Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1721 Del Skrevet 1. mai 2012 Når jeg blir stor skal jeg ha massasjestol. Akkurat nå har jeg vondt i nakken, men ikke evne til å massere meg selv eller penger til å legge meg inn på spa. Så får bare glede meg til jeg blir voksen da.. og slutte å ligge med pc'en skeivt. Det hadde vært sykt digg med en sånn stol ja! Håper nakken blir bedre snart. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1722 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg fikk en sånn massasjematte til å legge på stolen på bursdagen min for et par år siden. Den er kjempedigg og jeg tror ikke den koster en formue. Fåes kjøpt på Jernia blant annet. Anbefales kittycat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #1723 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har enda ikke kommet over at Tomastoget ikke finnes i virkeligheten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1724 Del Skrevet 1. mai 2012 Corto er så søt når jeg forstår hva han mener med det han skriver. Og akkurat nå forsto jeg akkurat hva han mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #1725 Del Skrevet 1. mai 2012 Og hva tror du jeg mente om jeg tørr spør ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1726 Del Skrevet 1. mai 2012 Du tør tydeligvis å spørre. Jeg er også skuffet over at Thomastoget ikke finnes i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 1. mai 2012 #1727 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg fikk en sånn massasjematte til å legge på stolen på bursdagen min for et par år siden. Den er kjempedigg og jeg tror ikke den koster en formue. Fåes kjøpt på Jernia blant annet. Anbefales kittycat! hmm, sånn spikermatte eller? høres fristende ut! å bare ligge uti terassestolen og sole seg med noe deilig i ryggen ^^ OG smoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1728 Del Skrevet 1. mai 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1729 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei, hi hi - ikke spikermatte! Det er en slags gummimatte med innebygde massasjekuler som går rundt og rundt og opp og ned. Elektrisk - og så kan du stille den inn på mange ulike former for massasje. Ja, dette ble du sikkert klokere av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2012 #1730 Del Skrevet 1. mai 2012 Herlige bilder Dokka! Ser da ut som du har det moro! Og sola skinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1731 Del Skrevet 1. mai 2012 Herlige bilder Dokka! Ser da ut som du har det moro! Og sola skinner! Måtte bare dele noen bilder med forum vennene mine :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #1732 Del Skrevet 1. mai 2012 papirer undertegnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1733 Del Skrevet 1. mai 2012 papirer undertegnet. Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #1734 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Perthtraktaten (1266) avsluttet krigshandlingene mellom Norge under kong Magnus Lagabøte og Skottland under Alexander III av Skottland. Avtalen slo fast at overherredømmet av de nordvestlige øyene, nordspissen Caithness i Skottland og øya Man i Irskesjøen tilhørte Skottland, og at Norge oppga alle krav på disse. Traktaten markerte således slutten på Norgesveldets territoriale utvidelser utenfor Skottland og ned i Irskesjøen. Endret 1. mai 2012 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #1735 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer :D takk takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1736 Del Skrevet 1. mai 2012 takk takk takk! Kjempespennende:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #1737 Del Skrevet 1. mai 2012 endelig skal jeg få brukt den herlige rosa sofaen min, som jeg kjøpte for 7 ÅR SIDEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1738 Del Skrevet 1. mai 2012 endelig skal jeg få brukt den herlige rosa sofaen min, som jeg kjøpte for 7 ÅR SIDEN! ROSA???:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #1739 Del Skrevet 1. mai 2012 yep! den er nydelig! og SVÆR! kan lande en 737-500 på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. mai 2012 #1740 Del Skrevet 1. mai 2012 det MÅ jo bare bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå