Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 minutter siden, Adobyen said:

Jeg er også som et lettrørt tyttebær, men ikke si det til noen. Alle tror jo at jeg er en gretten grinebiter..

Aldri trodd du var en gretten grinebiter og kan ikke tro at noen andre tror det heller. Ser på deg som en fornuftig og empatisk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Aldri trodd du var en gretten grinebiter og kan ikke tro at noen andre tror det heller. Ser på deg som en fornuftig og empatisk. 

Det gjør Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinkepia T skrev (5 minutter siden):

Jeg husker ikke hvor dere får disse animerte emojis fra. 

Cassidy Tvillingene vet bare om de emojiene som er her på emojilisten.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flinkepia T
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene vet bare om de emojiene som er her på emojilisten.:nikke::nikke:

Dukker ikke opp for meg😔 har bare standard emojis på listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (Akkurat nå):

Dukker ikke opp for meg😔 har bare standard emojis på listen. 

OK, Cassidy Tvillingene bruker bare standard emojier.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Flinkepia T said:

Jeg husker ikke hvor dere får disse animerte emojis fra. 

Tenker du på disse: :farvel:?

Trykk på:

animert.JPG

Og så blar du helt nederst. Eventuelt skriver: ":" i søkerfeltet slik du kommer nestenhelt nederst der hvor de anomerte starter. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (Akkurat nå):

Ja tenker på de, ah måtte bla litt langt...fant de til slutt :thankyou:

Cassidy Tvillingene synes at det var bra at du fant det ut og at det løste seg og at du fikk det til.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Flinkepia T said:

Ja tenker på de, ah måtte bla litt langt...fant de til slutt :thankyou:

Så bra! Ja, de er helt på slutten. 

:bukker:

Om du tar musen over dem så kan du også se hva de heter og finne dem fortere. F.eks skriver man ":thankyou:" uten hermetegn så får man :thankyou: og  emojen dukker også opp etter man har skrevet de første bokstavene så man trenger ikke skrive alle bokstavene.  Dette er kanskje litt for "viderekommende". Men bruker man samme emoji ofte så lærer man seg navneen på dem relativt greit. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Så bra! Ja, de er helt på slutten. 

:bukker:

Om du tar musen over dem så kan du også se hva de heter og finne dem fortere. F.eks skriver man ":thankyou:" uten hermetegn så får man :thankyou: og  emojen dukker også opp etter man har skrevet de første bokstavene så man trenger ikke skrive alle bokstavene.  Dette er kanskje litt for "viderekommende". Men bruker man samme emoji ofte så lærer man seg navneen på dem relativt greit. 

Cassidy Tvillingene elsker å bruke emojier.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (58 minutter siden):

Så bra! Ja, de er helt på slutten. 

:bukker:

Om du tar musen over dem så kan du også se hva de heter og finne dem fortere. F.eks skriver man ":thankyou:" uten hermetegn så får man :thankyou: og  emojen dukker også opp etter man har skrevet de første bokstavene så man trenger ikke skrive alle bokstavene.  Dette er kanskje litt for "viderekommende". Men bruker man samme emoji ofte så lærer man seg navneen på dem relativt greit. 

På mobil kan man trykke på emojien og holde inne. Da kommer navnet opp

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (3 minutter siden):

På mobil kan man trykke på emojien og holde inne. Da kommer navnet opp

Cassidy Tvillingene merker at på pc er det bare noen av emojiene det går an å få opp navnet på når man peker på de med datamusen.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine føtter er stort sett uten sokker innendørs selv om det er vinterlig temp ennå og jeg kan faktisk venne meg til å være kald...helt til jeg kjenner at frosten begynner å krype oppover i kroppen og slå rot innvendig. Å fryse skikkelig er ubehagelig, så først da finner jeg frem sokker og ekstra hettegenser.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Mine føtter er stort sett uten sokker innendørs selv om det er vinterlig temp ennå og jeg kan faktisk venne meg til å være kald...helt til jeg kjenner at frosten begynner å krype oppover i kroppen og slå rot innvendig. Å fryse skikkelig er ubehagelig, så først da finner jeg frem sokker og ekstra hettegenser.

Jeg har på meg dyne da

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovepose liggende i soffan. :lur:  Godt å krype nedi og kjenne meg i en koselig tilstand. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...