Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180761 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei men vi bli jo her da gjengen! 🥳 Snart jul og alt! Gleder meg sjukt til kg julen ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. september 2022 #180762 Del Skrevet 26. september 2022 I går fikk jeg en pose Twist av den gamle nabofruen, hun var så takknemlig fordi jeg hjalp henne da hun falt her om dagen. Da jeg skulle finne frem den Twisten var den helt borte vekk, fant spor etter den i søpla. SPOR = papir uten sjokolade. 🤬 Det viser seg at han fyren som jeg deler hus med er like glad i Twist som i meg😳 Jeg ble ganske sur jeg, for jeg hadde gledet meg til en karamellbit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 26. september 2022 #180763 Del Skrevet 26. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Ja, elgjakta varer jo lenge så Det er det. Hun har brukket arm og får ikke bli med Tror ikke hun er så veldig interessert enda heller. Kanskjr når hun blir litt større Det er sant! Gøy er det uansett 😀 Stakkars! Håper armen blir bra fort 😄 Entern skrev (2 minutter siden): Regner med at jeg skal se Praktisk Info med Jon Almaas i løpet av kvelden, serien har tatt seg veldig opp, han har fått et par assistenter (Kristine Grændsen og Magnus Devold) som er mye morsommere enn Calle var og er mindre klovnete og mer assistenter (Kristine er flink, Magnus er hoggestabbe) er gøy 😀😀😀 Det så jeg tidligere i dag! Kunne sett episode to også på appen, men fikk ikke tid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180764 Del Skrevet 26. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Kg er ikke det samme uten deg så håper du blir var ikke det i 2021 du kom tilbake? Nei var i år, men tror jeg hadde noen få innlegg i 2021 kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #180765 Del Skrevet 26. september 2022 tånegla skrev (Akkurat nå): I går fikk jeg en pose Twist av den gamle nabofruen, hun var så takknemlig fordi jeg hjalp henne da hun falt her om dagen. Da jeg skulle finne frem den Twisten var den helt borte vekk, fant spor etter den i søpla. SPOR = papir uten sjokolade. 🤬 Det viser seg at han fyren som jeg deler hus med er like glad i Twist som i meg😳 Jeg ble ganske sur jeg, for jeg hadde gledet meg til en karamellbit. Flaks at han hadde litt å gå på etter sin helgegest.. 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 26. september 2022 #180766 Del Skrevet 26. september 2022 tånegla skrev (Akkurat nå): I går fikk jeg en pose Twist av den gamle nabofruen, hun var så takknemlig fordi jeg hjalp henne da hun falt her om dagen. Da jeg skulle finne frem den Twisten var den helt borte vekk, fant spor etter den i søpla. SPOR = papir uten sjokolade. 🤬 Det viser seg at han fyren som jeg deler hus med er like glad i Twist som i meg😳 Jeg ble ganske sur jeg, for jeg hadde gledet meg til en karamellbit. Den er kjip! Når all twisten er borte. Hyggelig at du hjalp nabofruen om ikke annet! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. september 2022 #180767 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ser maid in manhattan med J-lo.. men er visst leggetid.. Spennende? Leggetid her også snart 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september 2022 #180768 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Gjør dere det når det er fint vær? Så kult 😊😊😊 Jeg har bare sett hjort i det fri tre ganger (tror to av gangene var samme dyret) 😊 Ja Cassidy Tvillingene har alltid med oss tegnesakene og malesakene våre på tur når det er fint vær vi.✏️✏️🖍️🖍️🎨🎨☀️☀️🌞🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180769 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Men Mann er ikke her… kunne ikke se noe skummelt J-Lo er jo kjempeskummel 😱😱😱😱😱😱😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. september 2022 #180770 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Regner med at jeg skal se Praktisk Info med Jon Almaas i løpet av kvelden, serien har tatt seg veldig opp, han har fått et par assistenter (Kristine Grændsen og Magnus Devold) som er mye morsommere enn Calle var og er mindre klovnete og mer assistenter (Kristine er flink, Magnus er hoggestabbe) er gøy 😀😀😀 Åå. Jeg har ikke sett den nye enda. Likte Kristine i Alle mot Alle 😀 Magnus også 👍🤣 Det skal bli spennende. Men tror jeg venter til i morgen. For sent for meg nå 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180771 Del Skrevet 26. september 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene har alltid med oss tegnesakene og malesakene våre på tur når det er fint vær vi.✏️✏️🖍️🖍️🎨🎨☀️☀️🌞🌞 Så koselig og kult 😊😊😊 det var sånn jeg hadde lyst til å gjøre når jeg var barn og ungdom men ble aldri noe av🥲🥹😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. september 2022 #180772 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Knekt arm!? Stakkars liten 😢😢😢 går det bra med henne? 🥲☺️ Mhm. Datt ned en trapp for halvannen uke siden. Slapp operasjon da 👍 Går bra med henne 🙂👍 Hun løper og styrer som vanlig. Med hånd i fatle 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180773 Del Skrevet 26. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Åå. Jeg har ikke sett den nye enda. Likte Kristine i Alle mot Alle 😀 Magnus også 👍🤣 Det skal bli spennende. Men tror jeg venter til i morgen. For sent for meg nå 🤣 Bare å glede seg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #180774 Del Skrevet 26. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Gleder meg sjukt til kg julen ass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180775 Del Skrevet 26. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Mhm. Datt ned en trapp for halvannen uke siden. Slapp operasjon da 👍 Går bra med henne 🙂👍 Hun løper og styrer som vanlig. Med hånd i fatle 😀 Så bra det går fint med henne da 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #180776 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): J-Lo er jo kjempeskummel 😱😱😱😱😱😱😱😱 Hun er megadeilig. 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. september 2022 #180777 Del Skrevet 26. september 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Den er kjip! Når all twisten er borte. Hyggelig at du hjalp nabofruen om ikke annet! 😄 Skulle bare mangle, hun lå langflat på bunnen av trappa da jeg så ut vinduet. Løp ned og fikk satt henne i en stol, hentet plaster og rensesaker. Kjeftet litt på henne gjorde jeg og, hun vet at hun kan be meg om å handle for henne. Hun vet også at jeg kjører henne om hun skal på senteret. Men neida den gamle dama på 80+ skal klare seg selv. Nå fant jeg en pose med blandet sjokolade fra Minde sjokoladefabrikk, så nå er jeg litt glad igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. september 2022 #180778 Del Skrevet 26. september 2022 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Stakkars! Håper armen blir bra fort 😄 Det så jeg tidligere i dag! Kunne sett episode to også på appen, men fikk ikke tid Det går bra Skal ikke løfte armen høyt opp på 5 uker så det skal bli spennende 🤣 Men går nok greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september 2022 #180779 Del Skrevet 26. september 2022 Nå skal Cassidy Tvillingene snart lage oss ostesmørbrød vi.🍞🍞🧀🧀🍅🍅🌶️🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180780 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hun er megadeilig. 🥳 Skummelt deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå