Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

Det blåser 🍁🍂 

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Og regner😏

Ja 🌧🌧🌧🌧

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Og regner😏

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Og regner😏

Ja :( Og blitt så mørkt på kveldene. Æsj. Vil ha sommer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene har ikke hatt sommer her i Bergen i år, det har vært regn regn og atter regn her i hele juni, juli og august.:regn::regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene liker dere alle sammen her inne på sosial prat, vi to synes at dere er en fin gjeng vi.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle en fin kveld! Har akkurat satt meg ned, barna er i seng og jeg har luftet hundene. Mannen gjør seg klar til nok en jaktdag imorgen.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Ønsker alle en fin kveld! Har akkurat satt meg ned, barna er i seng og jeg har luftet hundene. Mannen gjør seg klar til nok en jaktdag imorgen.

Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin kveld her i kveld vi.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (9 minutter siden):

Lige måde💙

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (9 minutter siden):

Har det blitt noe elg? Regner med det er det han jakter? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene har spikret hyller opp på veggen i dag, vi to fikk det til tilslutt.🧰🧰🔨🔨👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Jeg må passe ekstra på elg nå, når jeg kjører plutselig kan en skremt elg løpe over veien. 

Cassidy Tvillingene møtte på to hjorter som løp forbi oss i dag da vi var på tur i dag.🦌🦌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

Har det blitt noe elg? Regner med det er det han jakter? 🙂

Ja, det er hans tur å jakte elg i starten av sesongen. Vi deler litt på det siden barna er så små. Nå når barna er såpass små enda er det ikke bare å ha de med på driv, så vi har ansvar for bål og hygge i helgene. Jaktlaget felte en kalv idag, men det var ikke min mann som fikk skutt den. Nye muligheter imorgen :)  Jeg får prøvd meg på elgjakt om en uke eller to 😄 Gleder meg! Det er ikke bare han som jakter elg skjønner du :)  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Ja, det er hans tur å jakte elg i starten av sesongen. Vi deler litt på det siden barna er så små. Nå når barna er såpass små enda er det ikke bare å ha de med på driv, så vi har ansvar for bål og hygge i helgene. Jaktlaget felte en kalv idag, men det var ikke min mann som fikk skutt den. Nye muligheter imorgen :)  Jeg får prøvd meg på elgjakt om en uke eller to 😄 Gleder meg! Det er ikke bare han som jakter elg skjønner du :)  

Så gøy at dere jakter begge to 😀 Vanskelig å ha med barna når de er små ja. Bror og kona og to av barna var ute og jaktet i går. Ble ingenting der. Skal dere ha mange dyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...