Entern Skrevet 29. juli 2022 #172341 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Jeg har ståplass foran scenen sånnsett - men med å være tidlig ute bør det vel gå an å sitte litt på "planen" der før det blir fullt 😅 Sniker på snapkartet idag også for å se derfra og fy f**n så sjukt mye folk 😅 Siden jeg blir ganske sliten i hodet av litt større folkemengder, sover jeg vel hele søndagen 🙈 Det blir nok en litt slitsom, men ekstremt kul opplevelse 😊 Og ja du kommer nok til å sove som en stein søndag 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juli 2022 #172342 Del Skrevet 29. juli 2022 Jeg tok å gjorde husarbeid, så er det rent og pent til helgen starter 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172343 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det blir nok en litt slitsom, men ekstremt kul opplevelse 😊 Og ja du kommer nok til å sove som en stein søndag 😀 Det er det jeg tror også. Pappa lovte meg at vi skulle se de da jeg gikk på ungdomsskolen - så det var vel i 03 eller noe sånt de var her da? Uansett, han sa han hadde billetter og alt, men det ble aldri noe av, og jeg kan kjenne litt på skuffelsen enda. Da jeg var hos han i sommer, sa han at han forsøkte skaffe billetter, men at det var så vanskelig, så han fikk ikke, og han virket småsur for det. Jeg VET det er smålig, men samtidig er jeg litt sånn nå at jeg har ikke sagt til han at jeg skal på konsert. Men samtidig skal han få melding når jeg er på plass - "Se hvor jeg er", liksom. Og ikke minst hva slags plass man har. Han hadde aldri kjøpt ståplass uansett, men han mente jo også at vi hadde blant "de beste" plassene på den siste kent-konserten i Oslo spektrum. Mulig han mener det - men jeg syns ikke tredje bakerste rad i Spektrum er så bra... 🙈 Selv om konserten i seg selv var veldig bra 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172344 Del Skrevet 29. juli 2022 Det er full fest nabo her, de hadde akkurat en sing along 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172345 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Det er det jeg tror også. Pappa lovte meg at vi skulle se de da jeg gikk på ungdomsskolen - så det var vel i 03 eller noe sånt de var her da? Uansett, han sa han hadde billetter og alt, men det ble aldri noe av, og jeg kan kjenne litt på skuffelsen enda. Da jeg var hos han i sommer, sa han at han forsøkte skaffe billetter, men at det var så vanskelig, så han fikk ikke, og han virket småsur for det. Jeg VET det er smålig, men samtidig er jeg litt sånn nå at jeg har ikke sagt til han at jeg skal på konsert. Men samtidig skal han få melding når jeg er på plass - "Se hvor jeg er", liksom. Og ikke minst hva slags plass man har. Han hadde aldri kjøpt ståplass uansett, men han mente jo også at vi hadde blant "de beste" plassene på den siste kent-konserten i Oslo spektrum. Mulig han mener det - men jeg syns ikke tredje bakerste rad i Spektrum er så bra... 🙈 Selv om konserten i seg selv var veldig bra 😄 Eldre folk synes ofte bakre plasser er bra plasser 😅 bedre oversikt, mindre bråk, osv 😊 så han mente det nok godt 😊 fattern min hater å sitte langt fremme 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172346 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Det er full fest nabo her, de hadde akkurat en sing along 😂 Jeg skulle vært på besøk hos deg, så kunne vi hørt metal og spilt Nintendo 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172347 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): Jeg skulle vært på besøk hos deg, så kunne vi hørt metal og spilt Nintendo 😀 Måtte brukt ørepropper da Endret 29. juli 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172348 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Eldre folk synes ofte bakre plasser er bra plasser 😅 bedre oversikt, mindre bråk, osv 😊 så han mente det nok godt 😊 fattern min hater å sitte langt fremme 😅 Jepp 😛 Nå er jo ikke pappa så gammel egentlig, 54, men han er blitt litt gubbe Også merker jeg jo at vi har veldig forskjellig oppfatning av hva som er bra når det kommer til en del ting 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172349 Del Skrevet 29. