Entern Skrevet 16. juli 2022 #170421 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (25 minutter siden): Evigheter siden det 😅 Jeg gidder ikke gjøre noe med mine 😅 «Ulempen» er kanskje det at jeg har brunt hår, så de er jo ganske synlige, men det er hva det er 😅 Ikke ekstremt mange - men nok til at det syns 😝 Jeg har også brunt, mørkebrunt, det er synlig nå synes jeg at håret gråner, det blir lysere liksom 🙃 Litt misunnelig på fattern som hadde blåsvart hår før han ble grå 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #170422 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (3 minutter siden): 22-24 en plass Så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170423 Del Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg har også brunt, mørkebrunt, det er synlig nå synes jeg at håret gråner, det blir lysere liksom 🙃 Litt misunnelig på fattern som hadde blåsvart hår før han ble grå 🤩 Hehe 😅 Nei - der er jeg ikke enda - men innimellom ser det ut som at 1/3 av panneluggen er grå eller noe sånt 😅 Men håret mitt varierer i farge i løpet av hele året 😅 Mitt er noe sånt mellom - men noen ganger lysere, andre ganger mørkere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170424 Del Skrevet 16. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så tidlig? Jeg skrev vel det, gjorde jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #170425 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Jeg skrev vel det, gjorde jeg ikke? Ble bare overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170426 Del Skrevet 16. juli 2022 Skål 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #170427 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Skål Øl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170428 Del Skrevet 16. juli 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Øl? Jeg gjetter cider👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170429 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg gjetter cider👍 Helt korrekt 😁 Pære sådan 😅 Måtte finne på noe mens man sitter og håper på å finne noen man kjenner man kan si hei til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juli 2022 #170430 Del Skrevet 16. juli 2022 Den flygende hollender eller Dødsseileren er et sagn, en legende, eller en fabel om et spøkelsesskip med en hollandsk skipper som er dømt til å seile hvileløst på «de syv hav». Skipet ses som regel i stormfullt vær, og varsler død og ulykke. Jeg kjenner ei dame som tror at denne båten finnes i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #170431 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg gjetter cider👍 Cid er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #170432 Del Skrevet 16. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Den flygende hollender eller Dødsseileren er et sagn, en legende, eller en fabel om et spøkelsesskip med en hollandsk skipper som er dømt til å seile hvileløst på «de syv hav». Skipet ses som regel i stormfullt vær, og varsler død og ulykke. Jeg kjenner ei dame som tror at denne båten finnes i virkeligheten Og så er det danskebåten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170433 Del Skrevet 16. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Helt korrekt 😁 Pære sådan 😅 Måtte finne på noe mens man sitter og håper på å finne noen man kjenner man kan si hei til 😊 Det er digg! Hater øl så cider er redningen slike steder. Håper det blir ok. Konsert med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #170434 Del Skrevet 16. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Cid er 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. juli 2022 #170435 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er digg! Hater øl så cider er redningen slike steder. Håper det blir ok. Konsert med? Jeg liker eple best, men de hadde bare pære - så da duger det 😁 Var snakk om at en jeg kjenner kaaaaanskje skulle hit, så håper det 😊 Opplevelsen blir nok ikke dårlig, men lærte av idyllfestivalen at det er så kjipt å ikke ha noen man kjenner å dele opplevelsen med. Blir liksom «hun som deler konserter på snap» i steden 🙃 Melissa Horn og Lars Winnerbäck 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. juli 2022 #170436 Del Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Haha nå hørtes du litt Harry Hole-barsk ut🤣 Gidder ikke betale for noe jeg enkelt kan gjøre selv 😉 Cid skrev (3 timer siden): Jeg merket et grått hårstrå ved tinningen 😕 Hvis det er en trøst. Det er ikke grå hår som får en til å virke eldre. Det er huden. Jeg photoshoppet håret mitt helt grått en gang i 16 - års alderen. Så selvfølgelig helt feil ut, men fikk meg ikke til å se eldre ut. Uansett skal jeg ikke gjøre en dritt den dagen de titter fram. Heldigvis noen år til, så jeg har mange år igjen på jorden enda 😅 På en annen side, vil jeg heller sprenges i et bombeangrep enn å visne på et sykehjem, men vil selvfølgelig ingen av delene. Tenk at kommunen tar 80% av pensjonen til sykehjemsbeboere, og serverer drittmat. Det syns jeg er uverdig. Og det er bare en av mange ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. juli 2022 #170437 Del Skrevet 16. juli 2022 I dag så jeg forresten noe fint i sjøkanten, som jeg aldri har sett før. Så ut som noen knallrøde sopplignende vensner, med masse tentakler på toppen. Så nesten ut som en slags sjøblomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2022 #170438 Del Skrevet 16. juli 2022 Villfisker skrev (3 minutter siden): I dag så jeg forresten noe fint i sjøkanten, som jeg aldri har sett før. Så ut som noen knallrøde sopplignende vensner, med masse tentakler på toppen. Så nesten ut som en slags sjøblomst. Så spennende 😀 Sjøanemoner kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. juli 2022 #170439 Del Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Så spennende 😀 Sjøanemoner kanskje? Skal vi se. Google….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 16. juli 2022 #170440 Del Skrevet 16. juli 2022 @Entern Du hadde rett 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå