Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

forfatterina skrev (4 minutter siden):

Uff, føler nesten for å forklare noe til deg, Blå knapp. Jeg ga deg likes på historien din, men bare fordi den var litt morsom. :) Visste ikke helt hvilken likes jeg skulle velge... aaarggh...  (skriver det sånn i tilfelle du skulle lure på dette). Ikke negativt ment. 😘

Du kan endre sen til hjerte hvis du vil, bare å trykke på den knappen ved siden av 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymburker skrev (13 minutter siden):

Drikker øl, selv om jeg ikke burde.

Kjenner den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Så koselige minner etter oldemoren din!🥰🥰❤️

:klem:

Hun var perfekt 🥰

Ikke at barnebarna hennes var ille, men etter at vi oldebarna kom til, så tror jeg vi var noen av de største gledene hun hadde 🥰 Pianokrakken med den gjennomsiktige boksen med rødt lokk og det jeg som liten syns var TUSENVIS av knapper. Hun hadde alltid tid til Ludo, selv om jeg kan huske at jeg sa noen ganger da jeg ble litt større at "du MÅ ikke om du ikke vil, altså". Men det ble en runde til :fnise:

Dessverre ble hun dement med årene, men det var noen lyspunkt der allikevel :) Tror aldri det går an å glemme den ene gangen hun var hjemme på middag. "Er dette de samme potetene som sist, de var jo så gode?". "Nei" svarte samboeren jeg hadde. "De har du jo spist opp". Og hun tenkte og tenkte og tenkte. Men herregud som hun lo da hun skjønte den :fnise:

Men i stua mi står skattholdet hun hadde 🥰 Passer ikke inn møbelmessig, men gud så mange timer jeg har brukt ved det med alle skuffer og rom det var plass til ting i. Og tror "alle" var enige om at det fortjente jeg å få, da ting måtte ryddes i 🥰 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Hun var perfekt 🥰

Ikke at barnebarna hennes var ille, men etter at vi oldebarna kom til, så tror jeg vi var noen av de største gledene hun hadde 🥰 Pianokrakken med den gjennomsiktige boksen med rødt lokk og det jeg som liten syns var TUSENVIS av knapper. Hun hadde alltid tid til Ludo, selv om jeg kan huske at jeg sa noen ganger da jeg ble litt større at "du MÅ ikke om du ikke vil, altså". Men det ble en runde til :fnise:

Dessverre ble hun dement med årene, men det var noen lyspunkt der allikevel :) Tror aldri det går an å glemme den ene gangen hun var hjemme på middag. "Er dette de samme potetene som sist, de var jo så gode?". "Nei" svarte samboeren jeg hadde. "De har du jo spist opp". Og hun tenkte og tenkte og tenkte. Men herregud som hun lo da hun skjønte den :fnise:

Men i stua mi står skattholdet hun hadde 🥰 Passer ikke inn møbelmessig, men gud så mange timer jeg har brukt ved det med alle skuffer og rom det var plass til ting i. Og tror "alle" var enige om at det fortjente jeg å få, da ting måtte ryddes i 🥰 

Så fint du fikk arvet det 🥰

Ludo greia minner om vri åtter greia med mormor, vi kunne spille det hele dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forfatterina skrev (Akkurat nå):

Har gjort det nå.  😊   Føltes så sprøtt å forklare en likes, liksom...

