Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars 2023 #199041 Del Skrevet 12. mars 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen, Og vi to håper at dere alle sammen får en Fin Søndag i dag.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 12. mars 2023 #199042 Del Skrevet 12. mars 2023 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen, Og vi to håper at dere alle sammen får en Fin Søndag i dag.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 I like måte god søndag 💕🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars 2023 #199043 Del Skrevet 12. mars 2023 OutOfTheTunnel skrev (Akkurat nå): I like måte god søndag 💕🙂 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mars 2023 #199044 Del Skrevet 12. mars 2023 Drømte jeg kjørte i en fjellvegg i natt, det gikk greit, diger kul i panna og brukket kinnbein. Men det kom ingen ambulanse, ble kjørt hjem i en drosje...rar drøm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars 2023 #199045 Del Skrevet 12. mars 2023 Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da er det Omvendt Godmorgen for CC-Gutten og CC-Jenten.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisurr Skrevet 12. mars 2023 #199046 Del Skrevet 12. mars 2023 There is actually a word for someone giving an opinion on something they know nothing about. An 'ultracrepidarian' is someone who voices thoughts beyond their expertise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mars 2023 #199047 Del Skrevet 12. mars 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #199048 Del Skrevet 12. mars 2023 Athena Freyja skrev (5 minutter siden): November og mars er vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mars 2023 #199049 Del Skrevet 12. mars 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): November og mars er vinter Våren regnes fra mars til mai. Sommeren regnes fra juni til august. Høsten regnes fra september til november. Vinteren regnes fra desember til februar. https://snl.no/årstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #199050 Del Skrevet 12. mars 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Våren regnes fra mars til mai. Sommeren regnes fra juni til august. Høsten regnes fra september til november. Vinteren regnes fra desember til februar. https://snl.no/årstider Ja det er fordi noen har bestemt det, de vil ha 3 måneder på hver. Men sånn er det ikke i praksis . Men det kommer jo såklart an på hvor i landet man bor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 12. mars 2023 #199051 Del Skrevet 12. mars 2023 åååå folkens jeg har klart å sperre meg selv ute av Strange Doll profilen min 😭😭😭😭 Hatt den i årevis, men selvfølgelig lå den inne med en autoriseringsapp registrert på en e-post som ikke finnes mer etter jobbskifte 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mars 2023 #199052 Del Skrevet 12. mars 2023 20. mars er det vårjevndøgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #199053 Del Skrevet 12. mars 2023 StrangeDoll skrev (1 minutt siden): åååå folkens jeg har klart å sperre meg selv ute av Strange Doll profilen min 😭😭😭😭 Hatt den i årevis, men selvfølgelig lå den inne med en autoriseringsapp registrert på en e-post som ikke finnes mer etter jobbskifte 😭 Velkommen tilbake fremmede dukke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 12. mars 2023 #199054 Del Skrevet 12. mars 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Velkommen tilbake fremmede dukke Takk. Føler jeg oppriktig er i en sorg nå, må få tilgang til den gamle profilen med alle de hyggelige dm-ene 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #199055 Del Skrevet 12. mars 2023 StrangeDoll skrev (1 minutt siden): Takk. Føler jeg oppriktig er i en sorg nå, må få tilgang til den gamle profilen med alle de hyggelige dm-ene 🥺 Kanskje du får nye hyggelige pms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars 2023 #199056 Del Skrevet 12. mars 2023 Athena Freyja skrev (23 minutter siden): Føles som vinter da 😕 StrangeDoll skrev (9 minutter siden): åååå folkens jeg har klart å sperre meg selv ute av Strange Doll profilen min 😭😭😭😭 Hatt den i årevis, men selvfølgelig lå den inne med en autoriseringsapp registrert på en e-post som ikke finnes mer etter jobbskifte 😭 Uff kjipt 😕 men samtidig kjekt å se deg igjen, lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 12. mars 2023 #199057 Del Skrevet 12. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Føles som vinter da 😕 Uff kjipt 😕 men samtidig kjekt å se deg igjen, lenge siden sist Ja takk det samme Måtte bare melde meg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mars 2023 #199058 Del Skrevet 12. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Føles som vinter da 😕 Uff kjipt 😕 men samtidig kjekt å se deg igjen, lenge siden sist Mars er vår som regel her jeg bor. Men i år er det unntak. Og November er høst her jeg bor, selv om det kan falle noen snøfnugg i sluttet av måneden en sjelden gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. mars 2023 #199059 Del Skrevet 12. mars 2023 StrangeDoll skrev (2 minutter siden): Ja takk det samme Måtte bare melde meg litt ut Prøv og send melding til kundeservice og forklar saken. Om du kan oppgi gamle eposten og litt mer info, så kanskje de kan hjelpe deg og få åpnet den gamle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars 2023 #199060 Del Skrevet 12. mars 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Mars er vår som regel her jeg bor. Men i år er det unntak. Og November er høst her jeg bor, selv om det kan falle noen snøfnugg i sluttet av måneden en sjelden gang. Her i Ålesund så ser jeg snø overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå