Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

SVK skrev (27 minutter siden):

Noen ganger når jeg forteller ting jeg har lest så blir jeg ikke trodd og vedkommende googler for å dobbeltsjekke om det jeg sier stemmer. Blir usikker på om jeg skal bli fornærmet for å ikke bli trodd eller om jeg skal være glad jeg snakker til en som er oppegående nok til å ikke tro på alt han blir fortal. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene sier Omvendt Godmorgen. for nå er CC-Gutten og CC-Jenten trøtte.😴😴💤💤🥱🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at det er «Cherry Blossoms» utenfor det nye huset. Peanut bare 🥹 for det er det fineste jeg vet. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

Fikk vite i dag at det er «Cherry Blossoms» utenfor det nye huset. Peanut bare 🥹 for det er det fineste jeg vet. 

Planter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lykke Li skrev (8 minutter siden):

Det høres like fælt ut.

Enig 😟 Smakte du på den sjokolade pizzaen som var til salgs for en tid tilbake? Jeg fikk aldri gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Peanut said:

Sånt som de her: 6C15E768-741F-4689-BF4F-16C277C4BF33.thumb.jpeg.dba3b2f62fedc83b800713186aba86ec.jpeg

:strix:

Slike trær er så vakre! Men slik jeg har forsått det så blomstrer de kun i en veldig kort periode. 

 

fuji-and-sakura-royalty-free-image-14448

 

a0001976_main.jpg?20210118175750

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lea skrev (30 minutter siden):

Jeg liker pizza med ananas.🙂

Det skal du få lov til 😊

Cid skrev (6 minutter siden):

Enig 😟 Smakte du på den sjokolade pizzaen som var til salgs for en tid tilbake? Jeg fikk aldri gjort det

Nei, smakte aldri på den. Har spist sjokoladepizza før da, og det er overraskende godt. Ikke som middag, men som dessert så funker den litt salte deigen veldig godt med sjokolade 🤩

SVK skrev (3 minutter siden):

Slike trær er så vakre! Men slik jeg har forsått det så blomstrer de kun i en veldig kort periode. 

 

fuji-and-sakura-royalty-free-image-14448

 

a0001976_main.jpg?20210118175750

 

De er så nydelige 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, SVK said:

Slike trær er så vakre! Men slik jeg har forsått det så blomstrer de kun i en veldig kort periode. 

 

fuji-and-sakura-royalty-free-image-14448

 

a0001976_main.jpg?20210118175750

 

Ja, tror det er fra april til mai eller noe, men det gjør ingenting for jeg vil ha år fremover 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...