Vet det men sånn er det av og til 😊

Var klokt av KG folka å legge inn flere likes alternativer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (8 minutter siden):

Takk for fin og rørende post 😊 glad du delte den med meg 😊😊😊

Alle oldeforeldrene mine var døde for lenge lenge siden da jeg ble født. Fars farfar var født i 1868 😅

Er lei meg for at farmor døde nr jeg var liten, hun var så snill 🥰 og morfar ble bare 68😢

Hun var en sånn dame man skulle ønske alle kunne treffe og ha i livet sitt 🥰 

Frem til demensen begynte vise tegn, så stelte hun alltid hagen om sommeren også. Jeg var alltid der på våren og hjalp til med å plante. I det runde bedet var det alltid alt mulig rart, men alltid ringblomster. I det lange var det gulrøtter, og jeg husker ikke om det var blomster eller andre grønnsaker der. Det ene året var gulrøttene litt rare - de hadde god plass, men de ble enten kjempesmå, eller kjempestore - det var ingen mellomting. Det også var en historie hun husket for resten av livet. "HUSKER den gangen vi dro opp de to gulrøttene samtidig? Den ene var så liten at det nesten bare var det grønne, og den andre var KJEMPESTOR" 

Herlige minner ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (13 minutter siden):

Kjenner den 😅

Jeg skal snart ha en laaang periode uten alkohol. Kanskje frem til jul.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Hjemme enda 😊 Drar i morgen, og hjem natt til søndag 😅

Du får det sikkert kjempe fint. Skikkelig opplevelse.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal snart ha en laaang periode uten alkohol. Kanskje frem til jul.

Hm, kan sannsynligvis være fornuftig (sier jeg, som vanligvis blir full en gang i uka 🥴).

Jeg hører på metal nå, det funker litt på samme måte for meg som øl, får nervene på plass 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Du får det sikkert kjempe fint. Skikkelig opplevelse.

Satser på det :) Fått noen snapper fra folk jeg kjenner der idag - blir litt gåsehud når en stappfull stadion synger 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Hun var en sånn dame man skulle ønske alle kunne treffe og ha i livet sitt 🥰 

Frem til demensen begynte vise tegn, så stelte hun alltid hagen om sommeren også. Jeg var alltid der på våren og hjalp til med å plante. I det runde bedet var det alltid alt mulig rart, men alltid ringblomster. I det lange var det gulrøtter, og jeg husker ikke om det var blomster eller andre grønnsaker der. Det ene året var gulrøttene litt rare - de hadde god plass, men de ble enten kjempesmå, eller kjempestore - det var ingen mellomting. Det også var en historie hun husket for resten av livet. "HUSKER den gangen vi dro opp de to gulrøttene samtidig? Den ene var så liten at det nesten bare var det grønne, og den andre var KJEMPESTOR" 

Herlige minner ❤️ 

Så gode og koselige minner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Nabo har tydeligvis ikke fått med seg at det skal være stille etter 11 😒

Det går Bruce Springsteen konsert på NRK 1 hvis du vil overdøve 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gode gjerning; en gutt på 6-7 år spurte meg da jeg stod og pantet flasker om han kunne få 3 kroner til godteri.

Det fikk han selvfølgelig.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Dagens gode gjerning; en gutt på 6-7 år spurte meg da jeg stod og pantet flasker om han kunne få 3 kroner til godteri.

Så hyggelig og snillt av deg 😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (2 minutter siden):

Hm, kan sannsynligvis være fornuftig (sier jeg, som vanligvis blir full en gang i uka 🥴).

Jeg hører på metal nå, det funker litt på samme måte for meg som øl, får nervene på plass 😊

Jeg hadde også drukket en del mer enn jeg gjør, hadde det ikke vært for de fysiske og psykiske følgene av det. Jeg har ikke en normal reaksjon på alkohol, kan man si.

Hjertebank, hodepine og økt angst er noen av minusene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det går Bruce Springsteen konsert på NRK 1 hvis du vil overdøve 😀

Eller invitere @lurven og @Frøkenfryden

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Det kunne jeg fint gjort men jeg har aldri kontanter på meg lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Satser på det :) Fått noen snapper fra folk jeg kjenner der idag - blir litt gåsehud når en stappfull stadion synger 😅

Så noen fra sist helg, så helt fantastisk ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Så hyggelig og snillt av deg 😊😊😊

Skulle bare mangle! Jeg pantet flasker for 200 kroner, da er 3 kroner lett å avse.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...