Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (Akkurat nå):

Noen 😀😅

Han jeg er aller best venner med er over 60 og det er et par til og 😀

Han jeg er best venner med har sønner på din alder 😀

Mitt yngste søskenbarn er 18 år yngre enn meg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Mitt yngste søskenbarn er 18 år yngre enn meg

Mitt yngste er vel ca 8 år yngre, har to yngre på morssiden 😀

På farssiden er den yngste 4-5 år eldre enn meg, hun var attpåklatt 😅 hennes eldste søster er nøyaktig 20 år eldre enn meg😅 de eldste i den flokken er bare 10 år yngre enn fattern så er som småsøsknene hans 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (24 minutter siden):

Har legetime snart. Gruer meg, fordi jeg alltid blir nervøs når jeg skal noe. Sånn er mitt liv.

Lykke til med legetime ❤

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 time siden):

Har legetime snart. Gruer meg, fordi jeg alltid blir nervøs når jeg skal noe. Sånn er mitt liv.

Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til hos legen, vi håper at alt går bra.:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonymburker said:

Har legetime snart. Gruer meg, fordi jeg alltid blir nervøs når jeg skal noe. Sånn er mitt liv.

Det kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Klem til deg. ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (2 timer siden):

Har legetime snart. Gruer meg, fordi jeg alltid blir nervøs når jeg skal noe. Sånn er mitt liv.

Lykke til! Håper legen er ålreit og alt går greit!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (13 minutter siden):

Lykke til! Håper legen er ålreit og alt går greit!

 

Vixella skrev (19 minutter siden):

Det kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Klem til deg. ❤️ 

Takk, jeg overlevde. Er bare at jeg får 100 i puls av å sitte på et legekontor. Eller generelt bare skulle noe jeg ikke pleier.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

 

Takk, jeg overlevde. Er bare at jeg får 100 i puls av å sitte på et legekontor. Eller generelt bare skulle noe jeg ikke pleier.

:klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lurer på om man blir reinkarnert når man dør.. Uten at det er noe religiøst.

Tenker at sjelen må være energi og at den blir frigitt når man dør, og at den tar form i noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg må innrømme jeg unngår så langt det lar seg gjøre å forsvare for jeg kan bli rimelig stygg mot nettroll :sjenert: Jeg finner deres svakheter og bruker det for alt det er verdt A54395D0-45A0-40F7-AE99-E69E50A34C18.gif.12ea8de08e7792071b49559fd7f69f4c.gif )

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 time siden):

Venter på at regnet skal gi seg litt så jeg kan tusle meg en tur på butikken. 

Jeg skulle også vært en tur. Men jeg ser ut som et takras etter en dag på hjemmekontor og orker ikke ta på meg normale klær og børste håret 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (2 timer siden):

Sitter og lurer på om man blir reinkarnert når man dør.. Uten at det er noe religiøst.

Tenker at sjelen må være energi og at den blir frigitt når man dør, og at den tar form i noe nytt.

Hvem vet, kanskje? Jeg håper at det er noe etter døden. At det ikke bare er slutt for all tid.

Selv om det av og til kan være en deilig tanke å ikke måtte forholde seg til alle problemene man møter i livet.

Endret av Sjokoladepenge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle også vært en tur. Men jeg ser ut som et takras etter en dag på hjemmekontor og orker ikke ta på meg normale klær og børste håret 🤪

Hva med å ha på jakke med lue og solbriller? Da blir man så godt som anonym 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hva med å ha på jakke med lue og solbriller? Da blir man så godt som anonym 😅

Jeg kan jo vente til det blir mørkt :ninja: men det ser jo litt suspekt ut med solbriller inne på Rema 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (Akkurat nå):

Jeg kan jo vente til det blir mørkt :ninja: men det ser jo litt suspekt ut med solbriller inne på Rema 😅

Bare ikke ha med en lekepistol 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (7 minutter siden):

Hvem vet, kanskje? Jeg håper at det er noe etter døden. At det ikke bare er slutt for all tid.

Selv om det av og til kan være en deilig tanke å ikke måtte forholde seg til alle problemene man møter i livet.

Syns det høres mest grusomt ut å skulle være i et evig kretsløp av eksistens og liv. Kanskje jeg blir en rotte i mitt neste liv, liksom.

Lurer på hva jeg var i 1985 før jeg ble menneske😆 Jeg må i allefall ha dødd en gang på sommeren det året!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...