TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #172461 Del Skrevet 30. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe, regnet med det var opplevd ja 🤣 Utrolig hva folk finner på. La oss også nevne hun som satt seg ned og urinerte midt blant publikum under en konsert oppi Sogn. Eller han som kledde seg naken som den største selvfølge midt blant 22.000 konsertgjester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juli 2022 #172462 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): La oss også nevne hun som satt seg ned og urinerte midt blant publikum under en konsert oppi Sogn. Eller han som kledde seg naken som den største selvfølge midt blant 22.000 konsertgjester Herremin 🤣 Lurer på om de har skikkelig fylleangst dagen derpå 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2022 #172463 Del Skrevet 30. juli 2022 SVK skrev (1 time siden): Pringles har fått ny logo: Og samtidig gjorde de om på ingrediensene slik at pringles nå inneholder hvetemel og gluten slik at jeg ikke tåler det lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #172464 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Er fredeligere her, men jeg innrømmer at jeg skygger banen når det blir inngående fortellinger i detalj om andre menneskers problemer siden det er mye av dem ellers i jobb og også i den der såkalte vennesirkelen. Dere er litt sånn go'stemning og gode miner Ja men det er jo sånn det skal være her tror jeg, god stemning, kanskje det er litt falskt, men krangle kan man jo gjøre på andre deler av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #172465 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (37 minutter siden): La oss også nevne hun som satt seg ned og urinerte midt blant publikum under en konsert oppi Sogn. Eller han som kledde seg naken som den største selvfølge midt blant 22.000 konsertgjester Men de hadde vel tatt noen substanser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juli 2022 #172466 Del Skrevet 30. juli 2022 Nam 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #172467 Del Skrevet 30. juli 2022 lurven skrev (46 minutter siden): Men de hadde vel tatt noen substanser da? Alkohol. Kun god, gammel malingsfjerner, men noen mennesker blir helt ape mongo av det også. Det lærte jeg fort etter kort tid i døren i Bergen. Men klart, tilhengere av kjemi gjør fort langt mer rarere ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #172468 Del Skrevet 30. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Herremin 🤣 Lurer på om de har skikkelig fylleangst dagen derpå 😄👍 Håper det. Natt til fredag måtte jeg bruke 45 minutter på å legge en fyr i campingvognen sin mens han gråt fordi han hadde blitt for full og kranglet med politiet. Han unngikk meg dagen etter... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #172469 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Alkohol. Kun god, gammel malingsfjerner, men noen mennesker blir helt ape mongo av det også. Det lærte jeg fort etter kort tid i døren i Bergen. Men klart, tilhengere av kjemi gjør fort langt mer rarere ting Ja har vært borti rare ting sjøl pga alkohol,blant annet en sjef som sparket halve arbeidsstokken på julebord😆 Jeg blir også dummere når jeg drikker, og jeg er passe dum fra før så derfor har jeg slutta med det for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #172470 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (12 minutter siden): Håper det. Natt til fredag måtte jeg bruke 45 minutter på å legge en fyr i campingvognen sin mens han gråt fordi han hadde blitt for full og kranglet med politiet. Han unngikk meg dagen etter... 😆 får du noe tillegg på lønna for sånne situasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #172471 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Nei, men jeg henger i mange andre hjørner på förume. Her er jeg fordi jeg sitter fast Som i filmen castaway? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172472 Del Skrevet 30. juli 2022 Anonymburker skrev (2 timer siden): Ikke gøy å våkne til at man får advarsel om regelbrudd her på kg😔 Kombinasjonen alkohol og dårlig humør gir utslag i dumme kommentarer. Nei, det er ikke gøy 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juli 2022 #172473 Del Skrevet 30. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (40 minutter siden): Håper det. Natt til fredag måtte jeg bruke 45 minutter på å legge en fyr i campingvognen sin mens han gråt fordi han hadde blitt for full og kranglet med politiet. Han unngikk meg dagen etter... Haha. Skjønner at han unngik deg 🤣 Hadde vært skikkelig flau hadde det vært meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172474 Del Skrevet 30. juli 2022 Titania skrev (1 time siden): Nam 😁 Det så skikkelig godt ut 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. juli 2022 #172475 Del Skrevet 30. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke gøy 😑 Men etter i kveld er det no more alcohol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #172476 Del Skrevet 30. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Men etter i kveld er det no more alcohol. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #172477 Del Skrevet 30. juli 2022 Anonymburker skrev (8 minutter siden): Men etter i kveld er det no more alcohol. Kan du ikke slutte før i kveld?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #172478 Del Skrevet 30. juli 2022 lurven skrev (41 minutter siden): Ja har vært borti rare ting sjøl pga alkohol,blant annet en sjef som sparket halve arbeidsstokken på julebord😆 Jeg blir også dummere når jeg drikker, og jeg er passe dum fra før så derfor har jeg slutta med det for lenge siden. Derfor jeg ikke drikker alkohol, jeg er idiot nok fra før 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #172479 Del Skrevet 30. juli 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Haha. Skjønner at han unngik deg 🤣 Hadde vært skikkelig flau hadde det vært meg. Det hadde egentlig vært minst like flaut for meg å legge deg om du var full og gråt! Endret 30. juli 2022 av TheHairyToothfairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2022 #172480 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Som i filmen castaway? Js, men jeg har ingen skøyter eller volleyball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå