Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på at det er trist at Linnéa Myhre har slettet bloggen sin. Skjønner selvfølgelig at det er mye hun har skrevet der opp i gjennom årenes løp som hun nok ikke står inne for den dag i dag, men husker jeg pleide å lese bloggen hennes med stor iver. Hun var alltid en bra motvekt til rosabloggerne, og skulle gjerne hatt muligheten til å lese gamle innlegg fra hennes blogg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen til dere og 😊☺️☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (8 timer siden):

Kom til å tenke på at det er trist at Linnéa Myhre har slettet bloggen sin. Skjønner selvfølgelig at det er mye hun har skrevet der opp i gjennom årenes løp som hun nok ikke står inne for den dag i dag, men husker jeg pleide å lese bloggen hennes med stor iver. Hun var alltid en bra motvekt til rosabloggerne, og skulle gjerne hatt muligheten til å lese gamle innlegg fra hennes blogg. 

Ja enig, hun er vel den influenseren jeg har mest sans for tror jeg, hun er smart og morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

God morgen til dere og 😊☺️☺️☺️

Tusen Takk @EnternCassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin morgen💓 Her har morgen gått med på barn, frokost, vaske opp og se "You" på netflix👏 Elsket "Dexter" og denne er i samme gate👏👏👏  Fengende shit å se på🤩

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Håper dere har hatt en fin morgen💓 Her har morgen gått med på barn, frokost, vaske opp og se "You" på netflix👏 Elsket "Dexter" og denne er i samme gate👏👏👏  Fengende shit å se på🤩

Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin morgen.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin morgen.🥰🥰

Så deilig🤗 Blir det løping på dere i dag da? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (3 minutter siden):

Så deilig🤗 Blir det løping på dere i dag da? 

Nei men Cassidy Tvillingene hadde styrketrening klokken 05.30. I dag tidlig.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Nei men Cassidy Tvillingene hadde styrketrening klokken 05.30. I dag tidlig.:nikke::nikke:

Så sporty dere er💪

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (22 minutter siden):

Så deilig. 🥰❤️ Fridag? Ser du jobber som sykepleier.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (2 minutter siden):

Så sporty dere er💪

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Hva slags bakst blir det i natt da? 😌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Hva slags bakst blir det i natt da? 😌

I natt skal Cassidy Tvillingene bake kremboller.😋😋🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

I natt skal Cassidy Tvillingene bake kremboller.😋😋🥰🥰

Hva er det? Fastelavnsboller?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Hva er det? Fastelavnsboller?

Cassidy Tvillingene tror at det er nesten det samme, men siden det ikke er Fastelavens ennå. Så kaller vi det kremboller vi bruker vaniljekrem.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tror at det er nesten det samme, men siden det ikke er Fastelavens ennå. Så kaller vi det kremboller vi bruker vaniljekrem.♥️♥️

Nam nam nam 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (42 minutter siden):

Så deilig. 🥰❤️ Fridag? Ser du jobber som sykepleier.

Jeg m.fl. har en del utfordringer med å takle adferden til barnet mitt og jeg må bruke mye energi på å bruke meg selv som barnets terapeut de ukene jeg har barna, gå på kurs, veiledning, oppfølgingssamtaler mm på BUP + at barnet krever en stabil hverdag og ikke minst å ha gode dager da psyken til barnet står i stor fare pga for dårlige tiltak i skolen.

Jeg orker dessverre ikke jobb disse ukene jeg barna mine, har søkt om penger fra nav for dette og regner med at perioden blir forlenget noen mnd til da foreløpige tiltak ikke virker godt nok enda.

Prøvde til å begynne med å drible 100 % jobb og ivareta barna men jeg kjente heldigvis igjen signalene på å treffe veggen/ bli deprimert med symptomer som selvmordstanker, være veldig gråtelabil, sov sinnsykt mye. Så fikk sykmeldt meg til å begynne med for å komme meg litt før jul og etter det fikk jeg anbefalt fra BUP å søke NAV om omsorgspenger o.l. Hater alt som har med NAV å gjøre men legen min var ganske streng på at sykmelding ikke var en god løsning over tid pga dette problemet.

Så nå går jeg i praksis ulønnet annenhver uke å venter på vedtaket fra Nav mens jeg tar vare på meg selv og de viktigste i livet mitt. 

Endret av Fighter83
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Jeg m.fl. har en del utfordringer med å takle adferden til barnet mitt og jeg må bruke mye energi på å bruke meg selv som barnets terapeut de ukene jeg har barna, gå på kurs, veiledning, oppfølgingssamtaler mm på BUP + at barnet krever en stabil hverdag og ikke minst å ha gode dager da psyken til barnet står i stor fare pga for dårlige tiltak i skolen.

Jeg orker dessverre ikke jobb disse ukene jeg barna mine, har søkt om penger fra nav for dette og regner med at perioden blir forlenget noen mnd til da foreløpige tiltak ikke virker godt nok enda.

Prøvde til å begynne med å drible 100 % jobb og ivareta barna men jeg kjente heldigvis igjen signalene på å treffe veggen/ bli deprimert med syntomer som selvmordstanker, være veldig gråtelabil, sov sinnsykt mye. Så fikk sykmeldt meg til å begynne med for å komme meg litt før jul og etter det fikk jeg anbefalt fra BUP å søke NAV om omsorgspenger o.l. Hater alt som har med NAV å gjøre men legen min var ganske streng på at sykmelding ikke var en god løsning over tid pga dette problemet.

Så nå går jeg i praksis ulønnet annenhver uke å venter på vedtaket fra Nav mens jeg tar vare på meg selv og de viktigste i livet mitt. 

Cassidy Tvillingene vil gi deg hver vår klem når vi leser dette.:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 minutter siden):

Nam nam nam 😊😊

Cassidy Tvillingene synes også at det er Nam Nam.😋😋🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...