Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181721 Del Skrevet 2. oktober 2022 Peanut skrev (1 time siden): Peanuts sjeledyr er visstnok en sånn en: ^^, Så fint 🥰🧡💚 Liker det lille huset 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181722 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes disse to her er skikkelig nydelige vi.💗💗 💗💗 Jeg er enig med tvillingene 😊 Sånn grafikk var vanlig i spill når jeg var litt yngre enn dere, så før dere var født 😀😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181723 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med tvillingene 😊 Sånn grafikk var vanlig i spill når jeg var litt yngre enn dere, så før dere var født 😀😊 Cassidy Tvillingene er veldig glade i kunst vi.💗💗🎨🎨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181724 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er veldig glade i kunst vi.💗💗🎨🎨 Det er jeg også 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181725 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det er jeg også 😊😊😊 Cassidy Tvillingene ønsker ofte at vi kunne leve av kunst, men vi er vet ikke om vi er flinke eller dyktige nok til det vi.🎨🎨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. oktober 2022 #181726 Del Skrevet 2. oktober 2022 1 hour ago, Cid said: Blir det sofaen på han i kveld? Det, og vi så Luca igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #181727 Del Skrevet 2. oktober 2022 Peanut skrev (4 minutter siden): Det, og vi så Luca igjen En film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. oktober 2022 #181728 Del Skrevet 2. oktober 2022 59 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker ofte at vi kunne leve av kunst, men vi er vet ikke om vi er flinke eller dyktige nok til det vi.🎨🎨 Jeg vil si at det vet man aldri. Kvaliteten på et kunstverk er veldig forskjellig fra markedsvalidering. Kunst trenger ikke å bli akseptert av store samfunn for å være viktig. Kunst og kommunikasjon er forskjellige ting. Hvis dere ønsker å lage kunst, ikke kast bort tiden på å tenke på hva det er... bare ta det beste ut av dere selv og legg det inn i kunsten deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. oktober 2022 #181729 Del Skrevet 2. oktober 2022 1 minutt siden, Cid said: En film? Ja <_< https://m.imdb.com/title/tt12801262/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181730 Del Skrevet 2. oktober 2022 Peanut skrev (2 minutter siden): Jeg vil si at det vet man aldri. Kvaliteten på et kunstverk er veldig forskjellig fra markedsvalidering. Kunst trenger ikke å bli akseptert av store samfunn for å være viktig. Kunst og kommunikasjon er forskjellige ting. Hvis dere ønsker å lage kunst, ikke kast bort tiden på å tenke på hva det er... bare ta det beste ut av dere selv og legg det inn i kunsten deres. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181731 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker ofte at vi kunne leve av kunst, men vi er vet ikke om vi er flinke eller dyktige nok til det vi.🎨🎨 Å leve av det krever mye da 😅 jeg kjenner en dyktig kunstner, han har jobb ved siden av selv om sist jeg sjekket gikk bildene hans for 50-80,000 kr. Fin fyr, ga meg masse støtte og mener jeg absolutt er kunstner 😊 han mener jeg er bra på plakatkunst 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181732 Del Skrevet 2. oktober 2022 Peanut skrev (10 minutter siden): Jeg vil si at det vet man aldri. Kvaliteten på et kunstverk er veldig forskjellig fra markedsvalidering. Kunst trenger ikke å bli akseptert av store samfunn for å være viktig. Kunst og kommunikasjon er forskjellige ting. Hvis dere ønsker å lage kunst, ikke kast bort tiden på å tenke på hva det er... bare ta det beste ut av dere selv og legg det inn i kunsten deres. Cassidy Tvillingene har det sånn at Ciaran elsker kunsten til Ciara, og Ciara elsker kunsten til Ciaran vi.💗💗🎨🎨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181733 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Å leve av det krever mye da 😅 jeg kjenner en dyktig kunstner, han har jobb ved siden av selv om sist jeg sjekket gikk bildene hans for 50-80,000 kr. Fin fyr, ga meg masse støtte og mener jeg absolutt er kunstner 😊 han mener jeg er bra på plakatkunst 😊 Cassidy Tvillingene drømmer bare om å leve av kunst, men vi to har ikke bestemt oss for å leve av det ennå da.😊😊🎨🎨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2022 #181734 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg har pratet med 3 forskjellige personer i telefonen idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181735 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cassidy Tvillingene har ikke snakket i telefon på lenge vi.☎️☎️📞📞📲📲📴📴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 2. oktober 2022 #181736 Del Skrevet 2. oktober 2022 Titania skrev (8 minutter siden): Jeg har pratet med 3 forskjellige personer i telefonen idag Jeg har pratet med en person i nesten tre timer i kveld. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2022 #181737 Del Skrevet 2. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Jeg har pratet med en person i nesten tre timer i kveld. Jeg savner sånne samtaler. Men igjen, det er personen jeg har gitt beskjed at jeg ikke håndterer å ha noe særlig kontakt med som jeg har hatt de med, så jeg får forsøke finne noen andre. Den forrige jeg kunne prate lenge med var farmor, og det er snart 3 år siden hun døde ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2022 #181738 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cassidy Tvillingene er ikke så glade i å snakke i telefon vi.☎️☎️📞📞📲📲📴📴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181739 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene drømmer bare om å leve av kunst, men vi to har ikke bestemt oss for å leve av det ennå da.😊😊🎨🎨 Ønsker dere lykke til uansett 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #181740 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det sånn at Ciaran elsker kunsten til Ciara, og Ciara elsker kunsten til Ciaran vi.💗💗🎨🎨 Så fint 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå