Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

åå😮💙

to dager til?

Skal være mye alene selv litt nå.. egentlig ok men ikke akkurat nå om dagen. Har KG da🙂

TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

Fem uker totalt... men skal hjem i helgene dog ikke kommende helg.

Ikke alltid det passer å være alene, nei

Er du i Ålesund nå?

Peanut skrev (1 time siden):

Blir kanskje salg og kjøp av nytt hus grunnet at helsen til Peanut er viktigere enn nabokrangel 😔 De naboene er ikke riktig vel bevarte. Trakasserende adferd. Det eneste som egentlig holder meg til huset jeg bor i er at foreldrene mine kjøpte det og så er det nærheten til Oslo sentrum. 
Jeg kan ikke få hjerteinfarkt eller dø pga det her 💔

❤️ :hug: 

Frøkenfryden skrev (42 minutter siden):

Hei, du joiner meg og Mann på morgensvøm torsdag da?😃 topp, vi kan hamle opp med nøttenaboer etterpå. Du og min Mann banker dem. Jeg kan distrahere de og dere ta bakholdsangrep👍🏻😎

Jeg kan gasse dem ned med fisen min

Embla Othea skrev (41 minutter siden):

Så nettopp på 600 lb life. Skjønner ikke at det er mulige bli så stor. Hvorfor stoppet man ikke opp etter 150 kg liksom.

Er lettere sagt enn gjort o: 

Embla Othea skrev (19 minutter siden):

Går det noe bra på tv i kveld, mon tro? Føler meg som en skikkelig oldis som fortsatt ser på tv, de fleste streamer joo…

Farmen :Knegg: 

TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden):

Velger heller tv foran streaming

Er ikke det kjekt å kunne velge selv når du har lyst å se på noe fremfor å måtte vente til et bestemt tidspunkt på dagen hvor det går? Jeg har ikke sett på lineær tv de siste par årene, savner det ikke litt engang, eneste kanalen jeg så på uansett var nyhetskanalen og den har jeg på tv2 play

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (20 minutter siden):

Synes det er koseligere med tv. Hater dog all reklamen da

Lineær tv kommer til å dø ut i fremtiden da, strømming er fremtiden 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Lineær tv kommer til å dø ut i fremtiden da, strømming er fremtiden 😃

Ikke helt uenig der. Vi har boks og alt, men vi strømmer mest. Har nevnt for mannen at vi bare skulle ha avsluttet boksen og heller satset på streaming, men så var det de barna. Enkelt for de å bare trykke på fjernkontrollen. Kanskje når de blir litt større :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du i Ålesund nå?

❤️ :hug: 

Jeg kan gasse dem ned med fisen min

Er lettere sagt enn gjort o: 

Farmen :Knegg: 

Er ikke det kjekt å kunne velge selv når du har lyst å se på noe fremfor å måtte vente til et bestemt tidspunkt på dagen hvor det går? Jeg har ikke sett på lineær tv de siste par årene, savner det ikke litt engang, eneste kanalen jeg så på uansett var nyhetskanalen og den har jeg på tv2 play

Yep, er i Ålesund på Waterfront

Neh, jeg vil ikke ha den fullstendige valgfriheten. Jeg vil ha et programtilbud å forholde meg til siden jeg stadig blir sittende og lete etter noe å se på med streaming. Jeg og @hjärterdam bruker gjerne en time bare på finne noe vi begge vil se på Netflix. Da er ordentlige dokumenterer eller debatter på tv langt mer givende.

Derfor øker også andelen brukere av linær-tv igjen betraktelig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Neh, jeg vil ikke ha den fullstendige valgfriheten. Jeg vil ha et programtilbud å forholde meg til siden jeg stadig blir sittende og lete etter noe å se på med streaming. Jeg og @hjärterdam bruker gjerne en time bare på finne noe vi begge vil se på Netflix. Da er ordentlige dokumenterer eller debatter på tv langt mer givende.

Jeg synes det var lettere å velge film når jeg leide på en videobutikk, da kunne man liksom bare velge 1 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det var lettere å velge film når jeg leide på en videobutikk, da kunne man liksom bare velge 1 😄 

Ja, det har du helt rett i. Jeg savner videosjappene, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Ikke helt uenig der. Vi har boks og alt, men vi strømmer mest. Har nevnt for mannen at vi bare skulle ha avsluttet boksen og heller satset på streaming, men så var det de barna. Enkelt for de å bare trykke på fjernkontrollen. Kanskje når de blir litt større :) 

Jeg synes i hvert fall selv at det er veldig kjekt å kunne se flere sesonger av serier på rappen 😃 jeg ser på Chicago fire nå, veldig bra serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Ja, det har du helt rett i. Jeg savner videosjappene, hehe

Jeg er bare 30 år ung men likevel når jeg prater om at jeg leide vhs på videobutikk og bare hadde 2D spill som liten så hører jeg mye eldre ut 😂 i hvert fall for dagens ungdom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Jeg vil også det. Slå på Dagsnytt 18 ( espen aas❤️) og bruke usaklig lang tid på å hakke grønnsaker ril middag mens jeg ser og hører litt. Og Mann og jeg ler av at alle med bleket hår som deltar på video får grønt hår på Dagsnytt 18. ååå, hverdagslykke🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (29 minutter siden):

Sånn var det ja.. hold deg bak buskene du👍🏻

Prøver bare snakke skarpskytterspråk. 🤪

men nå må jeg korrekturlese en ny nettside…kjedeliiiiig😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Prøver bare snakke skarpskytterspråk. 🤪

men nå må jeg korrekturlese en ny nettside…kjedeliiiiig😐

Haha, du er flink. Var ikke meningen å ødelegge initiativet, men vi kaller det vegetasjon eller foil. Kan lære deg når vi skal vokte hagen til @Peanut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Jeg vil også det. Slå på Dagsnytt 18 ( espen aas❤️) og bruke usaklig lang tid på å hakke grønnsaker ril middag mens jeg ser og hører litt. Og Mann og jeg ler av at alle med bleket hår som deltar på video får grønt hår på Dagsnytt 18. ååå, hverdagslykke🥰

Kan ikke man se på det på nrk tv gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

Vet :)

Tenker det er greit å forberede seg før den tid så man ikke blir tatt på sengen når det plutselig er vekke 😅 jeg brukte mange år selv på å gå over lineær tv så vet hvordan det er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er greit å forberede seg før den tid så man ikke blir tatt på sengen når det plutselig er vekke 😅 jeg brukte mange år selv på å gå over lineær tv så vet hvordan det er 

Denne er ganske interessant;

https://www2.deloitte.com/no/no/pages/technology-media-and-telecommunications/articles/fremtidsscenarier-for-tv-og-videobransjen-frem-mot-2030.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...