Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Skadet du deg?

Neida, men jeg skrek unødvendig høyt, og svor en ed kan man si... Skjønte ikke at det var bananskall jeg skled på før "skaden var skjedd", og da kasta jeg skallet høyt opp i lufta, så det landa nesten i søppeldunken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp mail om at jeg er kalt inn til jobbintervju. Jeg håper virkelig at jeg får jobben, i og med at min nåværende jobb ikke akkurat gjør underverker for den psykiske helsa mi. Dessuten har jeg vært i samme jobb i fem år nå, og det hadde vært greit å komme meg over i en annen bransje. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Kjempevær her i Skien i dag da 763CDC03-F6F6-4A43-84F4-F688D199C13E.gif.7085da18712193272d6288a8b4aff11e.gif 

Butter er et annet sted med regn og skyer, gleder seg til å komme til Skien han og ^^, 

Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er skyfrihimmel i Bergen i dag, og det er veldig sjeldent.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi to Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi to Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱

Sov godt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (3 timer siden):

Fikk nettopp mail om at jeg er kalt inn til jobbintervju. Jeg håper virkelig at jeg får jobben, i og med at min nåværende jobb ikke akkurat gjør underverker for den psykiske helsa mi. Dessuten har jeg vært i samme jobb i fem år nå, og det hadde vært greit å komme meg over i en annen bransje. 

Spennende, lykke til! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Vixella said:

Fikk nettopp mail om at jeg er kalt inn til jobbintervju. Jeg håper virkelig at jeg får jobben, i og med at min nåværende jobb ikke akkurat gjør underverker for den psykiske helsa mi. Dessuten har jeg vært i samme jobb i fem år nå, og det hadde vært greit å komme meg over i en annen bransje. 

Håper du får jobben! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SVK said:

Håper du får jobben! 

Det håper jeg også. Dessverre blir jeg svært sjeldent innkalt til intervju, så håper at den ene gangen her er der jeg faktisk får jobb, men har søkt jobber i flere måneder nå, så begynner bli ganske demotivert. :( 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vixella said:

Det håper jeg også. Dessverre blir jeg svært sjeldent innkalt til intervju, så håper at den ene gangen her er der jeg faktisk får jobb, men har søkt jobber i flere måneder nå, så begynner bli ganske demotivert. :( 

Skjønner godt det er demotiverende med mange avslag. Håper de du skal til jobbintervju ser at du er supermotivert for å jobbe hos dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen 17.mai-dame. Så da har jeg booket spa-hotell-utflukt to netter midt oppi der. Så vi kan svømme, spise godt og drikke bobler og feire 12 kjæresteår♥️☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg er ingen 17.mai-dame. Så da har jeg booket spa-hotell-utflukt to netter midt oppi der. Så vi kan svømme, spise godt og drikke bobler og feire 12 kjæresteår♥️☺️

Er der ikke nok med en? 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (13 minutter siden):

Er der ikke nok med en? 🤪

Natt? Nei deilig med to og da rekker jeg tre svømmeturer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Frøkenfryden said:

Jeg er ingen 17.mai-dame. Så da har jeg booket spa-hotell-utflukt to netter midt oppi der. Så vi kan svømme, spise godt og drikke bobler og feire 12 kjæresteår♥️☺️

Høres ut som en flott 17. mai! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Frøkenfryden said:

Jeg er ingen 17.mai-dame. Så da har jeg booket spa-hotell-utflukt to netter midt oppi der. Så vi kan svømme, spise godt og drikke bobler og feire 12 kjæresteår♥️☺️

Det hørtes jo veldig koselig ut, da. :) Jeg misliker å feire 17.mai selv, men tror det er fordi jeg har traumer etter å ha spilt korps da jeg var yngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (44 minutter siden):

Natt? Nei deilig med to og da rekker jeg tre svømmeturer 🥰

Lata som jeg trodde du mente 12 kjærester 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...