Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg har kjøpt en bok idag. Så skal lese litt på senga før jeg skal sove 🙂

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt @Titania😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (9 minutter siden):

Hvilken bok? 

Adhd - 7 veier til ny forståelse 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Adhd - 7 veier til ny forståelse 😅

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en veldig interessant bok.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Og mest irriterende 🤪

Cassidy Tvillingene så den videoen nå i sted, vi to synes at den var skikkelig søt.:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (3 minutter siden):

Altså gidd å snø da. Det er mars, ikke desember for fanken :sur:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, vi to vil ha vår nå.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Altså gidd å snø da. Det er mars, ikke desember for fanken :sur:

Jeg misliker snø

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Jeg misliker snø

Det gjør Cassidy Tvillingene også.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (26 minutter siden):

Jeg misliker snø

Jeg hater snø når det ikke er vinter 😝

  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (8 minutter siden):

Jeg hater snø når det ikke er vinter 😝

Cassidy Tvillingene er ikke så glade i snø når det er vinter heller.:risterpåhodet::risterpåhodet:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sært. Ligger og sover. Drømmer at jeg sitter i en Bugatti Veyron og kjører på en vei og blir stoppet av tre politifolk. Blablabla og ja skal dere se vognkortet? Viser vognkort og førerkort og ja så har jeg et sånt annet kort som viser hva jeg jobber med, hvor er nå det hen? (I den drømmen jobbet jeg visstnok for NSA (National Security Agency <_<)) Finner kortet og viser først til en politimann og så til de to andre som da, fra å være fryktelig interessert i bil og meg, bare gliir bort og står der og later som ingenting.

O_o 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (14 minutter siden):

Så sært. Ligger og sover. Drømmer at jeg sitter i en Bugatti Veyron og kjører på en vei og blir stoppet av tre politifolk. Blablabla og ja skal dere se vognkortet? Viser vognkort og førerkort og ja så har jeg et sånt annet kort som viser hva jeg jobber med, hvor er nå det hen? (I den drømmen jobbet jeg visstnok for NSA (National Security Agency <_<)) Finner kortet og viser først til en politimann og så til de to andre som da, fra å være fryktelig interessert i bil og meg, bare gliir bort og står der og later som ingenting.

O_o 

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (12 timer siden):

Adhd - 7 veier til ny forståelse 😅

Er den bra? Kommer den med gode tips ? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

påkjørt av brøytetraktor 200 m fra bodø politihus, funnet fotspor  av folk  og med hundespor rundt meg på nattestid , planlagt handling, som blir politisak..Wantha siom ringer vektere og politi hver gang jeg nærmer meg havneterminalen.. og generelt..du kan ikke du må ikke du skal ikke osv osv..jaging på jaging..og dritet av et kjønnskvotert politi i bodø ..ehh vi kan ikke gjørr noe men noen ting.. to dager tok det før bodøværinga fant meg under tverlandsbrua..da begynte de å gå der med skarpe ledlys for å terrorisere meg hver eneste kveld..bodø politi..vi kann ikke gjørr nåkka... så kommer jesusene fra parkeringsplassen på maskinisten..sinnsykehuset..har du funnet/møtt jesus...herren elsker deg..ja det virker slik , svarer jeg..har du møtt jesus?..nei , ingen av narrativene dine.. det er fordidu ikke tror..ja det må være det ...samtale slutt.. de håper jho på at når de har ødelagt alle mine muligheter så skal de komme dragende med jesusdritet sitt som redningen..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (17 minutter siden):

påkjørt av brøytetraktor 200 m fra bodø politihus, funnet fotspor  av folk  og med hundespor rundt meg på nattestid , planlagt handling, som blir politisak..Wantha siom ringer vektere og politi hver gang jeg nærmer meg havneterminalen.. og generelt..du kan ikke du må ikke du skal ikke osv osv..jaging på jaging..og dritet av et kjønnskvotert politi i bodø ..ehh vi kan ikke gjørr noe men noen ting.. to dager tok det før bodøværinga fant meg under tverlandsbrua..da begynte de å gå der med skarpe ledlys for å terrorisere meg hver eneste kveld..bodø politi..vi kann ikke gjørr nåkka... så kommer jesusene fra parkeringsplassen på maskinisten..sinnsykehuset..har du funnet/møtt jesus...herren elsker deg..ja det virker slik , svarer jeg..har du møtt jesus?..nei , ingen av narrativene dine.. det er fordidu ikke tror..ja det må være det ...samtale slutt.. de håper jho på at når de har ødelagt alle mine muligheter så skal de komme dragende med jesusdritet sitt som redningen..

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (17 minutter siden):

blir røfflig 18 minus her inatt... , det får stå seg..p

Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å se deg her igjen Baktus.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...