Entern Skrevet 20. februar 2023 #198401 Del Skrevet 20. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så vi sier Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt begge to 😴😴😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #198402 Del Skrevet 20. februar 2023 3 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så vi sier Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. februar 2023 #198403 Del Skrevet 20. februar 2023 Nevian skrev (4 timer siden): Jeg har en rar formening om at alle damer som driver med sying / strikking er hel ved. Takker for tilliten 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 20. februar 2023 #198404 Del Skrevet 20. februar 2023 Nevian skrev (4 timer siden): Jeg har en rar formening om at alle damer som driver med sying / strikking er hel ved. Dette kan jeg skrive under på! 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. februar 2023 #198405 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (På 19.2.2023 den 7.20): Mine føtter er stort sett uten sokker innendørs selv om det er vinterlig temp ennå og jeg kan faktisk venne meg til å være kald...helt til jeg kjenner at frosten begynner å krype oppover i kroppen og slå rot innvendig. Å fryse skikkelig er ubehagelig, så først da finner jeg frem sokker og ekstra hettegenser. Du har ikke varme på inne i år heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. februar 2023 #198406 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg så han som mobbet meg gjennom 3 år på ungdomsskolen på butikken i dag. Han hadde dame og små barn. Dette er en person som var rasistisk og brukte ordet hore til jentene. Ble lei meg fordi det tydeligvis lønner seg å være drittsekk. Ja, det er 20 pluss år siden og man kan forandre seg, men holdningene som ligger i bunn vil alltid være der. Den som blir mobbet kommer nesten alltid dårligst ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #198407 Del Skrevet 20. februar 2023 Anonymburker skrev (5 minutter siden): Jeg så han som mobbet meg gjennom 3 år på ungdomsskolen på butikken i dag. Han hadde dame og små barn. Dette er en person som var rasistisk og brukte ordet hore til jentene. Ble lei meg fordi det tydeligvis lønner seg å være drittsekk. Ja, det er 20 pluss år siden og man kan forandre seg, men holdningene som ligger i bunn vil alltid være der. Den som blir mobbet kommer nesten alltid dårligst ut av det. Sa du noe til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. februar 2023 #198408 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sa du noe til han? Selvsagt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2023 #198409 Del Skrevet 20. februar 2023 11 minutter siden, Anonymburker said: Jeg så han som mobbet meg gjennom 3 år på ungdomsskolen på butikken i dag. Han hadde dame og små barn. Dette er en person som var rasistisk og brukte ordet hore til jentene. Ble lei meg fordi det tydeligvis lønner seg å være drittsekk. Ja, det er 20 pluss år siden og man kan forandre seg, men holdningene som ligger i bunn vil alltid være der. Den som blir mobbet kommer nesten alltid dårligst ut av det. Skjønner godt at det å møte mobberen din og se at han har livet du ønsker deg er et ekstra stikk. Håper det snart ordner seg for deg. Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. februar 2023 #198410 Del Skrevet 20. februar 2023 Anonymburker skrev (18 minutter siden): Jeg så han som mobbet meg gjennom 3 år på ungdomsskolen på butikken i dag. Han hadde dame og små barn. Dette er en person som var rasistisk og brukte ordet hore til jentene. Ble lei meg fordi det tydeligvis lønner seg å være drittsekk. Ja, det er 20 pluss år siden og man kan forandre seg, men holdningene som ligger i bunn vil alltid være der. Den som blir mobbet kommer nesten alltid dårligst ut av det. Jeg kan ikke forestille meg at noen som plager andre i årevis kan bli father of the year. Det er ikke så bra bak alle fasader. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #198411 Del Skrevet 20. februar 2023 Anonymburker skrev (21 minutter siden): Jeg så han som mobbet meg gjennom 3 år på ungdomsskolen på butikken i dag. Han hadde dame og små barn. Dette er en person som var rasistisk og brukte ordet hore til jentene. Ble lei meg fordi det tydeligvis lønner seg å være drittsekk. Ja, det er 20 pluss år siden og man kan forandre seg, men holdningene som ligger i bunn vil alltid være der. Den som blir mobbet kommer nesten alltid dårligst ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #198412 Del Skrevet 20. februar 2023 Nå hører jeg på et band som heter Hellripper. Ganske bra band 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2023 #198413 Del Skrevet 20. februar 2023 10 minutter siden, Boetica said: Jeg kan ikke forestille meg at noen som plager andre i årevis kan bli father of the year. Det er ikke så bra bak alle fasader. Det stemmer og noe man bør huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #198414 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg sovnet samtidig som jeg scrollet på TikTok, endte opp med at samme TikTok ble spilt av over en time i strekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #198415 Del Skrevet 20. februar 2023 https://www.tv2.no/nyheter/viral/hevder-hun-er-madeleine-mccann/15522644/ Madeleine var 3 når hun forsvant i 2007 og denne damen på 21 hevder å være henne, eh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #198416 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): https://www.tv2.no/nyheter/viral/hevder-hun-er-madeleine-mccann/15522644/ Madeleine var 3 når hun forsvant i 2007 og denne damen på 21 hevder å være henne, eh.. Ville ikke satset penger på at det er henne, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #198417 Del Skrevet 20. februar 2023 Just now, Entern said: Ville ikke satset penger på at det er henne, for å si det sånn Nei, det kan du trygt si. Jeg synes egentlig synd på henne, jeg. Har forstått det slik at hun høyst sannsynlig har opplevd grusomme ting i livet sitt uansett (jeg har ikke lest alt det hun poster), men det er jo åpenbart en svært syk person vi snakker om her. Hun trenger hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #198418 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ville ikke satset penger på at det er henne, for å si det sånn Er jo umulig uansett siden hun da ville vært 5-6 år i 2007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #198419 Del Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Nei, det kan du trygt si. Jeg synes egentlig synd på henne, jeg. Har forstått det slik at hun høyst sannsynlig har opplevd grusomme ting i livet sitt uansett (jeg har ikke lest alt det hun poster), men det er jo åpenbart en svært syk person vi snakker om her. Hun trenger hjelp. Det har du sikkert rett i. Det er for far-fetched til å være et normalt svindelforsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #198420 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (7 timer siden): Sov godt begge to 😴😴😊😊 Vixella skrev (4 timer siden): Sov godt! Cassidy Tvillingene har sovet veldig godt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå