ^^, 

I går var det bart selv om det var litt is og snø her og der, men nå snør det søren meg masse! 9C3F6B82-6CB9-4AA8-AF12-12CBE82E2EAE.gif.c4f3b5b9a109eced271a3370f437dd51.gif

Det har snødd mye her i Bergen også nå i det siste, og Cassidy Tvillingene liker det ikke.:risterpåhodet::risterpåhodet:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...