Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197881 Del Skrevet 15. februar 2023 CAPS LOCK skrev (13 minutter siden): Takk for det! I går la jeg meg halv ni. Jeg sov til sju. Jeg tror jeg legger meg nå, for jeg kjenner at feberen er i kroppen. Den gjør meg trøtt. God natt! Nattinatt. 🥰 God bedring. 💕 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197882 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Alle 3 delene er nydelige. Aldri prøvd fiskepinner til da. Liker best fiskepinner med pommes frites. 🙂 Ja det gjør Cassidy Tvillingene også fiskepinner passer best sammen med pommes frites ingen tvil om det.🐟🐟🥢🥢🍟🍟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197883 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Ja det gjør Cassidy Tvillingene også fiskepinner passer best sammen med pommes frites ingen tvil om det.🐟🐟🥢🥢🍟🍟 Mhm. 🥰❤️ Perfekt lørdagsmat! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197884 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm. 🥰❤️ Perfekt lørdagsmat! Cassidy Tvillingene spiser det mye om sommeren.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197885 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene spiser det mye om sommeren.🥰🥰♥️♥️ Jeg forbinder det med jentekvelder og film. 🥹🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197886 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg forbinder det med jentekvelder og film. 🥹🥰❤️ Cassidy Tvillingene forbinder det med kveldsmat om sommeren.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. februar 2023 #197887 Del Skrevet 15. februar 2023 Cid skrev (4 timer siden): Hun stoppa etter 1 år da 😅 men er det første året som er viktigst Så heldig du er💓 Noen velger å ha noe sånt. Var som regel kun første leveåret man logget sånn her😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197888 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene forbinder det med kveldsmat om sommeren.🥰🥰♥️♥️ Så deilig. 🥰❤️ Pommes frites er for meg sommermat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197889 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så deilig. 🥰❤️ Pommes frites er for meg sommermat. Cassidy Tvillingene pleier alltid å kjøpe oss pommes frites om sommeren som vi har med oss ned på kaien når vi skal fiske makrell sammen.🍟🍟👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197890 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier alltid å kjøpe oss pommes frites om sommeren som vi har med oss ned på kaien når vi skal fiske makrell sammen.🍟🍟👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Åå det hørtes nydelig ut. 🥰❤️ Makrell er kjempe godt. Når jeg er hjemme i Kristiansand pleier jeg å kjøpe sushi og ta med til parken på bystranden. Det er utrolig herlig. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197891 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Åå det hørtes nydelig ut. 🥰❤️ Makrell er kjempe godt. Når jeg er hjemme i Kristiansand pleier jeg å kjøpe sushi og ta med til parken på bystranden. Det er utrolig herlig. 💕 Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰🖼️🖼️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197892 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰🖼️🖼️ Veldig koselig. 🥰❤️ Jeg synes Bergen er fin på sommeren. 🧡 Jeg har vært mest på Sandviken psykiatrisk da hehe og på legevakten før jeg har blitt overført til Sandviken men jeg har kjørt litt i sentrum og gått Stoltzen. Veldig fin by når det er fint vær. 🥰🥰🥰 Endret 15. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197893 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Veldig koselig. 🥰❤️ Jeg synes Bergen er fin på sommeren. 🧡 Jeg har vært mest på Sandviken psykiatrisk da hehe og på legevakten før jeg har blitt overført til Sandviken men jeg har kjørt litt i sentrum og gått Stoltzen. Veldig fin by når det er fint vær. 🥰🥰🥰 Cassidy Tvillingene går ofte sammen på tur i Bergen om sommeren.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197894 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene går ofte sammen på tur i Bergen om sommeren.🥰🥰♥️♥️ Har dere vært mye på Lagunen senter? Aldri vært der men sykt lyst til å shoppe der. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197895 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Har dere vært mye på Lagunen senter? Aldri vært der men sykt lyst til å shoppe der. 🙂 Jo Cassidy Tvillingene har vært litt på Lagunen senter, men da må vi ta buss dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197896 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Jo Cassidy Tvillingene har vært litt på Lagunen senter, men da må vi ta buss dit. Skjønner. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197897 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Skjønner. 🙂 Cassidy Tvillingene har ofte tatt buss sammen til utkantene av Bergen Kommune bare for å se hvordan det er der.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197898 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ofte tatt buss sammen til utkantene av Bergen Kommune bare for å se hvordan det er der.😊😊☺️☺️ Så koselig. Jeg har vært mye på Åsane men jeg synes det er finere på Sandviken. 🙂 Men jeg skal legge meg snart. Ha en kjempe fin våkennatt, kos dere masse med boller og lykke til med legetimen i morgen hvis vi ikke snakkes før det. 🥰❤️ Love u. 🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #197899 Del Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så koselig. Jeg har vært mye på Åsane men jeg synes det er finere på Sandviken. 🙂 Men jeg skal legge meg snart. Ha en kjempe fin våkennatt, kos dere masse med boller og lykke til med legetimen i morgen hvis vi ikke snakkes før det. 🥰❤️ Love u. 🧡🧡🧡 Cassidy Tvillingene har vært en del både i Åsane og i Ytre Arna og Indre Arna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. februar 2023 #197900 Del Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har vært en del både i Åsane og i Ytre Arna og Indre Arna. Samme her. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå