Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181741 Del Skrevet 2. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (6 minutter siden): Jeg har pratet med en person i nesten tre timer i kveld. Og jeg i halvannen time. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181742 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ønsker dere lykke til uansett 😊😊 Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier vi Entern.😊😊☺️☺️ Entern skrev (3 minutter siden): Så fint 😊😊 Ja Cassidy Tvillingene støtter alltid hverandre vi.👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #181743 Del Skrevet 2. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (10 minutter siden): Jeg har pratet med en person i nesten tre timer i kveld. 😲 tror ikke jeg har snakket i telefonen i 3 timer i løpet av hele livet mitt engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181744 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier vi Entern.😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene støtter alltid hverandre vi.👍👍 Kjempebra 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181745 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😲 tror ikke jeg har snakket i telefonen i 3 timer i løpet av hele livet mitt engang Serr? 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181746 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kjempebra 😊 Det har Cassidy Tvillingene alltid gjort det, å støtte hverandre vi.👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #181747 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (46 minutter siden): Serr? 🥴 Er jo sykt lenge, da kan man like greit besøke hverandre 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181748 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Er jo sykt lenge, da kan man like greit besøke hverandre 😂 Cassidy Tvillingene snakker aldri i telefon, vi to liker ikke å snakke i telefon.📵📵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #181749 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene snakker aldri i telefon, vi to liker ikke å snakke i telefon.📵📵 Besøker dere heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181750 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Besøker dere heller? Cassidy Tvillingene besøker ikke andre så ofte heller, fordi vi er ganske folkeskye begge to. Vi føler oss tryggest når vi henger sammen bare vi to.😰😰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #181751 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Er jo sykt lenge, da kan man like greit besøke hverandre 😂 Det har du jo rett i 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #181752 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Det har du jo rett i 😊 Vet om to stykker som pratet i 8 timer i telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2022 #181753 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Det har du jo rett i 😊 Det samme sier Cassidy Tvillingene.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2022 #181754 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vet om to stykker som pratet i 8 timer i telefon Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvor dyr telefonregningen ble da vi??📲📲💸💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #181755 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvor dyr telefonregningen ble da vi??📲📲💸💸 Ingen anelse, dette var før man kunne ringe gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2022 #181756 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ingen anelse, dette var før man kunne ringe gratis Cassidy Tvillingene gjetter at telefonregningen ble svindyr vi.🐷🐷🤑🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 3. oktober 2022 #181757 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vet om to stykker som pratet i 8 timer i telefon Går det an? Jeg orker kanskje 10 minutter maks. Jeg ble vant til telefonbruk den gangen rikstelefon var dritdyrt pr minutt, og da måtte man være kjapp. Det forsvant i 1999 eller 2000, men jeg ble aldri flink til telefonjabbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #181758 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at telefonregningen ble svindyr vi.🐷🐷🤑🤑 Kunne sikkert kjøpt mye bacon for den regningen ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #181759 Del Skrevet 3. oktober 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Går det an? Jeg orker kanskje 10 minutter maks. Jeg ble vant til telefonbruk den gangen rikstelefon var dritdyrt pr minutt, og da måtte man være kjapp. Det forsvant i 1999 eller 2000, men jeg ble aldri flink til telefonjabbing. I hvert fall aldri uten å ha på høytaler, jeg prater aldri på gamle måten med å ha mot øret lenger, ikke når jeg er ute en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2022 #181760 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Kunne sikkert kjøpt mye bacon for den regningen ja hehe Cassidy Tvillingene er helt enige vi.🥓🥓🤑🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå