Cid Skrevet 16. februar 2023 #197921 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Sprøtt 😤 YouTube algoritmen er merkelig 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197922 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): YouTube algoritmen er merkelig 😜 Ja det der er rett og slett merkelig 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #197923 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det der er rett og slett merkelig 🤪 Rart å tenke på at YouTube er 18 år gammelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197924 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Rart å tenke på at YouTube er 18 år gammelt Ja og jeg har bare brukt det ca halve tiden det har eksistert 😅 Bruker det masse på jobb men ikke hjemme 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #197925 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Rart å tenke på at YouTube er 18 år gammelt Da er YouTube nesten like mange år som Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #197926 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Da er YouTube nesten like mange år som Cassidy Tvillingene. Husker hvor vanskelig det var å se videoer der den gang med dårlig internett som kostet i minuttet 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #197927 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Husker hvor vanskelig det var å se videoer der den gang med dårlig internett som kostet i minuttet 😛 Det kan Cassidy Tvillingene tenke oss, vi er glade for at vi ikke var YouTube brukere den gang.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197928 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (29 minutter siden): Husker hvor vanskelig det var å se videoer der den gang med dårlig internett som kostet i minuttet 😛 Jeg husker åssen internett var på 90-tallet: treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #197929 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (42 minutter siden): Jeg husker åssen internett var på 90-tallet: treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt😂 Kjekt nå når man har raskt nett og kan se videoer på nettet 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #197930 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Kjekt nå når man har raskt nett og kan se videoer på nettet 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #197931 Del Skrevet 16. februar 2023 Denne ser artig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197932 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): Kjekt nå når man har raskt nett og kan se videoer på nettet 😃 Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #197933 Del Skrevet 16. februar 2023 Var på indisk restaurant sammen med min far tidligere i kveld. Bestilte madras i styrke, som visstnok skulle vært det nest sterkeste alternativet. Smakte nesten ingenting. Vet ikke om det kommer av at det kanskje har blitt en misforståelse og de ikke har laget den med riktig styrke, eller om smaksløkene mine er brent bort av all den sterke maten jeg vanligvis spiser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197934 Del Skrevet 16. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Var på indisk restaurant sammen med min far tidligere i kveld. Bestilte madras i styrke, som visstnok skulle vært det nest sterkeste alternativet. Smakte nesten ingenting. Vet ikke om det kommer av at det kanskje har blitt en misforståelse og de ikke har laget den med riktig styrke, eller om smaksløkene mine er brent bort av all den sterke maten jeg vanligvis spiser. Varierer veldig fra restaurant til restaurant. Medium+ på Tandoori Hut er sterkere enn Hot på Kurry & Ketchup… Litt artig, hadde tenkt å prøve Madras for første gang sist fredag selv men kan virke som om restauranten hadde fastsatt styrke på retten jeg kjøpte (Chicken Saag) så mild - men var jo Saag så kjempegodt likevel 😊 Men pga (liten) operasjon i munnen/ganen tror jeg at jeg må vente en stund til neste gang jeg evt. prøver noe skikkelig sterkt, fikk hosteanfall av jalapeños i går 🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #197935 Del Skrevet 16. februar 2023 Cassidy Tvillingene er veldig glade i sterk mat.🌶️🌶️🧄🧄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #197936 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Varierer veldig fra restaurant til restaurant. Medium+ på Tandoori Hut er sterkere enn Hot på Kurry & Ketchup… Litt artig, hadde tenkt å prøve Madras for første gang sist fredag selv men kan virke som om restauranten hadde fastsatt styrke på retten jeg kjøpte (Chicken Saag) så mild - men var jo Saag så kjempegodt likevel 😊 Men pga (liten) operasjon i munnen/ganen tror jeg at jeg må vente en stund til neste gang jeg evt. prøver noe skikkelig sterkt, fikk hosteanfall av jalapeños i går 🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197937 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i sterk mat.🌶️🌶️🧄🧄 Jeg og, relativt sterk i alle fall 🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #197938 Del Skrevet 16. februar 2023 Just now, Entern said: Varierer veldig fra restaurant til restaurant. Medium+ på Tandoori Hut er sterkere enn Hot på Kurry & Ketchup… Litt artig, hadde tenkt å prøve Madras for første gang sist fredag selv men kan virke som om restauranten hadde fastsatt styrke på retten jeg kjøpte (Chicken Saag) så mild - men var jo Saag så kjempegodt likevel 😊 Men pga (liten) operasjon i munnen/ganen tror jeg at jeg må vente en stund til neste gang jeg evt. prøver noe skikkelig sterkt, fikk hosteanfall av jalapeños i går 🤪🤪🤪 Har dessverre ikke testet noen av restaurantene du nevner her. Vi var på Mother India, men føler at de kanskje hadde "fornorsket" styrken på maten, om det er lov å si i disse dager. Til og med New Delhi på Tjuvholmen har mer spenst i maten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #197939 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og, relativt sterk i alle fall 🥵 Cassidy Tvillingene elsker chili og hvitløk.🥰🥰😋😋🌶️🌶️🧄🧄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #197940 Del Skrevet 16. februar 2023 Vixella skrev (2 minutter siden): Har dessverre ikke testet noen av restaurantene du nevner her. Vi var på Mother India, men føler at de kanskje hadde "fornorsket" styrken på maten, om det er lov å si i disse dager. Til og med New Delhi på Tjuvholmen har mer spenst i maten. Har hørt før at deres mat er relativt mild ja. Tandoori Hut på Sagene anbefales, lenge siden jeg har vært der men de ti årene jeg hang der årlig var kvaliteten alltid fantastisk. Regner med at hvis du bestiller Madras der så får du MADRAS🌶🌶🌶🔥🔥🔥 Siste indiske jeg var på var Listen to Baljit, veldig god og delikat mat (men ikke som Tandoori Hut). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå