Entern Skrevet 17. juli 2022 #170501 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja noe amerikansk krim er jo fint likte Cold Case som gikk for noen år siden special victims unit har jeg sett på noen ganger Engelsk Vera Kriminalsjef Foyle Midtsumer Murders Poirot Sikkert flere jeg ikke kommer på i farta Ja Cold Case er kjempebra 😀👍 liker så godt vekslingene mellom fortid og nåtid. Særlig litt trist når man ser de middelaldrende eller gamle involverte som unge igjen og sånn 🥲 Foyle er fantastisk, både hovedpersonen og sjåføren er jo utrolige 😀 Poirot har jeg alltid vært glad i 😊😊😊 Jeg er og veldig glad i Endeavour (Unge Morse) og Inspektør Gently 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170502 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Men ikke vært like bra siden barnaby forlot den synes jeg Nei savner Tom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170503 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Du hadde sikkert likt en øl jeg oppdaget for et års tid siden, en surøl med multer 😀 Å så snill du er med Mann, han er heldig altså 😀 Mann tror også det er noen jeg liker. takk! Prøver. En del av sannhet er også at jeg fikk vondt i natt etter leggetid og ikke klarte være så blid og entusiastisk da han kom 02. MEN, jeg gjør opp for det med lapper etter hvert da😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170504 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Men ikke vært like bra siden barnaby forlot den synes jeg Den var best med han ja. Men er fortsatt ganske bra. Hun som spiller kona til Barnaby #2 var med i Heartbeat forresten 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170505 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei savner Tom Helt enig! Husker dere ham fra Bergerac også? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juli 2022 #170506 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei savner Tom Entern skrev (1 minutt siden): Den var best med han ja. Men er fortsatt ganske bra. Hun som spiller kona til Barnaby #2 var med i Heartbeat forresten 🙃 Han som tok over for John Nettles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170507 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja Cold Case er kjempebra 😀👍 liker så godt vekslingene mellom fortid og nåtid. Særlig litt trist når man ser de middelaldrende eller gamle involverte som unge igjen og sånn 🥲 Foyle er fantastisk, både hovedpersonen og sjåføren er jo utrolige 😀 Poirot har jeg alltid vært glad i 😊😊😊 Jeg er og veldig glad i Endeavour (Unge Morse) og Inspektør Gently 😀😀😀 Ja Cold Case var fin så på det i 2006-2011 eller når det var tror det slutta samme her godt med veksling på dem så litt på Wexford en stund også Foyle er fin han savner påskekrimmen på 2000 tallet sett så mye på det at jeg nesten har blitt forelsket i Sam Morse er også bra trist han døde 60 år gammel Inspektør Gently tror jeg ikke jeg har sett men har sett Lynley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170508 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Han som tok over for John Nettles? Tom er vel han gamle John er han nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170509 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Cold Case var fin så på det i 2006-2011 eller når det var tror det slutta samme her godt med veksling på dem så litt på Wexford en stund også Foyle er fin han savner påskekrimmen på 2000 tallet sett så mye på det at jeg nesten har blitt forelsket i Sam Morse er også bra trist han døde 60 år gammel Inspektør Gently tror jeg ikke jeg har sett men har sett Lynley Også likt Morse godt, noe av det beste av krim etter min mening. Også glad i cold case🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170510 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tom er vel han gamle John er han nye Ja Nettles aka Tom er gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170511 Del Skrevet 17. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Helt enig! Husker dere ham fra Bergerac også? 😃 Ja Jim Bergerac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170512 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Nei savner Tom Han var best 😀 Likte at første assistenten dukket opp igjen i siste episoden hans 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170513 Del Skrevet 17. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja Nettles aka Tom er gamle. Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170514 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Han var best 😀 Likte at første assistenten dukket opp igjen i siste episoden hans 😀 Jones/Troy ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170515 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Han som tok over for John Nettles? Ja 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juli 2022 #170516 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja Cold Case var fin så på det i 2006-2011 eller når det var tror det slutta samme her godt med veksling på dem så litt på Wexford en stund også Foyle er fin han savner påskekrimmen på 2000 tallet sett så mye på det at jeg nesten har blitt forelsket i Sam Morse er også bra trist han døde 60 år gammel Inspektør Gently tror jeg ikke jeg har sett men har sett Lynley Dumt de ikke kan legge ut Cold case på strømmetjenester Entern skrev (8 minutter siden): Den var best med han ja. Men er fortsatt ganske bra. Hun som spiller kona til Barnaby #2 var med i Heartbeat forresten 🙃 Var det hun som ble slengt av en hest og døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170517 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jones/Troy ? Troy 😀 Troy og Jones er favorittassistene mine, Troy var morsom og Jones veldig likandes 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2022 #170518 Del Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja Jim Bergerac Koste meg med det som ungdom, så.det på Dr1 for et par år tilbake, ikke tålt tidens tann så godt..😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #170519 Del Skrevet 17. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 👍 Tom var best ja begynte vel i 1997 John overtok i 2011 mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2022 #170520 Del Skrevet 17. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Dumt de ikke kan legge ut Cold case på strømmetjenester Var det hun som ble slengt av en hest og døde? Husker ikke 🙃 Hun spilte hun advokaten som var sammen med den kuleste politimannen 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå