Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2023 #197001 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tror det krever en person som deg å mestre en slik jobb Må både være tøff og ha masse empati Jeg har mer av det siste 😛 Er ikke så tøff desverre. Eller jeg tåler å bli kalt både det ene og det andre. Vet jo at det er pga sykdom de oppfører seg som de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197002 Del Skrevet 6. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Jeg har mer av det siste 😛 Er ikke så tøff desverre. Eller jeg tåler å bli kalt både det ene og det andre. Vet jo at det er pga sykdom de oppfører seg som de gjør. Tror du er tøff nok jeg 😊 Masse empati har du i alle fall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #197003 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Jeg har mer av det siste 😛 Er ikke så tøff desverre. Eller jeg tåler å bli kalt både det ene og det andre. Vet jo at det er pga sykdom de oppfører seg som de gjør. Det trengs sånne som deg 🧡 Jeg har hatt foreldre på sykehjem, og ble veldig glad i mange av pleierne der! Selv er jeg veldig glad i eldre folk. Hvis man skal generalisere, syns jeg at jeg treffer flere krakilske typer i min egen aldersgruppe (middelaldrende) 🤭 Endret 6. februar 2023 av Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197004 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tror du er tøff nok jeg 😊 Masse empati har du i alle fall 😊 Mange i helsevesenet som tåler å bli kjeftet til. Flere pleiere som har likt meg like lite som jeg har likt dem har blitt kjefteveggen min og de har stått i det. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197005 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Det trengs sånne som deg 🧡 Jeg har hatt foreldre på sykehjem, og ble veldig glad i mange av pleierne det! Selv er jeg veldig glad i eldre folk. Hvis man skal generalisere, syns jeg at jeg treffer flere krakilske typer i min egen aldersgruppe (middelaldrende) 🤭 Sant. 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197006 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Det trengs sånne som deg 🧡 Jeg har hatt foreldre på sykehjem, og ble veldig glad i mange av pleierne der! Selv er jeg veldig glad i eldre folk. Hvis man skal generalisere, syns jeg at jeg treffer flere krakilske typer i min egen aldersgruppe (middelaldrende) 🤭 Det er sant at det er mange sinte middelaldrende og. Jeg f.eks. er en sint middelaldrende mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #197007 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er sant at det er mange sinte middelaldrende og. Jeg f.eks. er en sint middelaldrende mann Man har liksom hørt bullshitten så mange ganger 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197008 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Man har liksom hørt bullshitten så mange ganger 🤣 Helt sant 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197009 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det er sant at det er mange sinte middelaldrende og. Jeg f.eks. er en sint middelaldrende mann Haha du har noen spisse kommentarer på lur i alle fall 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197010 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Man har liksom hørt bullshitten så mange ganger 🤣 😆😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197011 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Haha du har noen spisse kommentarer på lur i alle fall 🤪 Det er det positive med å bli halvgammel og bitter 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2023 #197012 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Tror du er tøff nok jeg 😊 Masse empati har du i alle fall 😊 Takk Entern 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197013 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er det positive med å bli halvgammel og bitter 🥴 Bitter er du vel ikke? Det synes ikke jeg. 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197014 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Bitter er du vel ikke? Det synes ikke jeg. 🤓 Takk takk 😊 Er ikke veldig bitter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2023 #197015 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (7 minutter siden): Det trengs sånne som deg 🧡 Jeg har hatt foreldre på sykehjem, og ble veldig glad i mange av pleierne der! Selv er jeg veldig glad i eldre folk. Hvis man skal generalisere, syns jeg at jeg treffer flere krakilske typer i min egen aldersgruppe (middelaldrende) 🤭 Takk ♥️ Jeg har også pappa her, samt min farfar 🥰 Rart å jobbe samme sted der de er men det går greit. Nå ser jeg og pappa på noen som kokkelerer på TV 😁 Enig. Jeg trives også godt med eldre. Og barn også. Barn og eldre er aller best 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197016 Del Skrevet 6. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Takk ♥️ Jeg har også pappa her, samt min farfar 🥰 Rart å jobbe samme sted der de er men det går greit. Nå ser jeg og pappa på noen som kokkelerer på TV 😁 Enig. Jeg trives også godt med eldre. Og barn også. Barn og eldre er aller best 👍 Barn og eldre er fine ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197017 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Takk takk 😊 Er ikke veldig bitter 😊 Det synes jeg ikke. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #197018 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det synes jeg ikke. 🙂 Takk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #197019 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Takk 😊 Må gå nå. Har et ærend. Vi snakkes etterpå. 🥰 Endret 6. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #197020 Del Skrevet 6. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Takk ♥️ Jeg har også pappa her, samt min farfar 🥰 Rart å jobbe samme sted der de er men det går greit. Nå ser jeg og pappa på noen som kokkelerer på TV 😁 Enig. Jeg trives også godt med eldre. Og barn også. Barn og eldre er aller best 👍 Enig, jeg føler de liksom er nærmest livet, om det går an å uttrykke det sånn. Ikke opptatt av alt det andre med hus og hjem og karriere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå