Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (3 minutter siden):

Syns det høres mest grusomt ut å skulle være i et evig kretsløp av eksistens og liv. Kanskje jeg blir en rotte i mitt neste liv, liksom.

Lurer på hva jeg var i 1985 før jeg ble menneske😆 Jeg må i allefall ha dødd en gang på sommeren det året!

Hahaha. Har ikke kjempelyst å reinkarneres til en rotte, jeg heller 🤣

Men altså, jeg er livredd for å dø og miste menneskene jeg er glad i. Hvis det var mulig ville jeg gjerne levd for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Zenobia said:

Jeg har ikke slått av og på mobilen i dag. Telia-kunder skal visst gjøre det. Men min telefon funker helt fint :vetikke:

https://www.insidetelecom.no/artikler/telia-ber-alle-skru-av-og-pa-mobilen/526512

Når de ikke går høyere ut på banen enn at de poster det i en obskur nerde-blekke, lar jeg være :jolie:

 

Jeg har heller ikke merket noen problemer. Hvis det var et veldig omfattende problem som mange sliter med hadde de forhåpentligvis prøvd å gå ut litt bredere med den informasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (56 minutter siden):

Jeg har ikke slått av og på mobilen i dag. Telia-kunder skal visst gjøre det. Men min telefon funker helt fint :vetikke:

https://www.insidetelecom.no/artikler/telia-ber-alle-skru-av-og-pa-mobilen/526512

Når de ikke går høyere ut på banen enn at de poster det i en obskur nerde-blekke, lar jeg være :jolie:

DET VAR DET JEG VISSTE. @ZenobiaER EN OPPRØRER

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (1 time siden):

Jeg har ikke slått av og på mobilen i dag. Telia-kunder skal visst gjøre det. Men min telefon funker helt fint :vetikke:

https://www.insidetelecom.no/artikler/telia-ber-alle-skru-av-og-pa-mobilen/526512

Når de ikke går høyere ut på banen enn at de poster det i en obskur nerde-blekke, lar jeg være :jolie:

 

Ikke jeg heller. Jeg hadde ikke en gang fått med meg at vi skulle det. Har ikke snakket i telefonen idag, men meldinger fungerer som det skal, ihvertfall :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (13 minutter siden):

DET VAR DET JEG VISSTE. @ZenobiaER EN OPPRØRER

:laugh:

Jeg er så znill, zå :lillesky:

 

 

... :lur:

Endret av Zenobia
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter ofte med å skulle gjøre ting før jeg vet jeg har noe å gjøre. Litt kronglete forklart, men.. For eksempel om jeg starter på jobb kl. 15, så sliter jeg med å finne motivasjon til å gjøre noe før jobb. Blir til at jeg bare sitter og surrer, eventuelt gjør små ting som å f.eks. sette på en klesvask eller oppvaskmaskinen, men dersom noen for eksempel hadde foreslått å møtes før jeg startet på jobb, så hadde jeg ikke hatt ork til det.

Flere som har det slik? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Jeg kan jo vente til det blir mørkt :ninja: men det ser jo litt suspekt ut med solbriller inne på Rema 😅

Kombiner med svart frakk så ser det ut som du cosplayer Victor Villain fra Expendables 2 :knegg:

Eller Neo:knegg:

Endret av Entern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 time siden):

Jeg sliter ofte med å skulle gjøre ting før jeg vet jeg har noe å gjøre. Litt kronglete forklart, men.. For eksempel om jeg starter på jobb kl. 15, så sliter jeg med å finne motivasjon til å gjøre noe før jobb. Blir til at jeg bare sitter og surrer, eventuelt gjør små ting som å f.eks. sette på en klesvask eller oppvaskmaskinen, men dersom noen for eksempel hadde foreslått å møtes før jeg startet på jobb, så hadde jeg ikke hatt ork til det.

Flere som har det slik? 

Absolutt!! Har det også sånn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (54 minutter siden):

Kombiner med svart frakk så ser det ut som du cosplayer Victor Villain fra Expendables 2 :knegg:

Eller Neo:knegg:

Det er vanskelig å se mystisk ut i billigkroken på Rema 🕵🏻‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (4 timer siden):

Syns det høres mest grusomt ut å skulle være i et evig kretsløp av eksistens og liv. Kanskje jeg blir en rotte i mitt neste liv, liksom.

Lurer på hva jeg var i 1985 før jeg ble menneske😆 Jeg må i allefall ha dødd en gang på sommeren det året!

I følge Buddhismen er reinkarnasjon helt forferdelig (og en viktig del av den religionen er å bryte ut av det, selv om det nærmest er et evighetsprosjekt 😅).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (1 minutt siden):

Det er vanskelig å se mystisk ut i billigkroken på Rema 🕵🏻‍♂️

Sant nok 😁

Victor Villain er ikke veldig mystisk da, mer overkul 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Sant nok 😁

Victor Villain er ikke veldig mystisk da, mer overkul 😁

Faktisk litt vanskelig å se kul ut også - mysende etter ukens tilbud 🧐😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Faktisk litt vanskelig å se kul ut også - mysende etter ukens tilbud 🧐😅

Ta en Clinter’n 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ane Rikke skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøpte en flaske Calvados i dag. Det lukter så godt, men smaker ildvann! Iiiik! 

Hm rart, Calvados liker jeg bedre enn Cognac og Brandy faktisk (men beste franske er Armagnac).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøpte en flaske Calvados i dag. Det lukter så godt, men smaker ildvann! Iiiik! 

Syns det er fælt, smaker heimert 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...