Titania Skrevet 26. juli 2022 #171781 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Var så dårlig i tysk at jeg holdt på å stryke sjøl 😅 Jeg hadde bare tysk på ungdomsskolen, hadde greie karakterer i 8 og 9 klasse, men i 10 var jeg mer sammen med elevene i praktisk prosjekt, fordi jeg ikke fikk lov til å bytte vekk fra tysk 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171782 Del Skrevet 26. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg hadde bare tysk på ungdomsskolen, hadde greie karakterer i 8 og 9 klasse, men i 10 var jeg mer sammen med elevene i praktisk prosjekt, fordi jeg ikke fikk lov til å bytte vekk fra tysk 😛 Jeg hadde både på ungdomsskolen og vgs, ble bare verre og verre 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juli 2022 #171783 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg hadde både på ungdomsskolen og vgs, ble bare verre og verre 🥴 På vgs satt jeg og lekte i photoshop ett år. Vi lærte å klone. Så det gjorde vi Kunne nok lært mye tysk av pappa om jeg hadde gjort en innsats, for han er veldig god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171784 Del Skrevet 26. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): På vgs satt jeg og lekte i photoshop ett år. Vi lærte å klone. Så det gjorde vi Kunne nok lært mye tysk av pappa om jeg hadde gjort en innsats, for han er veldig god Høres gøy ut! 😄 Vi blir ikke alltid som foreldrene våre, begge mine var veldig gode i realistfag/matnat, det eneste sånne faget jeg var god i var biologi 😅 forklarte mye da en medarbeider som er biolog sa at biologi er veldig forskjellig fra andre matnat fag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171785 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg begynte arbeidsdagen med å høre på Ulcerate, det ble faktisk litt mye etter hvert så gikk over til Gorguts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #171786 Del Skrevet 26. juli 2022 Kråke spiste på annen død fugl på P-plassen. Pangststart på dagen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171787 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kråke spiste på annen død fugl på P-plassen. Pangststart på dagen Bra fuglen blir spist opp da så det ikke blir masse fluelarver og sånn☠️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #171788 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Bra fuglen blir spist opp da så det ikke blir masse fluelarver og sånn☠️ I dag er du særs positiv😂👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171789 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): I dag er du særs positiv😂👍 Var så sliten og trøtt i går at i dag kan det bare gå oppover 😄 Pluss: teknisk og rar death metal på øra er oppkvikkende og revitaliserende! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. juli 2022 #171790 Del Skrevet 26. juli 2022 Mann og barn er avgårde frem til i ettermiddag og jeg har sovet alt for lenge. Men å våkne til nyheten om at Geir Børresen er død. 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171791 Del Skrevet 26. juli 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): Mann og barn er avgårde frem til i ettermiddag og jeg har sovet alt for lenge. Men å våkne til nyheten om at Geir Børresen er død. 😔 Ja trist 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #171792 Del Skrevet 26. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden): Hoppetaujenta?? 🤔😄 Ja jeg var morgenvikar😂😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juli 2022 #171793 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja jeg var morgenvikar😂😆 Du står på 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 26. juli 2022 #171794 Del Skrevet 26. juli 2022 I dag forvillet en liten fugl seg inn på soverommet mitt. Fikk den ut, tror nok den var mange ganger mer stresset enn meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171795 Del Skrevet 26. juli 2022 AliceNextDoor skrev (21 minutter siden): I dag forvillet en liten fugl seg inn på soverommet mitt. Fikk den ut, tror nok den var mange ganger mer stresset enn meg. Skjedde meg en gang og, for 20 år siden ca. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juli 2022 #171796 Del Skrevet 26. juli 2022 Noen hos posten har enten drukket for mye, eller er litt dårlig i geografi. Bestilt pakke med levering her i Sarpsborg, siden det er her jeg bor. Vel, den kan hentes i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171797 Del Skrevet 26. juli 2022 Titania skrev (6 minutter siden): Noen hos posten har enten drukket for mye, eller er litt dårlig i geografi. Bestilt pakke med levering her i Sarpsborg, siden det er her jeg bor. Vel, den kan hentes i Fredrikstad. Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juli 2022 #171798 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Typisk Ikke noe viktig som er bestilt, men litt irriterende 😛 "Om du ønsker, kan vi sende det til rett hentested". Jeg klarte ikke være frekk nok om å be de levere den hjem 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #171799 Del Skrevet 26. juli 2022 Titania skrev (7 minutter siden): Ikke noe viktig som er bestilt, men litt irriterende 😛 "Om du ønsker, kan vi sende det til rett hentested". Jeg klarte ikke være frekk nok om å be de levere den hjem 😅 Så da blir det Fredrikstadtur på deg?😅 Bra det ikke var noe viktig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juli 2022 #171800 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (27 minutter siden): Så da blir det Fredrikstadtur på deg?😅 Bra det ikke var noe viktig😊 Næ, de får sende pakken til rett hentested. Skjedd en gang før også - da kom pakka til motsatt ende av byen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå