Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172901 Del Skrevet 2. august 2022 Peanut skrev (15 minutter siden): Ved noen lyder ja. Alt jeg hører nå er Yipyipyipyipyipyipyipyipyip! 🐶 Nå er nabodamen litt «rar» når det gjelder hunder. Alle hun har hatt har vært litt rare de og <_< Var til akupunktur i dag og kjenner kroppen er Er slitsomt å irritere seg over lyder 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #172902 Del Skrevet 2. august 2022 Peanut skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig ^^, Masse Hurra 🥳 så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. august 2022 #172903 Del Skrevet 2. august 2022 Badehåndkleet mitt fikk jeg av besteforeldrene mine da jeg gikk ganske tidlig på barneskolen - så midten av 90-tallet en gang. Nå er jeg såpass full av blå tråder etter hver dusj, at idag har jeg kjøpt nye håndklær 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #172904 Del Skrevet 2. august 2022 Titania skrev (7 minutter siden): Badehåndkleet mitt fikk jeg av besteforeldrene mine da jeg gikk ganske tidlig på barneskolen - så midten av 90-tallet en gang. Nå er jeg såpass full av blå tråder etter hver dusj, at idag har jeg kjøpt nye håndklær 😁 Du får pensjonere det gamle og legge det nederst i en skuff 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. august 2022 #172905 Del Skrevet 2. august 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Du får pensjonere det gamle og legge det nederst i en skuff 😊 Det var noe sånt jeg tenkte 😅 Det tørker overraskende bra etter så mange år, men syns jeg ser blå tråder over alt nå, og det er litt irriterende 🙈😅 Så da passet det fint med salg hos Princess 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #172906 Del Skrevet 2. august 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Det var noe sånt jeg tenkte 😅 Det tørker overraskende bra etter så mange år, men syns jeg ser blå tråder over alt nå, og det er litt irriterende 🙈😅 Så da passet det fint med salg hos Princess 😁 Ja der var du heldig 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172907 Del Skrevet 2. august 2022 Titania skrev (31 minutter siden): Badehåndkleet mitt fikk jeg av besteforeldrene mine da jeg gikk ganske tidlig på barneskolen - så midten av 90-tallet en gang. Nå er jeg såpass full av blå tråder etter hver dusj, at idag har jeg kjøpt nye håndklær 😁 Jeg har 2 håndduker som jeg brukte som baby fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172908 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg er på burger King Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #172909 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg er på burger King Hurra 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2022 #172910 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg har 2 håndduker som jeg brukte som baby fortsatt Så koselig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. august 2022 #172911 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Jeg har 2 håndduker som jeg brukte som baby fortsatt Jeg har flere håndklær en eller annen plass fra da jeg var liten, men dette blå med fisker er altså brukt omtrent hele tiden fra jeg fikk det og til nå 😅 Overrasket over at det henger sammen enda - men er bare litt frynsete i kantene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172912 Del Skrevet 2. august 2022 Titania skrev (14 minutter siden): Jeg har flere håndklær en eller annen plass fra da jeg var liten, men dette blå med fisker er altså brukt omtrent hele tiden fra jeg fikk det og til nå 😅 Overrasket over at det henger sammen enda - men er bare litt frynsete i kantene Mine hadde ligget i en boks siden tidlig 90 tallet så sikkert derfor kvaliteten er så god Har bilder av meg som spedbarn som ligger på det håndkleet 😂 det er en sånn en med hette, passer ikke meg nå da 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172913 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg har også postmann pat dynetrekk og mikke mus putetrekk fra barndommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 2. august 2022 #172914 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg er på burger King Hva har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. august 2022 #172915 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Cid skrev (28 minutter siden): Jeg har også postmann pat dynetrekk og mikke mus putetrekk fra barndommen Jeg tror sesam stasjon, Teddy nightcap og Snøhvit sengetøyet fortsatt ligger på loftet hos mamma 😅 Sammen med Pusur-håndkleet jeg fikk av bestefar med Pusur på en badevekt som har sprengt pga stor belastning og teksten «jeg mangler x cm for å nå idealvekten» 😂 Endret 2. august 2022 av Titania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172916 Del Skrevet 2. august 2022 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Hva har du bestilt? To store chips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 2. august 2022 #172917 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): To store chips Pommes frites? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #172918 Del Skrevet 2. august 2022 CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Pommes frites? 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. august 2022 #172919 Del Skrevet 2. august 2022 Leser tegneserier på nett, og i en serie av dem som har med loveydovey kjærlighetsschtuff og sånt å gjøre så var det en side med Q&A. Blant annet: «Ques: I'm a 'teenager and I'm not pretty. Boys whistle at my friends and not at me. I want to fall in love and get married some day. But I'm very unhappy and I cannot see any answer to my problem. Ans: Well, first of all, actual prettiness has nothing to do with a boy really falling in love with a girl and wanting to marry her. Just look around. Are all the married women you see pretty? Of course not! And when girls get whistled at, are they always pretty? Aren't some of them just well groomed and striking looking? It's more important to most boys to have their dates neat and becomingly dressed (they don't know a darned thing about the price of a dress and don't care), and to have them interesting and good listeners. Lastly, are you making the most of your appearance? Everyone has some good features and some bad ones. Find out how to emphasize your good ones and minimize your bad. You can do it!» Det er skrevet i 1950, men det har jo ikke forandret seg stort siden da.. og det er jo sant det sistnevnte skriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 2. august 2022 #172920 Del Skrevet 2. august 2022 Peanut skrev (45 minutter siden): loveydovey kjærlighetsschtuff og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå