CAPS LOCK Skrevet 6. februar 2023 #197041 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Godt?😊 Ja. Det er favorittfisken min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. februar 2023 #197042 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Aldri prøvd. 🙃 Det er en dypvannsfisk, og når den blir fisket, så popper øynene ut på den på grunn av den store forskjellen i trykk fra dypet hvor den holder til og vannoverflaten På engelsk heter den redfish fordi den er rødlig. Mannen i fiskedisken fortalte meg at han hadde sett på National Geographic at den er vanskelig å se dypt nede i vannet når den er rødlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197043 Del Skrevet 6. februar 2023 CAPS LOCK skrev (4 minutter siden): Det er en dypvannsfisk, og når den blir fisket, så popper øynene ut på den på grunn av den store forskjellen i trykk fra dypet hvor den holder til og vannoverflaten På engelsk heter den redfish fordi den er rødlig. Mannen i fiskedisken fortalte meg at han hadde sett på National Geographic at den er vanskelig å se dypt nede i vannet når den er rødlig Interessant. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197044 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Godt?😊 Hva er favorittfisken din? Jeg tipper makrell Endret 6. februar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197045 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hva er favorittfisken din? Jeg tipper makrell Steinbit 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197046 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Steinbit 🥰 Hvit fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197047 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hvit fisk? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197048 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Ja Er tilbehøret kokt potet og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197049 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Er tilbehøret kokt potet og sånn? Varierer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197050 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Varierer Skjønner. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197051 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Skjønner. 🙂 Jeg har mest spist det på kinarestaurant 😊😊det var en sånn i Oslo som hadde det, borte nå 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2023 #197052 Del Skrevet 6. februar 2023 Er det bare meg eller var dette en veldig merkelig opplevelse i dag? Jeg var på meny og skulle kjøpe en halv kylling fra ferskvaredisken. Meg: Jeg ville gjerne hatt en halv kylling Ansatt: * tusser bort for å ordne det og kommer tilbake *. Beklager, men jeg har ingen ren kniv til å kutte den opp. Meg: * blir så paff at jeg bare sier at jeg tar to kyllinglår da * (Tenker inni meg, hvorfor kan du ikke bare vaske kniven da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197053 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Jeg har mest spist det på kinarestaurant 😊😊det var en sånn i Oslo som hadde det, borte nå 😞 Kjipt. ❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197054 Del Skrevet 6. februar 2023 Tvillingsjel skrev (9 minutter siden): Er det bare meg eller var dette en veldig merkelig opplevelse i dag? Jeg var på meny og skulle kjøpe en halv kylling fra ferskvaredisken. Meg: Jeg ville gjerne hatt en halv kylling Ansatt: * tusser bort for å ordne det og kommer tilbake *. Beklager, men jeg har ingen ren kniv til å kutte den opp. Meg: * blir så paff at jeg bare sier at jeg tar to kyllinglår da * (Tenker inni meg, hvorfor kan du ikke bare vaske kniven da?) Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197055 Del Skrevet 6. februar 2023 Tvillingsjel skrev (36 minutter siden): Er det bare meg eller var dette en veldig merkelig opplevelse i dag? Jeg var på meny og skulle kjøpe en halv kylling fra ferskvaredisken. Meg: Jeg ville gjerne hatt en halv kylling Ansatt: * tusser bort for å ordne det og kommer tilbake *. Beklager, men jeg har ingen ren kniv til å kutte den opp. Meg: * blir så paff at jeg bare sier at jeg tar to kyllinglår da * (Tenker inni meg, hvorfor kan du ikke bare vaske kniven da?) Sprøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2023 #197056 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (59 minutter siden): Merkelig. Entern skrev (31 minutter siden): Sprøtt Ok, det var litt bra at det ikke bare var meg som syntes det var merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197057 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Ok, det var litt bra at det ikke bare var meg som syntes det var merkelig. Skulle til å spørre om det var på Meny men så HI nå. 🤪 Endret 6. februar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197058 Del Skrevet 6. februar 2023 Tvillingsjel skrev (12 minutter siden): Ok, det var litt bra at det ikke bare var meg som syntes det var merkelig. Nei det var skikkelig underlig, har aldri opplevd det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197059 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (43 minutter siden): Nei det var skikkelig underlig, har aldri opplevd det sjøl Varm kylling fra Meny er nydelig. Jeg kan maule i meg en hel sånn til lunsj. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197060 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (36 minutter siden): Varm kylling fra Meny er nydelig. Jeg kan maule i meg en hel sånn til lunsj. 🥰 Jeg og😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå