Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

32 minutter siden, MarianneE said:

Hvorfor Skien?

Fordi jeg har flyttet hit ^^, 059798BC-3C22-4048-BFC8-7B5F86A2148D.gif.37891d323cdb7c3ccbfd60d3f3498b36.gif

(Har nær slekt her og). 
 

Endret av Peanut
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fridag. Sto opp i mørket med kaffe. Tok det med ro. Begynte på en Midsomer Murder-krim. Fikk mer kaffe ☺️ Og nå skal jeg steke grove kesamlapper til frokost. Noen syns det er rart at jeg tar fri en dag midt i en uke, og ikke heller langhelg. Jeg syns en liten bufferdag mellom slagene er nydelig💙

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (29 minutter siden):

Har fridag. Sto opp i mørket med kaffe. Tok det med ro. Begynte på en Midsomer Murder-krim. Fikk mer kaffe ☺️ Og nå skal jeg steke grove kesamlapper til frokost. Noen syns det er rart at jeg tar fri en dag midt i en uke, og ikke heller langhelg. Jeg syns en liten bufferdag mellom slagene er nydelig💙

De gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Fordi jeg har flyttet hit ^^, 059798BC-3C22-4048-BFC8-7B5F86A2148D.gif.37891d323cdb7c3ccbfd60d3f3498b36.gif

(Har nær slekt her og). 
 

Velkommen til Grenland! ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg gir vanligvis en god faen i bloggere og hva de ytrer seg med. Men siste uttalelsene til Sofie Elise provoserer meg. Hun visste ikke hva hun skulle si og begynner å bagatellisere det med å snakke om krig, jordskjelv osv. Hun har mange unge følgere. Hennes flørt med narkotika er farlig for disse som følger sine "forbilder" i et og alt. Dette bagatelliserer man ikke vekk.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg gir vanligvis en god faen i bloggere og hva de ytrer seg med. Men siste uttalelsene til Sofie Elise provoserer meg. Hun visste ikke hva hun skulle si og begynner å bagatellisere det med å snakke om krig, jordskjelv osv. Hun har mange unge følgere. Hennes flørt med narkotika er farlig for disse som følger sine "forbilder" i et og alt. Dette bagatelliserer man ikke vekk.

Var det narkotika i den posen faktisk? Trodde det var tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Var det narkotika i den posen faktisk? Trodde det var tull

:vetikke: Men spiller ingen rolle. De insinuerer at det er hva det er. Dette er farlig for unge jentene som følger disse bloggere i alt de gjør. Neste gang de er på fest og noen tilbyr de stoffer, så sier de ja, for de vil være like "kul" som Sofie Elise. Det er et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Har fridag. Sto opp i mørket med kaffe. Tok det med ro. Begynte på en Midsomer Murder-krim. Fikk mer kaffe ☺️ Og nå skal jeg steke grove kesamlapper til frokost. Noen syns det er rart at jeg tar fri en dag midt i en uke, og ikke heller langhelg. Jeg syns en liten bufferdag mellom slagene er nydelig💙

Det gjorde ei jeg jobbet med en gang i tiden. Hun hadde fri hver onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...