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Måtte brukt ørepropper da Kanskje 😅 Mange slags metal da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172350 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Jepp 😛 Nå er jo ikke pappa så gammel egentlig, 54, men han er blitt litt gubbe Også merker jeg jo at vi har veldig forskjellig oppfatning av hva som er bra når det kommer til en del ting 😛 Oi bare 10 år eldre enn meg jo 😳 Mulig jeg også er gubbete da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172351 Del Skrevet 29. juli 2022 forfatterina skrev (1 minutt siden): Noe uinteressant: ... Skal vi se.... Kjøpte brioche i dag, og gledet meg til å smake. Men den var dessverre noe tørr, så skuffa... 🙁 Lenge til neste gang. Uff da 😮 fersk brioche er jo så godt!!💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172352 Del Skrevet 29. juli 2022 forfatterina skrev (Akkurat nå): Ja, ikke sant? Neste gang blir det Napoleonskake. Det høres godt ut. Får heller se frem til det i stedet. Alltid kos med Napoleonskake ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172353 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Entern skrev (5 minutter siden): Oi bare 10 år eldre enn meg jo 😳 Mulig jeg også er gubbete da 😅 Jeg er "bortskjemt" med mye ung familie 20 år mellom meg og pappa, mellom han og farmor og det var 24 år mellom farmor og oldemor. Og besteforeldrene mine på mamma sin side var litt eldre enn farmor, men rakk å ha de en stund også Men på ca nøyaktig 5 år var alle besteforeldre + oldemor døde. Men jeg syns ikke du virker gubbete 😄 Endret 29. juli 2022 av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172354 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg er "bortskjemt" med mye ung familie 20 år mellom meg og pappa, mellom han og farmor og det var 24 år mellom farmor og oldemor. Og besteforeldrene mine på mamma sin side var litt eldre enn farmor, men rakk å ha de en stund også Men på ca nøyaktig 5 år var alle døde. Men jeg syns ikke du virker gubbete 😄 Takk 😊 For å få fasit måtte jeg vel spurt @AttilaTheHun😅😀 Foreldrene mine er/var 30 år eldre enn meg. Fattern yngst i stor søskenflokk så hans foreldre var gamle, heldigvis ble jeg likevel godt kjent med farfar 😊 på morssiden var de vel i slutten av 20-åra da de fikk barn, ble godt kjent med begge særlig mormor som var den siste besteforelderen som døde 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172355 Del Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Takk 😊 For å få fasit måtte jeg vel spurt @AttilaTheHun😅😀 Foreldrene mine er/var 30 år eldre enn meg. Fattern yngst i stor søskenflokk så hans foreldre var gamle, heldigvis ble jeg likevel godt kjent med farfar 😊 på morssiden var de vel i slutten av 20-åra da de fikk barn, ble godt kjent med begge særlig mormor som var den siste besteforelderen som døde 😅 Jeg syns det er så fint jeg fikk så mange år med oldemor 🥰 Hun var den bittelille dama som snek bak gardinene hver gang noen ringte på døra, som ELSKET å leke med barn. Som syklet opp den lange bakken på Jeløya (Helgerødgata, for de som er kjent) med kombisykkel uten gir frem til hun var nærmere 80, som alltid sammenlignet meg med søsteren hennes, for vi var visst så like. Hun skulle alltid fortelle om da jeg knuste pepperkakehus første gang, med en bitteliten hammer, og da pappa som liten brukte den samme hammeren til å "slå plenen". Og hun maste i mange år om når hun ble tippoldemor - mens alle vi andre tenkte at "DA må man vel føle seg gammel?" Hun gledet seg til å fylle 90, men ville ikke fylle 100, DET var for gammelt. Hun døde det året hun skulle fylt 91. Mens oldefar syns jeg er så synd jeg ikke husker. Alle har så mange historier om han, og jeg skulle ønske jeg husket noe selv, for jeg var 7 da han døde. Mens moren til farfar døde da jeg var 2-3 så henne er det jo ikke rart i at jeg ikke husker. Men aller mest savner jeg farmor som døde noen år etter oldemor. Hun gav liksom opp helt etter oldemor døde. Hun var alltid der for meg, uansett når på døgnet eller hva det gjalt. Og jeg vet jeg hadde trengt noe sånt de siste årene, mens jeg heller har endt opp med å lete etter en "erstatter" ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. juli 2022 #172356 Del Skrevet 29. juli 2022 Drikker øl, selv om jeg ikke burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. juli 2022 #172357 Del Skrevet 29. juli 2022 Fryser☹️ Det var en måke som bæsjet på den eneste genseren, som jeg hadde tatt med meg på overnattingstur. Så nå har jeg bare t-skjorter, jeg da..