Cid Skrevet 11. mars 2023 #199021 Del Skrevet 11. mars 2023 Nevian skrev (Akkurat nå): Zebrakjøtt smaker helt grusomt! Hvor serverer de sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 11. mars 2023 #199022 Del Skrevet 11. mars 2023 Fikk tak i hos Meny en gang. Jeg kjøper hestekjøtt der av og til, og det smaker kjempegodt, så jeg tenkte at zebra sikkert er mye det samme. Viste seg ikke å stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #199023 Del Skrevet 11. mars 2023 Nevian skrev (Akkurat nå): Fikk tak i hos Meny en gang. Jeg kjøper hestekjøtt der av og til, og det smaker kjempegodt, så jeg tenkte at zebra sikkert er mye det samme. Viste seg ikke å stemme. Kunne du tenkt å smake hundekjøtt som de spiser i Kina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 11. mars 2023 #199024 Del Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Kunne du tenkt å smake hundekjøtt som de spiser i Kina? Hvis Meny hadde det i disken, så ville jeg nok tatt en smak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. mars 2023 #199025 Del Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Kanskje Frank Løke er der 🤪 Heldigvis ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 11. mars 2023 #199026 Del Skrevet 11. mars 2023 Dette er fjerde lørdagen på rad at jeg har vasket badet. I dag vasket jeg dessuten soveromsgulvet før jeg tok badet, så nå er jeg fornøyd med meg selv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. mars 2023 #199027 Del Skrevet 11. mars 2023 Kom forbi denne i Fredrikstad idag 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 11. mars 2023 #199028 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg tror Gud var med meg under en ganske skummel flytur 🙏 TYG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 11. mars 2023 #199029 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg brant middagen. Ble opptatt med noe annet og glemte rett og slett maten som var i ovnen ☹ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #199030 Del Skrevet 11. mars 2023 Titania skrev (5 timer siden): Kom forbi denne i Fredrikstad idag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #199031 Del Skrevet 11. mars 2023 CAPS LOCK skrev (7 timer siden): Dette er fjerde lørdagen på rad at jeg har vasket badet. I dag vasket jeg dessuten soveromsgulvet før jeg tok badet, så nå er jeg fornøyd med meg selv Cassidy Tvillingene har også vasket i dag, vi to har vasket hele kjellerleiligheten sammen.🧼🧼💧💧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 11. mars 2023 #199032 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også vasket i dag, vi to har vasket hele kjellerleiligheten sammen.🧼🧼💧💧 Da har dere vært flinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #199033 Del Skrevet 11. mars 2023 CAPS LOCK skrev (32 minutter siden): Da har dere vært flinke Tusen Takk.💚💚 Cassidy Tvillingene vasker kjellerleiligheten sammen hver lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 11. mars 2023 #199034 Del Skrevet 11. mars 2023 Flinke rengjørere Pleide å ta en storrengjøring 1 gang i uka. Nå tester jeg et annet system som går ut på å ta litt hver dag i tillegg til det man må hver dag. For eksempel støvsuging hele boligen 1 dag. Dusjdører 1 dag. Resten av badet 1 dag. Støvtørk i hyller alle rom 1 dag. Eller alt i 1 og 1 rom om dagen. For å slippe skippertaket. Vet ikke hvilken metode jeg foretrekker enda. Noen oppgaver må gjøres hver dag, slipper ikke unna det. Oppvask, tørke overflater etc. Målet er å føle at alt er rent og ryddig samtidig, hele uka, uten skippertak. For mye å be om? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #199035 Del Skrevet 11. mars 2023 Dr. Ops skrev (22 minutter siden): Flinke rengjørere Pleide å ta en storrengjøring 1 gang i uka. Nå tester jeg et annet system som går ut på å ta litt hver dag i tillegg til det man må hver dag. For eksempel støvsuging hele boligen 1 dag. Dusjdører 1 dag. Resten av badet 1 dag. Støvtørk i hyller alle rom 1 dag. Eller alt i 1 og 1 rom om dagen. For å slippe skippertaket. Vet ikke hvilken metode jeg foretrekker enda. Noen oppgaver må gjøres hver dag, slipper ikke unna det. Oppvask, tørke overflater etc. Målet er å føle at alt er rent og ryddig samtidig, hele uka, uten skippertak. For mye å be om? Tusen Takk.💚💚 Cassidy Tvillingene har bodd sammen i kjellerleiligheten hjemme siden vi to var ferdige på ungdomsskolen, og vi vasker den fast hver lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 11. mars 2023 #199036 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Tusen Takk.💚💚 Cassidy Tvillingene har bodd sammen i kjellerleiligheten hjemme siden vi to var ferdige på ungdomsskolen, og vi vasker den fast hver lørdag. God aften mine venner Faste rutiner er smart å ha, det fungerer og det virker som dere har funnet en rutine som fungerer for dere har dere fast fordeling av vaskingen eller bytter dere på? Om jeg plutselig forsvinner fra tråden, har jeg sovnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #199037 Del Skrevet 11. mars 2023 Dr. Ops skrev (5 minutter siden): God aften mine venner Faste rutiner er smart å ha, det fungerer og det virker som dere har funnet en rutine som fungerer for dere har dere fast fordeling av vaskingen eller bytter dere på? Om jeg plutselig forsvinner fra tråden, har jeg sovnet Cassidy Tvillingene fordeler alltid vaskingen Broderlig og Søsterlig, og vi vasker alltid halvparten hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #199038 Del Skrevet 11. mars 2023 Og hvis du har sovnet nå. Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Riktig Godnatt. vår venn @Dr. Ops😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 12. mars 2023 #199039 Del Skrevet 12. mars 2023 God er palindrome av dog Matar er et ord som betyr blandt annet å drepe eller ved uhell ta sitt eget liv, ruinere eller slite seg ut etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mars 2023 #199040 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg har fri tirsdag. Gleder meg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå