Daryl Dixon Skrevet 26. juli 2022 #171801 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg leste i en tråd om hva dumme kunder får seg til å si. Der var det noen som observerte en dame på posten, som var så misfornøyd med køen og trege ansatte, så hun hadde høyt og tydelig annonsert at hun skulle gå til byens andre postkontor og hente sin pakke der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli 2022 #171802 Del Skrevet 26. juli 2022 Just now, Daryl Dixon said: Jeg leste i en tråd om hva dumme kunder får seg til å si. Der var det noen som observerte en dame på posten, som var så misfornøyd med køen og trege ansatte, så hun hadde høyt og tydelig annonsert at hun skulle gå til byens andre postkontor og hente sin pakke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171803 Del Skrevet 26. juli 2022 Daryl Dixon skrev (20 minutter siden): Jeg leste i en tråd om hva dumme kunder får seg til å si. Der var det noen som observerte en dame på posten, som var så misfornøyd med køen og trege ansatte, så hun hadde høyt og tydelig annonsert at hun skulle gå til byens andre postkontor og hente sin pakke der. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juli 2022 #171804 Del Skrevet 26. juli 2022 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Jeg leste i en tråd om hva dumme kunder får seg til å si. Der var det noen som observerte en dame på posten, som var så misfornøyd med køen og trege ansatte, så hun hadde høyt og tydelig annonsert at hun skulle gå til byens andre postkontor og hente sin pakke der. 🤣 jeg velger heller la posten jobbe litt ekstra og forflytte pakken til rett hentested, siden det nok fungerer litt bedre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juli 2022 #171805 Del Skrevet 26. juli 2022 Det skjer ett eller annet om jeg hører på «Heirate mich» når jeg er ute og går 🙈 Det er som om jeg retter meg opp og forsøker gå i takt med en gang 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #171806 Del Skrevet 26. juli 2022 Nå skal jeg male trappetrinn🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heipådegådu Skrevet 26. juli 2022 #171807 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg er på vei til Sverige for å kjøpe godis😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #171808 Del Skrevet 26. juli 2022 Moter meg opp til å kutte 700 g grønnsaker i terninger😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiffle Skrevet 26. juli 2022 #171809 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg er fryktelig sliten i beina etter å ha tassa rundt i byen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiffle Skrevet 26. juli 2022 #171810 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Moter meg opp til å kutte 700 g grønnsaker i terninger😳 Hør på podcast samtidig, da går det lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #171811 Del Skrevet 26. juli 2022 Fiffle skrev (Akkurat nå): Hør på podcast samtidig, da går det lettere Takk! Gjør ofte det. Eller ser på tv som jeg også har ved kjøkken. Tror det er delvis derfor jeg lager mye sunn mat. Får sett mye tv😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiffle Skrevet 26. juli 2022 #171812 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk! Gjør ofte det. Eller ser på tv som jeg også har ved kjøkken. Tror det er delvis derfor jeg lager mye sunn mat. Får sett mye tv😂 Jeg har podcast til alt kjedelig arbeid… av og til på jobben også 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #171813 Del Skrevet 26. juli 2022 Titania skrev (1 time siden): Noen hos posten har enten drukket for mye, eller er litt dårlig i geografi. Bestilt pakke med levering her i Sarpsborg, siden det er her jeg bor. Vel, den kan hentes i Fredrikstad. Da får du litt ekstra trim Entern skrev (3 timer siden): Skjedde meg en gang og, for 20 år siden ca. Ble det fugl til middag den dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171814 Del Skrevet 26. juli 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Da får du litt ekstra trim Ble det fugl til middag den dagen? Nei da den fløy rett ut igjen av seg selv Var mye mer jobb den gangen en stor flaggermus forvillet seg inn i sommerhuset 🦇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 26. juli 2022 #171815 Del Skrevet 26. juli 2022 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg leste i en tråd om hva dumme kunder får seg til å si. Der var det noen som observerte en dame på posten, som var så misfornøyd med køen og trege ansatte, så hun hadde høyt og tydelig annonsert at hun skulle gå til byens andre postkontor og hente sin pakke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #171816 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei da den fløy rett ut igjen av seg selv Var mye mer jobb den gangen en stor flaggermus forvillet seg inn i sommerhuset 🦇 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #171817 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg er hos mamma og hun lager hjemmelaget pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171818 Del Skrevet 26. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): 😱 Ja det stakkars dyret fikk panikk og fløy hysterisk rundt i sirkel, heldigvis fikk jeg og fattern jaget det ut 😅 Flaggermus er fine dyr, jeg liker å se dem fly omkring om kvelden 😊 Ved sommerhuset ble flaggermusene glad i meg en stund fordi jeg gikk ut når jeg røyket så jeg tiltrakk meg insekter🦟 som flaggermusene åt🦇💙 de sirklet rundt en halvmeter fra hodet mitt 🤗🤗🤗🦇🤗💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171819 Del Skrevet 26. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg er hos mamma og hun lager hjemmelaget pizza Så koselig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juli 2022 #171820 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stakkars dyret fikk panikk og fløy hysterisk rundt i sirkel, heldigvis fikk jeg og fattern jaget det ut 😅 Flaggermus er fine dyr, jeg liker å se dem fly omkring om kvelden 😊 Ved sommerhuset ble flaggermusene glad i meg en stund fordi jeg gikk ut når jeg røyket så jeg tiltrakk meg insekter🦟 som flaggermusene åt🦇💙 de sirklet rundt en halvmeter fra hodet mitt 🤗🤗🤗🦇🤗💙 Jeg synes flaggermus er creepy 🙊men om de spiser insekter så burde jeg kanskje skaffe meg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå