Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen, Og vi to håper at dere alle sammen får en Fin Søndag i dag.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen, Og vi to håper at dere alle sammen får en Fin Søndag i dag.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

I like måte god søndag 💕🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OutOfTheTunnel skrev (Akkurat nå):

I like måte god søndag 💕🙂

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte jeg kjørte i en fjellvegg i natt, det gikk greit, diger kul i panna og brukket kinnbein. Men det kom ingen ambulanse, ble kjørt hjem i en drosje...rar drøm.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da er det Omvendt Godmorgen for CC-Gutten og CC-Jenten.😴😴💤💤🥱🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisurr

There is actually a word for someone giving an opinion on something they know nothing about. An 'ultracrepidarian' is someone who voices thoughts beyond their expertise.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (Akkurat nå):

November og mars er vinter 

 

Våren regnes fra mars til mai. Sommeren regnes fra juni til august. Høsten regnes fra september til november. Vinteren regnes fra desember til februar.

https://snl.no/årstider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

 

Våren regnes fra mars til mai. Sommeren regnes fra juni til august. Høsten regnes fra september til november. Vinteren regnes fra desember til februar.

https://snl.no/årstider

Ja det er fordi noen har bestemt det, de vil ha 3 måneder på hver. Men sånn er det ikke i praksis . Men det kommer jo såklart an på hvor i landet man bor også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå folkens jeg har klart å sperre meg selv ute av Strange Doll profilen min 😭😭😭😭 Hatt den i årevis, men selvfølgelig lå den inne med en autoriseringsapp registrert på en e-post som ikke finnes mer etter jobbskifte 😭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
StrangeDoll skrev (1 minutt siden):

åååå folkens jeg har klart å sperre meg selv ute av Strange Doll profilen min 😭😭😭😭 Hatt den i årevis, men selvfølgelig lå den inne med en autoriseringsapp registrert på en e-post som ikke finnes mer etter jobbskifte 😭

Velkommen tilbake fremmede dukke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (Akkurat nå):

Velkommen tilbake fremmede dukke

Takk. Føler jeg oppriktig er i en sorg nå, må få tilgang til den gamle profilen med alle de hyggelige dm-ene 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
StrangeDoll skrev (1 minutt siden):

Takk. Føler jeg oppriktig er i en sorg nå, må få tilgang til den gamle profilen med alle de hyggelige dm-ene 🥺

Kanskje du får nye hyggelige pms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (23 minutter siden):

Årstider og måneder - UNDERVISNINGSMETODERimage.png.4ecb7dc2e6a318d13311b304ee3502be.pngÅrstider og måneder - UNDERVISNINGSMETODER

Føles som vinter da 😕 

StrangeDoll skrev (9 minutter siden):

åååå folkens jeg har klart å sperre meg selv ute av Strange Doll profilen min 😭😭😭😭 Hatt den i årevis, men selvfølgelig lå den inne med en autoriseringsapp registrert på en e-post som ikke finnes mer etter jobbskifte 😭

Uff kjipt 😕 men samtidig kjekt å se deg igjen, lenge siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Føles som vinter da 😕 

Uff kjipt 😕 men samtidig kjekt å se deg igjen, lenge siden sist :)

Ja takk det samme :) 

Måtte bare melde meg litt ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Føles som vinter da 😕 

Uff kjipt 😕 men samtidig kjekt å se deg igjen, lenge siden sist :)

Mars er vår som regel her jeg bor. Men i år er det unntak. Og November er høst her jeg bor, selv om det kan falle noen snøfnugg i sluttet av måneden en sjelden gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StrangeDoll skrev (2 minutter siden):

Ja takk det samme :) 

Måtte bare melde meg litt ut 

Prøv og send melding til kundeservice og forklar saken. Om du kan oppgi gamle eposten og litt mer info, så kanskje de kan hjelpe deg og få åpnet den gamle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Mars er vår som regel her jeg bor. Men i år er det unntak. Og November er høst her jeg bor, selv om det kan falle noen snøfnugg i sluttet av måneden en sjelden gang. 

Her i Ålesund så ser jeg snø overalt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...