Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Peanut skrev (1 minutt siden):

2D5C6FC7-AC19-428D-8BA1-1D9810FCEB27.thumb.jpeg.82dcb73ac502cd1a45e3335575ff6150.jpeg

Morsomme spørsmål de her :nigo:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:fnise::fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (20 minutter siden):

Sensur av kunst er jo absurd, da er det per definisjon ikke kunst lenger. Hvis de skarpe kantene og det som skaper reaksjon skal files bort. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg begynner bli lei av arbeidsplassen min. Jeg er sykmeldt igjen, så det blir tredje uke med sykmelding. Ringte selvfølgelig til sjefen min for å fortelle dette, og da sa han først bare "God bedring!" og slikt. En hyggelig samtale slik jeg oppfattet det.

Han ringte meg igjen nå og spurte om jeg kan komme til arbeidsplassen for et møte. Det dreier seg om at jeg har ytret ønske om å bytte avdeling, men dette ønsket kom jeg med for en måned siden. Dette er tredje gang de huker meg inn til et møte i perioden som jeg er sykmeldt.

Fordi jeg er konfliktsky, så sa jeg ja til å dra dit. Det tar meg ca en halvtime hver vei, så er ikke allverden, men synes uansett det er noe respektløst ved å forvente at jeg skal møte opp der når jeg tross alt er sykmeldt.

Ugh. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (1 minutt siden):

Sensur av kunst er jo absurd, da er det per definisjon ikke kunst lenger. Hvis de skarpe kantene og det som skaper reaksjon skal files bort. 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 minutt siden):

Jeg merker at jeg begynner bli lei av arbeidsplassen min. Jeg er sykmeldt igjen, så det blir tredje uke med sykmelding. Ringte selvfølgelig til sjefen min for å fortelle dette, og da sa han først bare "God bedring!" og slikt. En hyggelig samtale slik jeg oppfattet det.

Han ringte meg igjen nå og spurte om jeg kan komme til arbeidsplassen for et møte. Det dreier seg om at jeg har ytret ønske om å bytte avdeling, men dette ønsket kom jeg med for en måned siden. Dette er tredje gang de huker meg inn til et møte i perioden som jeg er sykmeldt.

Fordi jeg er konfliktsky, så sa jeg ja til å dra dit. Det tar meg ca en halvtime hver vei, så er ikke allverden, men synes uansett det er noe respektløst ved å forvente at jeg skal møte opp der når jeg tross alt er sykmeldt.

Ugh. 

 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nevian skrev (5 minutter siden):

Jeg har en rar formening om at alle damer som driver med sying / strikking er hel ved.

Hva mener du med hel ved?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så vi sier Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...