Entern Skrevet 29. juli 2022 #172381 Del Skrevet 29. juli 2022 Jeg hører på Cult of Lunas nyeste plate, The Long Road North. Veldig bra hittil. Basert på navnet burde det jo være noe for @Athena Catalina, men aner ikke om hun liker post-metal 😅 Første sangen på plata, «Cold Burn», er i hvert fall kjempebra 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. juli 2022 #172382 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Eller invitere @lurven og @Frøkenfryden Det kunne jeg fint gjort men jeg har aldri kontanter på meg lenger Jeg ga han bare en pantelapp på 3 kroner🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172383 Del Skrevet 29. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Jeg ga han bare en pantelapp på 3 kroner🙂 Jeg trykker alltid på pantelotteriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172384 Del Skrevet 29. juli 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde også drukket en del mer enn jeg gjør, hadde det ikke vært for de fysiske og psykiske følgene av det. Jeg har ikke en normal reaksjon på alkohol, kan man si. Hjertebank, hodepine og økt angst er noen av minusene. De greiene får jeg og pluss, hvis jeg har drukket mye whisky e.l., eller ikke spist nok, kvalme som gjør at jeg ikke tør spise før ettermiddagen etterpå 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172385 Del Skrevet 29. juli 2022 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Skulle bare mangle! Jeg pantet flasker for 200 kroner, da er 3 kroner lett å avse. Jeg pleier og å ende opp med å pante for masse, panter altfor sjelden 😅 har ikke bil og føler meg som Oslo’s Biggest Loser når jeg går til super’n med 3-4 poser fulle av flasker og ølbokser 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. juli 2022 #172386 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg trykker alltid på pantelotteriet Har ikke troa på at jeg har flaks der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172387 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Eller invitere @lurven og @Frøkenfryden Tror dere hadde hatt det kjempekoselig sammen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172388 Del Skrevet 29. juli 2022 A propos of nothing, jeg liker Bruce Springsteen kjempegodt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172389 Del Skrevet 29. juli 2022 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Har ikke troa på at jeg har flaks der! Er lite sannsynlig men du støtter røde kors i det minste så du kan si at du gir til veldedighet 😄 jeg vant faktisk 1000kr derfra en gang etter å ha pantet for rundt 100kr Entern skrev (2 minutter siden): Tror dere hadde hatt det kjempekoselig sammen 😊 Du er invitert Entern skrev (Akkurat nå): A propos of nothing, jeg liker Bruce Springsteen kjempegodt 😊 Jeg liker Bruce Willis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. juli 2022 #172390 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): A propos of nothing, jeg liker Bruce Springsteen kjempegodt 😊 Ser du også på Nrk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172391 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er lite sannsynlig men du støtter røde kors i det minste så du kan si at du gir til veldedighet 😄 jeg vant faktisk 1000kr derfra en gang etter å ha pantet for rundt 100kr Du er invitert Jeg liker Bruce Willis Du er så snill Cid, og fortjente å vinne 😊 Tusen takk for invitasjonen😀😊Da dukker jeg og opp 🥳 Jeg liker begge Bruce’ene, og Bruce Dickinson og 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172392 Del Skrevet 29. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Ser du også på Nrk nå? Ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. juli 2022 #172393 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) forfatterina skrev (44 minutter siden): Uff, føler nesten for å forklare noe til deg, Blå knapp. Jeg ga deg likes på historien din, men bare fordi den var litt morsom. Visste ikke helt hvilken likes jeg skulle velge... aaarggh... (skriver det sånn i tilfelle du skulle lure på dette). Ikke negativt ment. 😘 Småler litt av hendelsen din.... Det går helt fint! ☺️ Det var jo morsomt da det skjedde(og ekkelt) 😆 Tror det var i løpet av den første halvtimen, etter at vi hadde kommet fram. Og bare litt etter at ei venninne hadde komplimentert meg på den genseren, også!!🥲 Så det ble en veldig fin begynnelse på turen da! Endret 29. juli 2022 av Blå knapp Mellomrom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. juli 2022 #172394 Del Skrevet 29. juli 2022 Av alle Brucene liker jeg Bruce Dickinson best. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172395 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Du er så snill Cid, og fortjente å vinne 😊 Tusen takk for invitasjonen😀😊Da dukker jeg og opp 🥳 Jeg liker begge Bruce’ene, og Bruce Dickinson og 😊😊😊 Så trist med sykdommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172396 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så trist med sykdommen Ja ☹️ Alltid vært glad i Willis, han ligner morfaren min (som døde for tidlig) ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. juli 2022 #172397 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (35 minutter siden): Tror aldri det går an å glemme den ene gangen hun var hjemme på middag. "Er dette de samme potetene som sist, de var jo så gode?". "Nei" svarte samboeren jeg hadde. "De har du jo spist opp". Og hun tenkte og tenkte og tenkte. Men herregud som hun lo da hun skjønte den Så herlig!❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172398 Del Skrevet 29. juli 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Av alle Brucene liker jeg Bruce Dickinson best. Jeg og 😀 Synes forresten noe av det beste han har gjort er soloplata «The Chemical Wedding» basert på William Blakes dikt-univers😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172399 Del Skrevet 29. juli 2022 Jeg liker Bruce Wayne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juli 2022 #172400 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Jeg hører på Cult of Lunas nyeste plate, The Long Road North. Veldig bra hittil. Basert på navnet burde det jo være noe for @Athena Catalina, men aner ikke om hun liker post-metal 😅 Første sangen på plata, «Cold Burn», er i hvert fall kjempebra 😀 Liker noe av det, men det er ikke den sjangeren innen metal jeg hører mest på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå