Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (4 minutter siden):

En stund siden jeg var til frisøren, men det blir nok snart. Trengs å klippes <_< 

Jeg og. Begynner å se litt ille ut. 😑 savner å ha langt hår da klippet jeg meg bare en gang i året 😑

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

Jeg har en fin dag i dag  :)

Cassidy Tvillingene er glade for å høre det.:klem3::klem3: Vi to har også en fin dag i dag.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg og. Begynner å se litt ille ut. 😑 savner å ha langt hår da klippet jeg meg bare en gang i året 😑

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er glade for å høre det.:klem3::klem3: Vi to har også en fin dag i dag.:nikke::nikke:

SÅ BRA! 

Nå hører jeg på denne sangen:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (3 minutter siden):

SÅ BRA! 

Nå hører jeg på denne sangen:

 

🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitost på brødskiva fremstår nesten som direkte sunt. Smeltet hvitost derimot, fremstår som noe av det mest usunne jeg kan tenke meg - selv om innholdet er uforandret!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nevian said:

Hvitost på brødskiva fremstår nesten som direkte sunt. Smeltet hvitost derimot, fremstår som noe av det mest usunne jeg kan tenke meg - selv om innholdet er uforandret!

Jøss dæven. Har aldri tenkt på det før.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (Akkurat nå):

Hvitost på brødskiva fremstår nesten som direkte sunt. Smeltet hvitost derimot, fremstår som noe av det mest usunne jeg kan tenke meg - selv om innholdet er uforandret!

Ja, ikke sant. Snodig det der. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (10 minutter siden):

Hvitost på brødskiva fremstår nesten som direkte sunt. Smeltet hvitost derimot, fremstår som noe av det mest usunne jeg kan tenke meg - selv om innholdet er uforandret!

Osten virker fetere når den er smeltet

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Osten virker fetere når den er smeltet

Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi synes at osten er mest digg når den er smeltet.😋😋🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi synes at osten er mest digg når den er smeltet.😋😋🥰🥰

Det synes jeg og:nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg og:nikke:

Cassidy Tvillingene bare elsker ostesmørbrød med masse smeltet ost.😋😋🥰🥰🧀🧀🥪🥪🥪🥪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (16 minutter siden):

Jeg vasket bilen min i går slik at den skulle være ren og fin til den skulle på verkstedet i dag 

👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså nettopp hvorfor jeg har oppført meg som tidenes burugle i hele dag: menssmerter.

Her tenker jeg at forskere må komme på banen og finne på en måte der kvinner kan få vite om de er smelt på tjukka eller ei, rett og slett ved å bare få en tekstmelding eller lignende. Gjerne med en mikrochip eller et aller annet, som gir de data. 

Uansett hvordan forskere løser dette - sign me up! 

*knasker Paracet*

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må holde meg våken til midnatt. Det er min avdøde bestemor sin bursdag i morgen, og jeg må være den første til å skrive på veggen hennes. Hun holdt seg alltid våken til midnatt for å skrive på min vegg når jeg hadde bursdag, og jeg vil så gjerne gjengjelde det. ❤️ 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (Akkurat nå):

Jeg må holde meg våken til midnatt. Det er min avdøde bestemor sin bursdag i morgen, og jeg må være den første til å skrive på veggen hennes. Hun holdt seg alltid våken til midnatt for å skrive på min vegg når jeg hadde bursdag, og jeg vil så gjerne gjengjelde det. ❤️ 

Så fin tradisjon ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (25 minutter siden):

Jeg innså nettopp hvorfor jeg har oppført meg som tidenes burugle i hele dag: menssmerter.

Her tenker jeg at forskere må komme på banen og finne på en måte der kvinner kan få vite om de er smelt på tjukka eller ei, rett og slett ved å bare få en tekstmelding eller lignende. Gjerne med en mikrochip eller et aller annet, som gir de data. 

Uansett hvordan forskere løser dette - sign me up! 

*knasker Paracet*

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...