Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Just now, Cid said:

De er billigere enn spar da

Har aldri handlet på Spar i Norge. Er det veldig dyrt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vixella skrev (Akkurat nå):

Har aldri handlet på Spar i Norge. Er det veldig dyrt der?

Her jeg bor så koster en 400g pakke med kyllingfilet 98kr på eurospar mens det samme produktet er 20kr billigere på bunnpris, mye annet med som er billigere som yoghurt. Men 20kr forskjell er helt hinsides synes jeg o: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cid said:

Her jeg bor så koster en 400g pakke med kyllingfilet 98kr på eurospar mens det samme produktet er 20kr billigere på bunnpris, mye annet med som er billigere som yoghurt. Men 20kr forskjell er helt hinsides synes jeg o: 

Hinsides, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (10 timer siden):

Jeg så på noen «Mean tweets» på YouTube. Fy så stygge folk var F799B2DD-3005-4D44-9F1F-4856523974EB.gif.606e0e5be9781aad879b75b3a12b4eb5.gif3EC78082-5362-4D3A-A791-EAC6E0318B69.gif.88a7b9e5edb1d4b1dd5cbf36251216f0.gif

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (8 minutter siden):

En krigsveteran og helt som ble 105 (!) år gammel, er død. Han deltok blant annet på D-dagen i Normandie 6.juni 1944. Da var han allerede 26 år gammel.

https://www.nrk.no/nyheter/d-dagsveteranen-monrad-mosberg-er-dod_-105-ar-gammel-1.16313509

Cassidy Tvillingene synes at det er veldig spennende å lese om historie. Vi to liker veldig godt historie.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Cid said:

Nei

Håper du sier ifra den dagen du møter opp. Og også helt forståelig om du velger å ikke møte opp. Jeg hadde ikke turt, så synes du er knalltøff som meldte deg på!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempevær her i Skien i dag da 763CDC03-F6F6-4A43-84F4-F688D199C13E.gif.7085da18712193272d6288a8b4aff11e.gif 

Butter er et annet sted med regn og skyer, gleder seg til å komme til Skien han og ^^, 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Håper du sier ifra den dagen du møter opp. Og også helt forståelig om du velger å ikke møte opp. Jeg hadde ikke turt, så synes du er knalltøff som meldte deg på!

Blir nok ikke å si fra siden jeg ikke vil bli gjenkjent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Blir nok ikke å si fra siden jeg ikke vil bli gjenkjent 

Skjønner at du ønsker å beholde anonymiteten. Jeg ville gjort det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...