Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (8 timer siden):

Trives ikke i eget selskap med andre ord?

Tenker ikke at det er en logisk slutning. Man kan fint gjøre det, men oppleve isolasjon og lockdown som «for mye». Var slik for meg i alle fall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (9 timer siden):

Ikke så ille for meg, jeg hadde ikke hjemmekontor en gang…men ensomheten og isolasjonen var helt vanvittig, det var perioder jeg sikkert holdt på å bli sprø.

Skjønner jeg godt! Veninne som bodde alene med hjemmekontor syns det ble tøft i lengden også. mennesker er ikke helt lagd for slike liv. Det preger jobben min ennå, norges psyke fikk en støkk det tar tid å reparere..

Jeg syns det vsr tøft med, selv om Mann var her. Så jeg var mest heldig😊 Men.. prøver også huske på bra ting da, jeg hjemmetrente som aldri før og tok med rutiner på det videre. Og sparte penger😃👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Skjønner jeg godt! Veninne som bodde alene med hjemmekontor syns det ble tøft i lengden også. mennesker er ikke helt lagd for slike liv. Det preger jobben min ennå, norges psyke fikk en støkk det tar tid å reparere..

Jeg syns det vsr tøft med, selv om Mann var her. Så jeg var mest heldig😊 Men.. prøver også huske på bra ting da, jeg hjemmetrente som aldri før og tok med rutiner på det videre. Og sparte penger😃👍

Jeg sparte også masse masse penger 😀

Og heldigvis holdt platebutikker tidvis åpent 😆

Platekjøping tok litt plassen til drikking 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (11 timer siden):

Da kan du spise godteri først

Neii jeg skal jo forbrenne kalorier, ikke gå i 0 :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 timer siden):

Ble nye bakbremser i hælja da ;)

IMG_20220723_161748_12.jpg

Så flink du er. Jeg betaler folk for å ordne sånt 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Syns det var så fælt med hjemmekontor selv om jeg har familie. Gikk rett på hjemmekontor etter en lang sykemelding, det er noe av det verste jeg har vært med på. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 timer siden):

Trengte ikke noe selv men er på vei til mamma og hun var visst tomt for brus så ville kjøpe henne en stor Pepsi max og en kvikk lunsj :)

Snill!!💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Syns det var så fælt med hjemmekontor selv om jeg har familie. Gikk rett på hjemmekontor etter en lang sykemelding, det er noe av det verste jeg har vært med på. 

Det høres veldig tøft ut!! ❤️ Ble det lenge også?

Jeg hadde det i 10 uker pga uavklart om egen sykdom var veldig dum i kombo med covid.. utrolig ensomt. Snakket ikke med kollegaer, bare pasienter på telefon. Var lykke å gå tilbake på jobb igjen.💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Det høres veldig tøft ut!! ❤️ Ble det lenge også?

Jeg hadde det i 10 uker pga uavklart om egen sykdom var veldig dum i kombo med covid.. utrolig ensomt. Snakket ikke med kollegaer, bare pasienter på telefon. Var lykke å gå tilbake på jobb igjen.💙

Ja ble veldig lenge, så jeg utviklet en depresjon :( 

Ja det forstår jeg! Heldigvis ble jobben min flink på å være sosial på teams, men det tok lang tid før de skjønte hvor viktig det var 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (8 minutter siden):

Ja ble veldig lenge, så jeg utviklet en depresjon :( 

Ja det forstår jeg! Heldigvis ble jobben min flink på å være sosial på teams, men det tok lang tid før de skjønte hvor viktig det var 

Leit å høre, men veldig forståelig. Håper det er bedre nå, selv om jeg mener huske du trengte noe psykologhjelp igjen, leste et sted? .. uansett, .. heier på deg. Og ønsker deg en fin dag! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Leit å høre, men veldig forståelig. Håper det er bedre nå, selv om jeg mener huske du trengte noe psykologhjelp igjen, leste et sted? .. uansett, .. heier på deg. Og ønsker deg en fin dag! 🙂

Ja jeg jobber med saken ❤️ Takk det samme til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker veldig godt første lockdown, vi var kanskje 4 personer på hele arbeidsplassen i 3 måneder 😞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (40 minutter siden):

Jeg husker veldig godt første lockdown, vi var kanskje 4 personer på hele arbeidsplassen i 3 måneder 😞

Litt som hos oss - de fleste var permitterte i en eller annen grad, og vi er ikke så mange. Men hos oss varte det heldigvis ganske kort, for merkelig nok har 20 og 21 vært de beste årene for bedriften

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Kunne spist hotellfrokost hver dag 👍

Ja det hadde vært noe

image.jpeg.c9d64ccfc1f2f723698ab186006172f6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 minutter siden):

Litt som hos oss - de fleste var permitterte i en eller annen grad, og vi er ikke så mange. Men hos oss varte det heldigvis ganske kort, for merkelig nok har 20 og 21 vært de beste årene for bedriften

Så rart :) 

Det hyggeligste på den tiden var å spasere i Oslos folketomme gater, høre fuglesang på Carl Johan 🐦

De senere nedstengningene ble faktisk mer deprimerende sørlig den ved juletider 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...