🥲 Heldigvis bare litt på ermet, så det ikke ble så mye gris da. Men jeg gleder meg til å reise hjem i morgen! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. juli 2022 #172358 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (7 minutter siden): Jeg syns det er så fint jeg fikk så mange år med oldemor 🥰 Hun var den bittelille dama som snek bak gardinene hver gang noen ringte på døra, som ELSKET å leke med barn. Som syklet opp den lange bakken på Jeløya (Helgerødgata, for de som er kjent) med kombisykkel uten gir frem til hun var nærmere 80, som alltid sammenlignet meg med søsteren hennes, for vi var visst så like. Hun skulle alltid fortelle om da jeg knuste pepperkakehus første gang, med en bitteliten hammer, og da pappa som liten brukte den samme hammeren til å "slå plenen". Og hun maste i mange år om når hun ble tippoldemor - mens alle vi andre tenkte at "DA må man vel føle seg gammel?" Hun gledet seg til å fylle 90, men ville ikke fylle 100, DET var for gammelt. Hun døde det året hun skulle fylt 91. Mens oldefar syns jeg er så synd jeg ikke husker. Alle har så mange historier om han, og jeg skulle ønske jeg husket noe selv, for jeg var 7 da han døde. Mens moren til farfar døde da jeg var 2-3 så henne er det jo ikke rart i at jeg ikke husker. Men aller mest savner jeg farmor som døde noen år etter oldemor. Hun gav liksom opp helt etter oldemor døde. Hun var alltid der for meg, uansett når på døgnet eller hva det gjalt. Og jeg vet jeg hadde trengt noe sånt de siste årene, mens jeg heller har endt opp med å lete etter en "erstatter" ❤️ Så koselige minner etter oldemoren din!🥰🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172359 Del Skrevet 29. juli 2022 Titania skrev (10 minutter siden): Jeg syns det er så fint jeg fikk så mange år med oldemor 🥰 Hun var den bittelille dama som snek bak gardinene hver gang noen ringte på døra, som ELSKET å leke med barn. Som syklet opp den lange bakken på Jeløya (Helgerødgata, for de som er kjent) med kombisykkel uten gir frem til hun var nærmere 80, som alltid sammenlignet meg med søsteren hennes, for vi var visst så like. Hun skulle alltid fortelle om da jeg knuste pepperkakehus første gang, med en bitteliten hammer, og da pappa som liten brukte den samme hammeren til å "slå plenen". Og hun maste i mange år om når hun ble tippoldemor - mens alle vi andre tenkte at "DA må man vel føle seg gammel?" Hun gledet seg til å fylle 90, men ville ikke fylle 100, DET var for gammelt. Hun døde det året hun skulle fylt 91. Mens oldefar syns jeg er så synd jeg ikke husker. Alle har så mange historier om han, og jeg skulle ønske jeg husket noe selv, for jeg var 7 da han døde. Mens moren til farfar døde da jeg var 2-3 så henne er det jo ikke rart i at jeg ikke husker. Men aller mest savner jeg farmor som døde noen år etter oldemor. Hun gav liksom opp helt etter oldemor døde. Hun var alltid der for meg, uansett når på døgnet eller hva det gjalt. Og jeg vet jeg hadde trengt noe sånt de siste årene, mens jeg heller har endt opp med å lete etter en "erstatter" ❤️ Takk for fin og rørende post 😊 glad du delte den med meg 😊😊😊 Alle oldeforeldrene mine var døde for lenge lenge siden da jeg ble født. Fars farfar var født i 1868 😅 Er lei meg for at farmor døde nr jeg var liten, hun var så snill 🥰 og morfar ble bare 68😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172360 Del Skrevet 29. juli 2022 Blå knapp skrev (7 minutter siden): Fryser☹️ Det var en måke som bæsjet på den eneste genseren, som jeg hadde tatt med meg på overnattingstur. Så nå har jeg bare t-skjorter, jeg da..🥲 Heldigvis bare litt på ermet, så det ikke ble så mye gris da. Men jeg gleder meg til å reise hjem i morgen! Sånn uflaks ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå