Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (20 minutter siden):

Pizza til lunsj 🥳

Nå tror Cassidy Tvillingene at vi to også vil ha pizza i dag vi.🍕🍕:spise::spise::sikle::sikle:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (59 minutter siden):

Slapp unna med 1 time venting🥳

Deilig å slippe å vente sånn alt for lenge! :) 

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Bevares så trøtt jeg er. Kjennes som om å gå i hi er den eneste aktiviteten jeg vil ha... :sover: 

Du har ikke en bjørn innad familien din? At du egentlig kan identifisere deg som en bjørn og dermed kunne gå i hi fremfor jobb eller hva du gjør? :) 

Her blåser det fælt. Mannen er ikke på jobb nå, kom seg ikke dit pga vind og snø. Butikker og skoler stengt, litt kaos rundt om i fylket for tiden. Jeg koser meg :D  

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Nå tror Cassidy Tvillingene at vi to også vil ha pizza i dag vi.🍕🍕:spise::spise::sikle::sikle:

Namnam :applaus:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (3 timer siden):

Du har ikke en bjørn innad familien din? At du egentlig kan identifisere deg som en bjørn og dermed kunne gå i hi fremfor jobb eller hva du gjør? :) 

Åhh....der sier du noe. Alle de andre i min familie har holdt familiehemmeligheten skjult for meg, gjort en framifrå innsats for å aldri avsløre seg selv, men hos meg bryter det igjennom nå...og vil ut...og jeg bare må sove...ærlig og hoppriktig talt: Wow! :nikker:  Det finnes alltid en forklaring om en bare graver dypt nok. (og går i hi og legger seg der)

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Jeg har nettopp spist 2 skolebrød 

Det unner jeg deg. :) 

Agent smith skrev (1 time siden):

Du blir så fæit 

Hva er det du sier unge mann? :sjokkblå: Jeg velger å omtolke det som ordet "fett"....og før i tiden da folk hadde langt hår uansett kjønn og var kjempekule, da sa man "fett, esse!" og da mente man å si "kult, altså!!! ...så da var det nok det han agenten mente, men snublet i tustaturet med fingrene sine. :nekte: Ikke sant, @Agent smith

Agent smith skrev (1 time siden):

Hold deg her med oss snille

Mye bedre det. :nikker: 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Åhh....der sier du noe. Alle de andre i min familie har holdt familiehemmeligheten skjult for meg, gjort en framifrå innsats for å aldri avsløre seg selv, men hos meg bryter det igjennom nå...og vil ut...og jeg bare må sove...ærlig og hoppriktig talt: Wow! :nikker:  Det finnes alltid en forklaring om en bare graver dypt nok. (og går i hi og legger seg der)

Det unner jeg deg. :) 

Hva er det du sier unge mann? :sjokkblå: Jeg velger å omtolke det som ordet "fett"....og før i tiden da folk hadde langt hår uansett kjønn og var kjempekule, da sa man "fett, esse!" og da mente man å si "kult, altså!!! ...så da var det nok det han agenten mente, men snublet i tustaturet med fingrene sine. :nekte: Ikke sant, @Agent smith

Mye bedre det. :nikker: 

Bare tuller da, det er sånn koseprat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Åhh....der sier du noe. Alle de andre i min familie har holdt familiehemmeligheten skjult for meg, gjort en framifrå innsats for å aldri avsløre seg selv, men hos meg bryter det igjennom nå...og vil ut...og jeg bare må sove...ærlig og hoppriktig talt: Wow! :nikker:  Det finnes alltid en forklaring om en bare graver dypt nok. (og går i hi og legger seg der)

Det unner jeg deg. :) 

Hva er det du sier unge mann? :sjokkblå: Jeg velger å omtolke det som ordet "fett"....og før i tiden da folk hadde langt hår uansett kjønn og var kjempekule, da sa man "fett, esse!" og da mente man å si "kult, altså!!! ...så da var det nok det han agenten mente, men snublet i tustaturet med fingrene sine. :nekte: Ikke sant, @Agent smith

Mye bedre det. :nikker: 

🌹🍰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...