Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fighter83 skrev (5 timer siden):

Fyller 40 år i dag🥂🍾🥳  Gir meg selv et nytt soverom som gave 👏 Gleder meg til å bruke det ordentlig 🤗

Gratulerer! Stor dag! 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (19 minutter siden):

Går det fint å ha dette da synes du? 

Jeg har en venninne som har «mast» litt om at hun tror jeg kan ha noen bokstaver, som hun kaller det. Men jeg har innerst inne tenkt at jeg syns hun har pratet litt mye om dette om «alle» i omgangskretsen hennes.
 

Også har jeg forsøkt å IKKE fordype meg i emnet i fare for å føle meg litt hypokonder.

 

Men i praten med psykologen idag var det kanskje noen ting som føles som at passer litt mer i boksen adhd enn personlighet, for å si det på den måten. En del ting hun også «satt på plass» i noen bokser ut i fra hva jeg har fortalt tidligere. Og kanskje en ting jeg har følt på i flere år uten å putte det i noen boks - tidvis totalt ikke-eksisterende impulskontroll

 

Men jeg kjenner jo ikke til annet, dette er jo meg.
 

Men om jeg er i boksen, så finnes det kanskje litt mer konkrete tiltak som kan hjelpe til med å håndtere en del av tingene jeg sliter med, tenker jeg da. 

Endret av Titania
La til litt
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (58 minutter siden):

Jeg har en venninne som har «mast» litt om at hun tror jeg kan ha noen bokstaver, som hun kaller det. Men jeg har innerst inne tenkt at jeg syns hun har pratet litt mye om dette om «alle» i omgangskretsen hennes.
 

Også har jeg forsøkt å IKKE fordype meg i emnet i fare for å føle meg litt hypokonder.

 

Men i praten med psykologen idag var det kanskje noen ting som føles som at passer litt mer i boksen adhd enn personlighet, for å si det på den måten. En del ting hun også «satt på plass» i noen bokser ut i fra hva jeg har fortalt tidligere. Og kanskje en ting jeg har følt på i flere år uten å putte det i noen boks - tidvis totalt ikke-eksisterende impulskontroll

 

Men jeg kjenner jo ikke til annet, dette er jo meg.
 

Men om jeg er i boksen, så finnes det kanskje litt mer konkrete tiltak som kan hjelpe til med å håndtere en del av tingene jeg sliter med, tenker jeg da. 

Det siste du sier her tenker jeg er en fin måte å tenke ang dette. Er jo nettopp hånteringa/å leve godt med dette man har behov for veiledning ang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fælt dårlig i natt og var ute å kjørte i dag, til og fra Oslo, sammen med begge foreldrene mine. Kom tilbake til Skien og sov i 5 timer 62909465-E6AD-4355-ABB3-ADBD77AE1C6D.gif.ef2e9a0844c3e86eb2eb91945cfe1179.gif 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (7 minutter siden):

Sov fælt dårlig i natt og var ute å kjørte i dag, til og fra Oslo, sammen med begge foreldrene mine. Kom tilbake til Skien og sov i 5 timer 62909465-E6AD-4355-ABB3-ADBD77AE1C6D.gif.ef2e9a0844c3e86eb2eb91945cfe1179.gif 

Cassidy Tvillingene håper at du får sove mye bedre nå i natt @Peanut:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (19 minutter siden):

Sov fælt dårlig i natt og var ute å kjørte i dag, til og fra Oslo, sammen med begge foreldrene mine. Kom tilbake til Skien og sov i 5 timer 62909465-E6AD-4355-ABB3-ADBD77AE1C6D.gif.ef2e9a0844c3e86eb2eb91945cfe1179.gif 

Jeg sov nettopp ca 4 timer sjøl, var så sliten i dag :ordlos:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 time siden):

Det siste du sier her tenker jeg er en fin måte å tenke ang dette. Er jo nettopp hånteringa/å leve godt med dette man har behov for veiledning ang. 

Det er noe med det. Jeg er uansett ikke ute etter å få en diagnose liksom, men jeg har noen ting jeg bare ikke får kontroll på, og om det da finnes en slags fasit til årsaken til problemene mine, så finnes det kanskje en liten vei mot en løsning eller begrensning også. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 minutter siden):

Det er noe med det. Jeg er uansett ikke ute etter å få en diagnose liksom, men jeg har noen ting jeg bare ikke får kontroll på, og om det da finnes en slags fasit til årsaken til problemene mine, så finnes det kanskje en liten vei mot en løsning eller begrensning også. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene håper at du får sove mye bedre nå i natt @Peanut:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

 

2 minutter siden, Entern said:

Jeg sov nettopp ca 4 timer sjøl, var så sliten i dag :ordlos:

B3171B5A-209B-48CA-9672-E5F1C498A08C.gif.3de9eed691267f9d14f3935c992e4798.gif

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (17 minutter siden):

Jeg sov nettopp ca 4 timer sjøl, var så sliten i dag :ordlos:

Cassidy Tvillingene vet også hvordan det er vi sover også ofte ganske lite.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet også hvordan det er vi sover også ofte ganske lite.:nikke::nikke:

Jeg hadde en litt intens dag i dag 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde en litt intens dag i dag 😅

Cassidy Tvillingene håper at du har det bedre nå.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (2 minutter siden):

Så søt emoji 🥰

Ja det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene håper at du har det bedre nå.🥰🥰

Takk det har jeg 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Takk det har jeg 😊

Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.👨‍🦰👩‍🦰👂👂👂👂🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Det er noe med det. Jeg er uansett ikke ute etter å få en diagnose liksom, men jeg har noen ting jeg bare ikke får kontroll på, og om det da finnes en slags fasit til årsaken til problemene mine, så finnes det kanskje en liten vei mot en løsning eller begrensning også. 

Ja, akkurat det👏 Håper du finner noe som fungerer for deg🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...