Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #172301 Del Skrevet 29. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Du må nyte det godt i finværet Jeg skal sjøl ha meg fri i september, da er det tur til Mjøndalen og siden Oslo for å mase på @Beneviento og gubben hennes Takk! Har grillet og slapper av 😁 Det høres godt ut! Men lenge til da. Håper du får det fint 🌞👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #172302 Del Skrevet 29. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (21 minutter siden): Du må nyte det godt i finværet Jeg skal sjøl ha meg fri i september, da er det tur til Mjøndalen og siden Oslo for å mase på @Beneviento og gubben hennes Hva skal du gjøre i Mjøndalen 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #172303 Del Skrevet 29. juli 2022 Svinet skrev (11 minutter siden): Middag , er ikke det et avleggs begrep ? trodde vi spsite sånn omtrent når vi selv ønsker, uansett når på døgnet . Men et avleggsbegrep kan jo bety å avlegge , altså dyrke det på nytt, så det blir gjerne et snakk om tiden og klokkeslettet. For en som jobber natteskift så vil jo frokost være nattmat før sengetid, umulig at språket endrer seg i hastigheten til samtiden. Før i tiden spiste man vel middag midt på dagen, altså klokka 12... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juli 2022 #172304 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Før i tiden spiste man vel middag midt på dagen, altså klokka 12... Det gjorde besteforeldrene mine, syns alltid det var så rart når jeg var på besøk hos de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. juli 2022 #172305 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Hva skal du gjøre i Mjøndalen 😲 Norwegian Challenge for IPMS. Er det hvert år og nerder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. juli 2022 #172306 Del Skrevet 29. juli 2022 Heretter skal teltet opp om kveldene, lei av insekter som kryper ut av soveposen om dagene, nå sist, saksedyr, klipetroll som det kalles for der jeg kommer fra, jeg er fobisk mot slikt, så begynner det å krype edderkopper ut av handleposen min , alvorlig, bare jeg åpner ryggsekken min i ett eller annet ærende om dagen , så kommer de takknemlige krypende ut, utsovet og grei. fobiene blir ikke meindre med tanken på å legge seg i soveposen neste natt, pehø hva som er der fortsatt, nei , telt har jeg og skal nå brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172307 Del Skrevet 29. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (50 minutter siden): Norwegian Challenge for IPMS. Er det hvert år og nerder Norwegian Challenge for PMS hadde vært mer KG 🤪😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172308 Del Skrevet 29. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Du må nyte det godt i finværet Jeg skal sjøl ha meg fri i september, da er det tur til Mjøndalen og siden Oslo for å mase på @Beneviento og gubben hennes Får hilse henne fra oss på kg og si at hun er savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli 2022 #172309 Del Skrevet 29. juli 2022 Høres ut som at hønene til naboen blir jaget… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #172310 Del Skrevet 29. juli 2022 Spiser potetgull 🥔 🥇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #172311 Del Skrevet 29. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Spiser potetgull 🥔 🥇 Hva slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #172312 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Hva slags? Har ikke smakt før Endret 29. juli 2022 av Kvakkekyllingen Bilde kom ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. juli 2022 #172313 Del Skrevet 29. juli 2022 I Filippinene spiser de middag kl 12. Men egentlig for oss ville alle måltider middagsretter, ofte varmt mat med ris hvert måltid. Noen steder ser de ikke på spagetti med kjøttsaus som bra nok for middag, det er bare snacks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #172314 Del Skrevet 29. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Norwegian Challenge for IPMS. Er det hvert år og nerder Må tilstå at jeg ikke vet hva ipms er, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2022 #172315 Del Skrevet 29. juli 2022 4 minutter siden, Daryl Dixon said: I Filippinene spiser de middag kl 12. Men egentlig for oss ville alle måltider middagsretter, ofte varmt mat med ris hvert måltid. Noen steder ser de ikke på spagetti med kjøttsaus som bra nok for middag, det er bare snacks. Hva i all verden? For øvrig tidligere spiste man middag i Norge klokka 12. Det er jo derfor det formiddag er før 12 og ettermiddag er etter 12. Mine besteforeldre spiste middag klokka 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. juli 2022 #172316 Del Skrevet 29. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Hva i all verden? For øvrig tidligere spiste man middag i Norge klokka 12. Det er jo derfor det formiddag er før 12 og ettermiddag er etter 12. Mine besteforeldre spiste middag klokka 12. Ganske tung snacks... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juli 2022 #172317 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) 3 minutter siden, Daryl Dixon said: Ganske tung snacks... Ja. Ser for meg mamma si til guttungen: Du får ikke spise spagettig med kjøttboller før etter du har spist middag. Endret 29. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. juli 2022 #172318 Del Skrevet 29. juli 2022 Mine besteforeldre mente det ikke var middag, om potet ikke var en del av tilbehøret. Så om det var ris eller pasta i stedet for potet, var det snacks, så for dem var en middag med for eksempel kylling, ris og salat snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juli 2022 #172319 Del Skrevet 29. juli 2022 Det typiske var jo at på bygda startet arbeidsdagen ved soloppgang og varte til solnedgang så 12 var ca midt på dagen 😅 De hadde gjerne flere mindre måltid i løpet av dagen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. juli 2022 #172320 Del Skrevet 29. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Ja. Ser for meg mamma si til guttungen: Du får ikke spise spagettig og kjøttboller før etter du har spist middag. Hørtes ubehagelig ut i grunn. Tror de har fast snacks tid når vi har middag. Men så mange tunge og varme måltider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå