Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin dag på bursdagen din @Fighter83🥰🥰

Har vært en ok dag. Stått opp tidlig, pusset opp bolig også dratt på kveldsvakt😅 Blir mye bedre i morgen🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (14 minutter siden):

Har vært en ok dag. Stått opp tidlig, pusset opp bolig også dratt på kveldsvakt😅 Blir mye bedre i morgen🤗

Cassidy Tvillingene håper at du får en fin dag i morgen.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdager nettopp at facebook-kontoen min har to brukere. Jeg skrev feil passord vet et uhell men inn kom jeg jammen. Men det stod et annet navn som jeg ikke kjente igjen. Så kikket jeg på meldingene som lå der. De var fra 2010 og det var samtaler mellom meg og flere voksne damer. Jeg hadde startet en gruppe som het "eldre kvinner og yngre menn"🤣.

Trodde ikke det gikk an å ha 2 kontoer på samme mailadresse uansett. Men da fikk jeg mimret tilbake til da jeg var ung og dum, i alle fall!

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (7 minutter siden):

Oppdager nettopp at facebook-kontoen min har to brukere. Jeg skrev feil passord vet et uhell men inn kom jeg jammen. Men det stod et annet navn som jeg ikke kjente igjen. Så kikket jeg på meldingene som lå der. De var fra 2010 og det var samtaler mellom meg og flere voksne damer. Jeg hadde startet en gruppe som het "eldre kvinner og yngre menn"🤣.

Trodde ikke det gikk an å ha 2 kontoer på samme mailadresse uansett. Men da fikk jeg mimret tilbake til da jeg var ung og dum, i alle fall!

Kult 🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene har begynt å bli litt leie av nattbaking, så vi to tar en pause ifra bakingen nå. Siden vi blir så utslitte av det.:nikke::nikke:👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Faberge-egg:

30SP-CRAFTFABERGE-INYT1-mediumSquareAt3X

Cassidy Tvillingene synes at det er aldeles nydelig.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Så vakkert!

 

1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene synes at det er aldeles nydelig.🥰🥰

Enig!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene er veldig interesserte i kunst.:nikke::nikke:

Liker kunst jeg også. I hvert fall noe kunst, kunst som jeg synes er vakker og imponerende. Veldig moderne kunst som man ikke skjønner er kunst er jeg ikke så interessert i. 

Det Faberge-egget kalles vinteregget og er laget av krystall, gull, diamanter, osv:

The exterior of the egg resembles frost and ice crystals formed on clear glass. It is studded with 1,660 diamonds, and is made from quartz, platinum, and orthoclase. The miniature surprise flower basket is studded with 1,378 diamonds and is made from platinum and gold, while the wood anemones are made of white quartz and the leaves are made of demantoid. The flowers lie in gold moss. The egg is 102 millimetres (4.0 in) high.

https://en.wikipedia.org/wiki/Winter_(Fabergé_egg)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Liker kunst jeg også. I hvert fall noe kunst, kunst som jeg synes er vakker og imponerende. Veldig moderne kunst som man ikke skjønner er kunst er jeg ikke så interessert i. 

Det Faberge-egget kalles vinteregget og er laget av krystall, gull, diamanter, osv:

The exterior of the egg resembles frost and ice crystals formed on clear glass. It is studded with 1,660 diamonds, and is made from quartz, platinum, and orthoclase. The miniature surprise flower basket is studded with 1,378 diamonds and is made from platinum and gold, while the wood anemones are made of white quartz and the leaves are made of demantoid. The flowers lie in gold moss. The egg is 102 millimetres (4.0 in) high.

https://en.wikipedia.org/wiki/Winter_(Fabergé_egg)

Cassidy Tvillingene synes at det egget er så nydelig.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Screen+Shot+2019-07-01+at+12.05.02+PM.pn

Cassidy Tvillingene synes at det er så nydelig, et skikkelig kunstverk.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene synes at det egget er så nydelig.🥰🥰

Enig.  Ble laget 72 ulike Faberge-egg. Synes Vinteregget er det flotteste, men er mange andre flotte også! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (2 minutter siden):

Enig.  Ble laget 72 ulike Faberge-egg. Synes Vinteregget er det flotteste, men er mange andre flotte også! 

Cassidy Tvillingene er så enige vi synes også at Vinteregget er det fineste, men de er fine alle de andre eggene også.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...