Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Nei, pizza :fnise:

Men hadde vært veldig greit å hatt han/henne tilgjengelig døgnet rundt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Jeg har enorm vannskrekk. Vet ikke om jeg kan svømme lenger😔 Får panikk bare av å tenke på å bade i sjøen hvor jeg ikke kan stå nedi. Det var dagens sadfact😛

Åå, men tror det er flere med deg da. Har en kollega også,

Jeg ble puttet mye i basseng som liten pga medfødt fysisk sykdom, der det kunne være bra, så da blir det jo med en videre tenker jeg, At man trives i vann gjennom livet🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Åå, men tror det er flere med deg da. Har en kollega også,

Jeg ble puttet mye i basseng som liten pga medfødt fysisk sykdom, der det kunne være bra, så da blir det jo med en videre tenker jeg, At man trives i vann gjennom livet🙂

Ja, det er sikkert flere. Men jeg bort langs kysten og merker det er litt ekstra flaut.

Man legger nok grunnlaget i barndommen. Jeg hadde ikke foreldre som kunne eller var glad i å svømme, og selv hadde jeg spesialundervisning hele grunnskolen. Ble aldri trygg., litt grunnet en traumatisk opplevelse i skolebassenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Høres godt ut! Jeg er litt opptatt av vekta (egentlig uten grunn), så har litt dårlig samvittighet. Og nå kommer helga😄

Æsj, det må du ikke tenke på 😁 Det er sommer og ferie (her iallefall) Ikke at jeg er så nøye ellers heller, men nå gidder jeg iallefall tenke på det 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Æsj, det må du ikke tenke på 😁 Det er sommer og ferie (her iallefall) Ikke at jeg er så nøye ellers heller, men nå gidder jeg iallefall tenke på det 😆

Jeg er egentlig ganske slank med BMI på 23,5, men er litt opptatt av å holde meg innen en viss vekt. Men ja, det er jo ferie og man får heller legge seg i selen når høsten kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er sikkert flere. Men jeg bort langs kysten og merker det er litt ekstra flaut.

Man legger nok grunnlaget i barndommen. Jeg hadde ikke foreldre som kunne eller var glad i å svømme, og selv hadde jeg spesialundervisning hele grunnskolen. Ble aldri trygg., litt grunnet en traumatisk opplevelse i skolebassenget.

Sånt skjønner jeg sitter i! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Jeg er egentlig ganske slank med BMI på 23,5, men er litt opptatt av å holde meg innen en viss vekt. Men ja, det er jo ferie og man får heller legge seg i selen når høsten kommer.

Det er jo helt fint 😊👍 Min BMI er høyere enn det. Det pleier som regel å bli bedre for min del om høsten også, litt mindre kos da. Egentlig like greit 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker spille settlers, men det bugger seg hele tiden. 

Skulle ønsket livet kunne vært litt som den "kampanjen" jeg holder på med: for å bekjempe mørke krefter, sender du inn masse gartnere som spar vekk det mørke, også blir alt fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg sitter og ser på boliger til salgs i New York for moro skyld og et der har masse kunst. Jeg vet ikke helt jeg, en diger orange pupp liggende på gulvet <_< D9BB12EB-B82A-4679-94B0-081E0D4436F1.thumb.jpeg.ee7a2ecd5995cdcd7016851f3a126f61.jpeg

https://www.christiesrealestate.com/sales/detail/170-l-83612-f1607181006/1-sutton-place-south-ph-sutton-place-new-york-ny-10022

Var det et som fikk Peanut til å :hjerter: så var det det her: 

https://www.christiesrealestate.com/sales/detail/170-l-83746-2203161610158853/123-east-35th-street-murray-hill-new-york-ny-10016
Mye info om det og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Absolutt. Digger Eddie Murphy. :tommelopp:

Sett den helskrudde professoren)

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Jeg vil ha denne 

underestimate me that'll be fun shirt - Trend T Shirt Store Online

Hadde jeg kjent deg på ekte så skulle jeg bestilt en til deg til bursdagen din 😄 

Peanut skrev (1 time siden):

Så jeg sitter og ser på boliger til salgs i New York for moro skyld og et der har masse kunst. Jeg vet ikke helt jeg, en diger orange pupp liggende på gulvet <_< D9BB12EB-B82A-4679-94B0-081E0D4436F1.thumb.jpeg.ee7a2ecd5995cdcd7016851f3a126f61.jpeg

https://www.christiesrealestate.com/sales/detail/170-l-83612-f1607181006/1-sutton-place-south-ph-sutton-place-new-york-ny-10022

Var det et som fikk Peanut til å :hjerter: så var det det her: 

https://www.christiesrealestate.com/sales/detail/170-l-83746-2203161610158853/123-east-35th-street-murray-hill-new-york-ny-10016
Mye info om det og. 

Vurderer du å flytte til usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (56 minutter siden):

Ville du helst hatt alle etasjene for deg selv, eller hadde du vært fornøyd med én etasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (5 minutter siden):

Både i går og i dag har jeg faktisk hatt litt vondt i hodet. Det er jo helt normalt å ha vondt i hodet innimellom, men for meg er det fullstendig unormalt. Jeg har aldri vondt i hodet, så jeg blir nesten overrasket 😂

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (På 22.7.2022 den 0.33):

:klem: 

.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sær, men jeg liker ting som er litt eksentrisk og uvanlig.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (14 minutter siden):

Jeg er litt sær, men jeg liker ting som er litt eksentrisk og uvanlig. Folk lurer på hvor jeg får alle de rare historiene fra. Jeg tiltrekker meg gjerne av ting som er litt ekstremt. Det trenger ikke å være trist, men jeg liker at det er et sjeldent fenomen. Merkelige diagnoser, merkelige fakta om dyr, merkelig atferd hos mennesker. Jeg har lest og sett så mye rart at ingenting sjokkerer meg.

Så til poenget. I går våknet jeg og fant ut at jeg ville søke på hunder som ligner ulver. Jeg kom over en artikkel hvor det var bilder av de hundene som lignet aller mest på ulver og forklaringen bak 😂

På topp var hund (1). 
Tjekkoslovakisk ulvehund. Ulovlig i Norge fordi den ligner på ulv. 11 - 12 % av genmateriale stammer fra ekte ulv.

Interessant var det at hund (2) er lovlig i Norge, enda denne har genmateriale av hund på mellom 18 og 33 %.

Det gir jo ingen mening. Jeg går god for at den første ligner mer på ulv, men den andre er jo faktisk mer ulv enn den første. Den første forbys fordi den ligner ulv, mens den andre tillates selv om den faktisk er mer ulv. Lol😂

A24D306A-504B-408B-9B46-7335D4854C21.jpeg

F8522E11-AC49-4E7C-A0BF-02C3603EF394.jpeg

Jeg synes du høres kul ut 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (24 minutter siden):

Det er litt sånn, "what, går dette an?". Nesten litt interessant opplevelse.😂 Det er ikke vondt vondt, men mer ømt når jeg gjør visse bevegelser. Jeg tror det er spenninger, for jeg har hatt vondt i nakken også. 

Vær glad du slipper å streve med dette til vanlig. Jeg har veldig mye hodepine og det er ikke noe å trakte etter.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...