Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (6 timer siden):

Random person ute: Hvorfor driver du å klår på små jenter?

Helge: Det har jeg ikke gjort

Random person ute: Hva er det du prater om, jeg så jo deg på tv for 20 minutter siden!

Folk kan være svært dumme :murvegg:

Helt vanvittig 😕

lurven skrev (5 timer siden):

Ja vanligvis vil jeg si at folk har en diagnose hvis de ikke  kan skille fakta og fiksjon 

Enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (1 minutt siden):

Helt vanvittig 😕

Enig!!!

Og dette var eldre mennesker med, hadde de bodd under en stein hele livet sitt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Og dette var eldre mennesker med, hadde de bodd under en stein hele livet sitt eller?

 

Entern skrev (4 minutter siden):

Helt vanvittig 😕

Enig!!!

Det er visst faktisk litt vanlig å mikse sammen person og rolle. Fenomenet har faktisk et navn, som jeg ikke husker, men lærte om det på studiet. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Oioi. Sikkert megadumt spørsmål.. men dette er da typ fysisk brettspill liksom?

Nei dataspill, er usikker på om dataen min (laptop) er kraftig nok 🙁

Tror forresten @Cid hadde likt fraksjonen av intelligente heroiske aper fra indisk mytologi 🦧🦍🐒

Jeg synes det kuleste er at det er masse ting fra gamle Midt-Østen med, bl.a. en fraksjon basert på Sumer, en basert på skurkene i Gamle Testamente (nefilim) og en bokstavelig talt dualistisk persisk en bl.a. Men også mye norrøne ting og keltiske ting og amerikanske ting som f.eks. en fraksjon av flaggermusfolk fra Maya mytologi. Og en gjeng basert på Lovecraft fordi hvorfor ikke, og gærne romere som starter zombie apokalypse to ganger 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Og dette var eldre mennesker med, hadde de bodd under en stein hele livet sitt eller?

Helt merkelig og utrolig dumt 😳😳🤯

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

 

Det er visst faktisk litt vanlig å mikse sammen person og rolle. Fenomenet har faktisk et navn, som jeg ikke husker, men lærte om det på studiet. 🙂

Det kan jeg tenke meg.

Skjønner at barn og ungdom kan blande, men voksne folk!? Merkelig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

 

Det er visst faktisk litt vanlig å mikse sammen person og rolle. Fenomenet har faktisk et navn, som jeg ikke husker, men lærte om det på studiet. 🙂

Når man er barn ja men innen man er kommet i tenårene så burde man skjønne såpass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Når man er barn ja men innen man er kommet i tenårene så burde man skjønne såpass 

Ja man burde.. 🙂men mennesker gjør masse rare ulogiske slutninger..  livet gjennom. Kjempefascinerende. Elsket studere psykologi, 6 superår, lærte så mye! 😃

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Når man er barn ja men innen man er kommet i tenårene så burde man skjønne såpass 

Vi er helt enig jo 🙌🤝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja man burde.. 🙂men mennesker gjør masse rare ulogiske slutninger..  livet gjennom. Kjempefascinerende. Elsket studere psykologi, 6 superår, lærte så mye! 😃

Bestekompisen min ble en helt ny fyr av å studere det i 1 år så det kan jeg tenke meg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

Nei dataspill, er usikker på om dataen min (laptop) er kraftig nok 🙁

Tror forresten @Cid hadde likt fraksjonen av intelligente heroiske aper fra indisk mytologi 🦧🦍🐒

Jeg synes det kuleste er at det er masse ting fra gamle Midt-Østen med, bl.a. en fraksjon basert på Sumer, en basert på skurkene i Gamle Testamente (nefilim) og en bokstavelig talt dualistisk persisk en bl.a. Men også mye norrøne ting og keltiske ting og amerikanske ting som f.eks. en fraksjon av flaggermusfolk fra Maya mytologi. Og en gjeng basert på Lovecraft fordi hvorfor ikke, og gærne romere som starter zombie apokalypse to ganger 😆

Heroiske aper😃🤓 Lovecraft.. er det sånn ❤️-craft? Det liker jeg!

 

vet du.. når jeg leser sånt føler jeg meg litt historiedum, sitter så lite slikt hos meg. Leste meg til 5 og 6 i det i sin tid. Men nå.. borte😳 Skjønner det er mye fantasi her altså. Men tenkte bare på det. Du har vel studert historie du..? Ehm ja. Fint vær😆🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Heroiske aper😃🤓 Lovecraft.. er det sånn ❤️-craft? Det liker jeg!

 

vet du.. når jeg leser sånt føler jeg meg litt historiedum, sitter så lite slikt hos meg. Leste meg til 5 og 6 i det i sin tid. Men nå.. borte😳 Skjønner det er mye fantasi her altså. Men tenkte bare på det. Du har vel studert historie du..? Ehm ja. Fint vær😆🥹

Lovecraft = kosmisk skrekk fra mellomkrigstida 😳😀

Men det finnes en fraksjon i spillet som bruker evnen til å forføre damer til å skape horder av gærne voldelige damer, de er fra gresk mytologi 😅

Ikke mye historiedum med 6er da 😀 men ja jeg har hovedfag 🙌👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Lovecraft = kosmisk skrekk fra mellomkrigstida 😳😀

Men det finnes en fraksjon i spillet som bruker evnen til å forføre damer til å skape horder av gærne voldelige damer, de er fra gresk mytologi 😅

Ikke mye historiedum med 6er da 😀 men ja jeg har hovedfag 🙌👍😊

Bomma på lovecraft jeg😂❤️

skumle forføringskrefter der:fnise::blink:

Videregående er LITT lavere nivå enn hovedfag😂 Jeg leste mye og forstod og sånn men tror interessen var for liten til at det ble værende.

Skal sies at da jeg tok teaterbachelor og lest teaterhistorie fra antikken osv så var jeg mer interessert! 👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (21 minutter siden):

Lovecraft = kosmisk skrekk fra mellomkrigstida 😳😀

Men det finnes en fraksjon i spillet som bruker evnen til å forføre damer til å skape horder av gærne voldelige damer, de er fra gresk mytologi 😅

Ikke mye historiedum med 6er da 😀 men ja jeg har hovedfag 🙌👍😊

Jeg liker ikke å lese bøker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (28 minutter siden):

Bomma på lovecraft jeg😂❤️

skumle forføringskrefter der:fnise::blink:

Videregående er LITT lavere nivå enn hovedfag😂 Jeg leste mye og forstod og sånn men tror interessen var for liten til at det ble værende.

Skal sies at da jeg tok teaterbachelor og lest teaterhistorie fra antikken osv så var jeg mer interessert! 👍

Har aldri sett gammelgresk teater men de tragediene er jo utrolig fascinerende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Sikkert fordi at for oss som liker det, så gir det veldig mye glede🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...